Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bij mij gaat het beslist niet goed. Hou heel veel vocht vast en door de overgang heb ik steeds van die hitteaanvallen. Ontzettend lastig. Verward Geschokt

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 11:39    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Saraa schreef:
Mamdarijn, niets bijzonders hoor. Maar in t begin van dit sprintje ging t niet zo goed. Terwijl ik niets verkeerds deed. Stond eerst stil en kwam toen ineens aan! Nog steeds hetzelfde: calorieën bijhouden, geen slechte koolhydraten, veel drinken en veel bewegen.

Tip voor een volgende keer als dit gebeurd; meet dan ook je buikomvang, en de omvang van je linker bovenarm en rechter bovenbeen. Je zou er nu al mee kunnen beginnen om dit maandelijks te noteren.
Op momenten dat je niet echt afvalt op de weegschaal, maar wel goed je best doet om je aan een eetschema te houden en veel beweegt, zie je dat vaak terug in je omvang, vaak veranderd er dan daar het een en ander. Ik denk dat je lijf gewoon niet alles tegelijk kan, ook dit gaat om en om.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 12:59    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Sterkte Morgenrood.. Daar is niet veel aan te doen hè..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 13:01    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Nee helaas niet. Ik heb wel gemerkt, dat als ik meer water drink dat het sneller minder wordt. Maar het komt steeds weer terug. Verward Ik heb nu 3 weken vakantie dus kan ik deze weken fijn uit zoeken wat het beste is. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 13:50    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hieperdepiep, ik sta 3 maal in het lijstje van Ellen en ik was vanochtend 0,9 kilo afgevallen. Vandaag maar 2 keer gegeten, en ik heb nog helemaal geen honger en ben ook veel te moe om nog wat klaar te maken, ik zal zo wel even kijken wat ik nog kan nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 18:55    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
morgenrood2 schreef:
Nee helaas niet. Ik heb wel gemerkt, dat als ik meer water drink dat het sneller minder wordt. Maar het komt steeds weer terug. Verward Ik heb nu 3 weken vakantie dus kan ik deze weken fijn uit zoeken wat het beste is. Cool

Ik ben koolhydraatbeperkter gaan eten en let nu meer op eiwitten en vetten. Naast goed drinken natuurlijk. Maar ik merk wel echt dat mijn lijf hier happy van wordt.. Er zijn verschillende methodes, ik doe het op dit moment even onder begeleiding van een dietiste.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 20:35    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Mamdarijn, heb je ook wat tips voor mij? Wat ik bijvoorbeeld beter kan laten staan? Op dit moment sta ik voor alles open om voor mezelf een schema te gaan maken. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 21:01    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik zou je graag verder helpen maar heb nog niet veel ervaring. Dipinipi kan je misschien beter adviseren.. ze heeft mij echt supergoed geholpen met veel tips en de Cohenmethode.
Ik kwam op het spoor door een lezing in maart, van Harriet Verkoelen, ze heeft ook een vrij duidelijke site en goeie filmpjes. Toen ik het ging proberen, om koolhydraten te beperken, bleek het eenvoudiger dan ik dacht, en sindsdien heb ik echt minder trek, een voldaner gevoel en een merkbaar betere stofwisseling..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 22:10    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dank je wel. Ik zal het haar eens vragen voor tips. Erg blij Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 22:17    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Wat mij erg helpt om geen honger te hebben en goed af te vallen en me gezond te voelen is 500 gram groente op een dag eten en alle specifieke koolhydraat componenten te laten staan.

's ochtends eet ik bijvoorbeeld 300 gram Biogarde met zoetstof, 's middags een salade met 100 gram gerookte kip, veel rauwkost, tomaat en komkommer en klein beetje magere dressing of een omelet van twee eieren met schwarzwalder schinken en gesmolten plakje 30+ kaas, 's avonds bijvoorbeeld een gegrild biefstukje van 150 gram, gewokte broccoli (met een weinig olijfolie) en een tweede groente bijvoorbeeld peultjes of snijboontjes of wortelpeterselie. Tussendoor een Atkinsreep en een peer (of een paar mandarijnen, twee platte perziken, een kiwi, appeltje, paar abrikoosjes) Dit geeft minder dan 35% koolhydraten, ongeveer 1000 kcal, bevat gezonde producten en het vult goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018 6:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 75 van 126