Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 95, 96, 97  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   zaadje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
@Miranpeet, dank je wel. Ga eens op zoek naar zoiets.

Knap hoor, jouw prestaties en doorzettingsvermogen, maar inderdaad niet forceren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
zaadje schreef:
Dauphine schreef:
Pff Miranpeet, wat een hoeveelheid stappen en wat een afstanden dat wandelen. Daarbij vergeleken ben ik maar een lui dier hoor.

Nou, tuin, zwemmen, fietsen....en leeftijd, vlak dat niet uit!

Lief van je Zaadje, dank je wel.
Maar beweging staat al een tijd stil of op een heel laag pitje i.v.m. mijn operaties van afgelopen maanden.
De wond in mijn lies is nu dicht, ik dacht er juist aan morgen weer te proberen om te gaan zwemmen, maar mag niet te lang in het water omdat de wond dan te "week "wordt en er staat spanning op die plek, dus moet nog erg voorzichtig doen.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 21:49    
Vrouw Weeggegevens   zaadje

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
@Dauphine, zeker voorzichtig doen, want geen maanden verspelen door ondoordachtzaamheid en weet en snap het, dat je na ongewenste blessures en al dat soort dingen staat te popelen.
Niet doen!!! Rust en uitzieken en dan er weer opbouwend tegenaan.
Zei ze Erg blij Erg blij alsof ik de wijsheid in pacht heb.
Heb ervaring met gekneusde enkels, eerst links en daarna rechts en maar willen. Werkt toch niet. Rust en dan komt het goed, tenminste meestal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 22:21    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Tja soms zit het ook niet mee Dauphine.. Maar een half uurtje actief bewegen is al voldoende hoor.. En dat moet je echt rustig op gaan bouwen want je lijf heeft vooral hersteltijd nodig!

Wat Miranpeet doet (en nog meer mensen met haar) is echt iets om een hele diepe buiging voor te maken. Zo'n respect voor haar!!

Ik meet net als Zaadje alleen de wandeling en met 7000 stappen zit ik op ongeveer 5 km (iets meer).
(toevallig staat mijn stappenteller nu op 7086 stappen, ik heb 'em alleen tijdens de wandeling om gehad)

Maar als ik mijn stappen voor een hele dag zie kom ik vaak maar op 3 tot 4 duizend stappen meer op een dag.. Ik probeer elke dag een wandeling te maken van minstens 3000 stappen achter elkaar, dat is ongeveer een half uur lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 22:39    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Thir99 schreef:
Help! Ik ben nu 4 kg afgevallen en het lukt niet meer Sip ik ben nog wel gezond aan het eten en probeer elke dag minstens een halt uur te bewegen.. Wat zijn de tips als het afvallen stagneert?

Beetje lastig om met zo weinig info goeie tips te geven. Jammer dat je geen dagboekje bijhoudt, want dan kun je vaak patronen ontdekken of info uit halen.

In ieder geval niet in paniek raken want een vrouw schommelt over het algemeen tijdens haar maandelijkse periode, veel van ons houden vocht vast door de hitte en wat ook een valkuil kan zijn is dat je (zeker nu het zo warm is) te weinig drinkt.
Lekker doorgaan met gezond eten, (ik weet niet welke porties je neemt, daar zou je nog naar kunnen kijken, en misschien iets meer groenten nemen?) en bewegen, niet snoepen, voldoende drinken, dan gaat het afvallen vanzelf weer verder. Dit is tenslotte nog maar de eerste week dat je aankomt na 2 weken een groen vakje..

Succes Thir!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 22:43    
Vrouw Weeggegevens   M40
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
7 ons eraf, yes! Het gaat in sprongetjes, eerst 5 dagen niets eraf en dan opeens dit! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 5:54    
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Een klein groen hokje voor mij:-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 6:28    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Yes, grootste gedeelte na mijn uitspatting met Pinksteren is er weer af. Heel strikt bezig geweest en het heeft geholpen. Volgende week wil ik er onder zitten. Hoop dat het gaat lukken.

Ik ben inmiddels ook verslaafd aan mijn fitbit. Doel iedere dag is 10.000. Op een heel enkele dag na red ik dat altijd. Soms betekent het dat ik een half uur lang rondjes door mijn huiskamer loop (bij heel slecht weer bijvoorbeeld) Lachen om aan die 10.000 te komen. Per week zit ik meestal tussen de 82.000 en 95.000 stappen. Ik wil graag naar de 100.000. Maar dat red ik nog niet qua tijd. Te druk met werk en alle clubjes e.d van de kinderen. Hopelijk straks in de zomervakantie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 6:54    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik maak elke maand de balans op in mijn dagboekje, ik werd blij van wat ik in mei gedaan heb:

totaal bijna 71 uur sportief actief geweest, dat is gemiddeld 2:15 minuten per dag, doe het me maar na!

Ik legde 418 km in totaal af, waarvan 276 wandelend, 61 fietsend, 51 hardlopend, 14,5 op werk of thuis (zwoegend) en 640 meter zwemmend.

Mijn doelen voor juni:
250 wandelkm's
120 fiets km's
80 hardloop km's
2 zwem km's

Dat moet genoeg zijn om me deze maand een heel eind richting de 70 kilo te slingeren. Keerzijde van de medaille is, dat ik er niet aan ontkom om zoveel te bewegen, anders val ik niet tot nauwelijks af. Ik ben dus heel blij dat ik er ook nog plezier in heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 8:42    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ik kom maar niet uit de “rode cijfers”

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 8:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 71 van 97