Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
L1970 schreef:
Review van mijn favoriete chocosnack
(per 14 pack gekocht bij de Dieetwebshop, scheelde bijna 7 euro met de prijs bij AH)

Atkins Endulge Chocolate Break 103 kcal 21,5 gram

Het lijkt nog het meest op Kitkat maar dan brosser en lekkerder. Het heeft niet de suiker en niet de kcal maar heeft een heerlijke romige melkchocolade buitenkant en knapperige 'koek' aan de binnenkant. Ik eet dit reepje zeker 5 keer per week, als tussendoortje, 's ochtends of 's middags en er zitten er altijd een paar in mijn wandelrugzak en mijn handtas. Ook vloeibaar nog steeds lekker, vergelijkbaar met chocoladefontein chocolade. Het is een echt verwenreepje. Voldoende voor één verwenmoment. Omdat het vooral vet en eiwitten bevat, is het goed in een koolhydraat beperkt dieet.

Mijn kinderen vinden deze ook heel lekker, alleen het feit dat er Atkins op staat en ze dat dus niet mee naar school kan nemen zonder commentaar te krijgen (ongelofelijk!), houdt mijn jongste tegen om het vaker als tussendoortje mee te nemen. Ik heb al gezegd, pak 'm uit en stop 'm zo in je broodtrommel.

De reepjes kosten € 1,17 per stuk, zitten per 3 in een pak en zijn voor mij een verantwoord lichtpuntje.

Bedankt dat je dit met ons deelt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 9:09    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
fientjuh schreef:
Ik zit vandaag op mijn streef qua dit sprintje. (had mijn doel niet te hoog gesteld, omdat ik niet zo op het gewicht gefocust ben, maar ik ben toch blij) Nu vasthouden!
Ik heb even een momentje gehad om trots op te zijn. Ik doe aan bodypump en op dinsdag is er altijd de lunge en squad oefening met de step. Een voet op de step en dan lunges en squads maken. Vooral de lunges hield ik nooit vol. (doen we ongeveer 6 minuten, 3 minuten per kant)
Maar afgelopen dinsdag hield ik hem vol. Dan zie ik dus dat ik resultaat boek. Gisteren kracht training gedaan en weer de gewichten omhoog gedaan.

Wow, goed bezig! 3 minuten per kant is ook al best wel lang. Knap hoor!

Ik heb ooit de 30 day challenge met squats gedaan. Ik was ook zo trots toen ik dag 30 helemaal vol hield! Fijn dat soort momentjes

Vanmorgen niet gewogen, was even geen tijd voor. Morgenochtend moet ik echt! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 14:24    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Heb me gewogen. eindelijk weer een ini-mini klein minnetje. Nu kijken of het gewicht weer verder wil zakken, zit al veel te lang op een plateau waar ik nu eens vanaf wil.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 19:18    
Vrouw Weeggegevens   zaadje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
miranpeet schreef:
Ik heb eindelijk de smaak weer te pakken met mijn ritme, eten, sporten, bewegen ed.. heerlijk weer ik geniet weer van alles.
Heerlijk vind ik dit weer van mij mag het altijd zo zijn en wezen af en toe een buitje erbij en weer door.. ik merk dat mijn gewrichten dit weer echt super vinden waardoor ik veel minder last heb van bewegen.. ik heb deze week tot nu toe elke dag nog gewandeld gemiddeld 8/10 km per keer en zo blijf ik mooi in beweging en maak ik mijn 20.000 stappen per dag minimaal (mijn streven) behalve in het weekend dan mag het iets minder zijn maar kom er dan wel weer in de buurt

Iedereen veel succes deze dagen en week en geniet ervan

Ik heb maar 10.806 stappen als ik 10,1 km loop.
Of 12092 stappen en 10,9 km.
Of 10283 stappen en maar 8,8 km
Loop gemiddeld ook tussen de 8 en 10 km, maar dat zijn geen 20000 stappen. Kan ook niet, want je zet geen stappen van 1 mrt enz.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 19:20    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Je zet toch meer stappen in totaal op een dag dan of wandel je alleen maar? Hihi Lachen

Ik zit gemiddeld (over een week gekeken) op een dag op 20.000 stappen, ene dag is het 25000 of meer de andere dag is het wat minder en heb ook wel es een dag er tussen zitten dat ik niet boven de 15000 uit kom meestal in het weekend dus.. Maar moet wel zeggen dat ik van smorgens tot savonds bezig ben doe alles lopend ook de boodschappen ed, naar het sporten doe ik ook lopend en met een omweg terug wandelen.. voordeel hiervan is dat ik nooit geen last heb van spierpijn in mijn buik, billen en benen..

Btw als ik een dag heb van 25000/30000 stappen heb dan zit er wel een wandeling bij van 16/18 km (of meer soms)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 20:02    

Reageer met quote
@Miranpeet: heb een gezondheid app op mijn i-phone en die neem ik mee, als ik ga wandelen en die telt de stappen.
Door de dag heen thuis enz. draag ik hem niet, want is te groot.

Complimenten, want is echt veel en hoe meet jij?
Zou mijn stappen in en rondom huis ook wel willen meten en zal best veel zijn. Heb niet zo’n zitvlees.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 20:08    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Pff Miranpeet, wat een hoeveelheid stappen en wat een afstanden dat wandelen. Daarbij vergeleken ben ik maar een lui dier hoor.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 20:11    

Reageer met quote
Dauphine schreef:
Pff Miranpeet, wat een hoeveelheid stappen en wat een afstanden dat wandelen. Daarbij vergeleken ben ik maar een lui dier hoor.

Nou, tuin, zwemmen, fietsen....en leeftijd, vlak dat niet uit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 20:12    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
@dauphine

Iedereen doet zijn best op zijn manier en zo zou jij ook wel je ding den best doen met wat je wel kan en lukt daar ben ik van overtuigd

2 jaar of vorig jaar zelfs lukte het me ook niet hoor kwam niet veel verder dan 5000/7000 stappen en dat was echt heel veel voor mij doen... maar goed zat met zwaar overgewicht en later met een kapotte, versleten knie waarmee ik echt heel weinig kon inclusief artrose in diverse gewrichten

Heb afgelopen september een zware been/ knieoperatie gehad en dit heeft me wel in zoverre geholpen dat ik kan wandelen en lekker kan sporten.. zit er zelfs aan te denken om met een cursus hardlopen te beginnen maar dat durf ik niet aan met mijn versleten knie.. bang dat er weer wat gebeurt en dat ik weer terug bij af ben omdat ik nog geen nieuwe knie krijg ivm mijn leeftijd

@zaadje

Ik heb een smartwatch welke alles bij houd wat ik op een dag doe.. erg handig en ideaal, ik heb nu nog een goedkopertje van de Aldi maar wil graag eentje van Tom Tom of iets.. die zijn secuurder met registreren ed maar ja daar hangt ook wel een behoorlijk prijskaartje aan helaas

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 20:22    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik streef ernaar om iedere dag boven de 5000 stappen te komen, meeste dagen lukt dat wel. (Helaas kan ik niet actiever zijn ivm chronisch ziek.) Ik heb afgelopen winter een fitbit gekocht en merk wel dat dat echt motiveert, zo leuk om te zien!
En dan denk ik dat ik weinig heb gelopen, want ik ben alleen maar naar kantoor geweest, maar ondertussen heb ik dan gewoon onderweg met de trein en lopend van en naar station mijn stappen gemaakt. Juist de dagen dat ik geen afspraken heb, moet ik opletten dat ik even een rondje extra ga wandelen. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 20:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 70 van 126