Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 95, 96, 97  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik waan me griep.. net of ik koorts heb.. tja ik ben een piepert, dat klamme gezweet vind ik niet fijn

Vanmiddag ruim 8 km gewandeld, toen ik thuis kwam en ging zitten kwam het zweet uit al mijn poriën.. het drupte van mijn gezicht.. Douchen, koud douchen..

En drinken, veel drinken. Gek genoeg koel je af van warme thee.. heerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 23:47    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Leonie, dát klinkt goed. smullen
Maar......smaakt het dan niet naar meer.

Gisteren prima dagje.
Vanochtend 86,6.
Jippie

Ik zit van deze reep echt vol, toen ik op de helft was had ik al zoiets van 'ik zou nu kunnen stoppen en dan echt een lekker snoepmoment hebben gehad' maar omdat met dit warme weer de chocolade smelt op mijn warme vingers en ik er dus een knoeiboel van aan het maken was, heb ik 'm helemaal met smaak verorberd. Ik zat daarna zolang vol, dat ik de lunch een uur uitgesteld heb. Dus Nee, ik had niet te neiging om er meer te eten, integendeel. Is niet alleen goed tegen chocola en zoet craving, maar ook goed tegen de honger. Doet wat dat betreft niet onder voor een normale mars, ik denk zelfs dat dit 120 kcal/37 grams reepje beter vult dan een 50 grams Mars van 229 kcal, bijna het dubbele hè.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 6:46    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Van mij mag het hier ook wel eens regenen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 6:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Review van mijn favoriete chocosnack
(per 14 pack gekocht bij de Dieetwebshop, scheelde bijna 7 euro met de prijs bij AH)

Atkins Endulge Chocolate Break 103 kcal 21,5 gram

Het lijkt nog het meest op Kitkat maar dan brosser en lekkerder. Het heeft niet de suiker en niet de kcal maar heeft een heerlijke romige melkchocolade buitenkant en knapperige 'koek' aan de binnenkant. Ik eet dit reepje zeker 5 keer per week, als tussendoortje, 's ochtends of 's middags en er zitten er altijd een paar in mijn wandelrugzak en mijn handtas. Ook vloeibaar nog steeds lekker, vergelijkbaar met chocoladefontein chocolade. Het is een echt verwenreepje. Voldoende voor één verwenmoment. Omdat het vooral vet en eiwitten bevat, is het goed in een koolhydraat beperkt dieet.

Mijn kinderen vinden deze ook heel lekker, alleen het feit dat er Atkins op staat en ze dat dus niet mee naar school kan nemen zonder commentaar te krijgen (ongelofelijk!), houdt mijn jongste tegen om het vaker als tussendoortje mee te nemen. Ik heb al gezegd, pak 'm uit en stop 'm zo in je broodtrommel.

De reepjes kosten € 1,17 per stuk, zitten per 3 in een pak en zijn voor mij een verantwoord lichtpuntje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 7:15    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Goede morgen lieve allemaal
IK kom even langs om jullie een hele fijne dag te wensen
lieve groetjes Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 7:44    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik zit vandaag op mijn streef qua dit sprintje. (had mijn doel niet te hoog gesteld, omdat ik niet zo op het gewicht gefocust ben, maar ik ben toch blij) Nu vasthouden!
Ik heb even een momentje gehad om trots op te zijn. Ik doe aan bodypump en op dinsdag is er altijd de lunge en squad oefening met de step. Een voet op de step en dan lunges en squads maken. Vooral de lunges hield ik nooit vol. (doen we ongeveer 6 minuten, 3 minuten per kant)
Maar afgelopen dinsdag hield ik hem vol. Dan zie ik dus dat ik resultaat boek. Gisteren kracht training gedaan en weer de gewichten omhoog gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 8:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
fientjuh schreef:
Ik zit vandaag op mijn streef qua dit sprintje. (had mijn doel niet te hoog gesteld, omdat ik niet zo op het gewicht gefocust ben, maar ik ben toch blij) Nu vasthouden!
Ik heb even een momentje gehad om trots op te zijn. Ik doe aan bodypump en op dinsdag is er altijd de lunge en squad oefening met de step. Een voet op de step en dan lunges en squads maken. Vooral de lunges hield ik nooit vol. (doen we ongeveer 6 minuten, 3 minuten per kant)
Maar afgelopen dinsdag hield ik hem vol. Dan zie ik dus dat ik resultaat boek. Gisteren kracht training gedaan en weer de gewichten omhoog gedaan.

Heel goed bezig, is altijd fijn als je meetbaar resultaat ziet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 8:12    
Vrouw Weeggegevens   Thir99
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Help! Ik ben nu 4 kg afgevallen en het lukt niet meer Sip ik ben nog wel gezond aan het eten en probeer elke dag minstens een halt uur te bewegen.. Wat zijn de tips als het afvallen stagneert?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 9:01    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik heb eindelijk de smaak weer te pakken met mijn ritme, eten, sporten, bewegen ed.. heerlijk weer ik geniet weer van alles.
Heerlijk vind ik dit weer van mij mag het altijd zo zijn en wezen af en toe een buitje erbij en weer door.. ik merk dat mijn gewrichten dit weer echt super vinden waardoor ik veel minder last heb van bewegen.. ik heb deze week tot nu toe elke dag nog gewandeld gemiddeld 8/10 km per keer en zo blijf ik mooi in beweging en maak ik mijn 20.000 stappen per dag minimaal (mijn streven) behalve in het weekend dan mag het iets minder zijn maar kom er dan wel weer in de buurt

Iedereen veel succes deze dagen en week en geniet ervan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 9:28    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
miranpeet schreef:
Ik heb eindelijk de smaak weer te pakken met mijn ritme, eten, sporten, bewegen ed.. heerlijk weer ik geniet weer van alles.
Heerlijk vind ik dit weer van mij mag het altijd zo zijn en wezen af en toe een buitje erbij en weer door.. ik merk dat mijn gewrichten dit weer echt super vinden waardoor ik veel minder last heb van bewegen.. ik heb deze week tot nu toe elke dag nog gewandeld gemiddeld 8/10 km per keer en zo blijf ik mooi in beweging en maak ik mijn 20.000 stappen per dag minimaal (mijn streven) behalve in het weekend dan mag het iets minder zijn maar kom er dan wel weer in de buurt

Iedereen veel succes deze dagen en week en geniet ervan

Wow 20000 stappen !!!! ik ben al blij dat ik mijn 10000 haal Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 9:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 69 van 97