Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   coby1948
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik ben gelijk gebleven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 17:13    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Even een vraagje. Wie van jullie nemen multivitamines en welke is dan de beste? Er zijn er zo veel soorten en ook zo veel prijsverschillen. Iemand een goed advies? Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 20:08    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Even weer een korte samenvatting. Dit keer van de complimenten die we onszelf kunnen geven.

Hoe zie je jezelf en hoe ben je eigenlijk in werkelijkheid?
- Toen ik veel te dik was zag ik geen probleem, ik voelde me prima. Nu ik slanker ben, ben ik veel onzekerder over mijn uiterlijk. Dat is niet de spiegel, dat is je manier van denken en hoe je er mee omgaat. Ik ben gewoon niet zo’n positieve denker als het over mezelf gaat (Mamdarijn)
- Ik vind mezelf ook nog steeds veel te dik alleen langzaam aan komt het kwartje aardig in dalen en begin ik langzaam aan maar zeker mijn lichaam te waarderen en te accepteren. (Miranpeet)
- Ik voel mezelf slank, precies tegenovergesteld. Altijd al gehad. Een maatje groter gaat ongemerkt eigenlijk, ik heb het gewoon niet door.
Maar de weegschaal is onverbiddelijk gelukkig: te zwaar, te veel, overgewicht. Mijn reality-check. (Duffy)
- Heb me altijd goed gevoeld in mijn vrouwelijke lijf. Ben op advies reumatoloog gaan afvallen, om op langere termijn mobiel te blijven maar moet nog wel wennen aan mijn kleine lijf. Voel me dus niet beter, mooier maar dat is ook een bijzaak! (Elisabeth)
- Ik vind het een fijne eigenschap van mezelf dat ik in de basis altijd blij ben met wie ik ben (L1970)
- Ik ben superblij met mijn gewicht, maar of ik echt tevreden ben momenteel... Ik merk toen ik nog topzwaar was dat ik toen ook tevreden was.. Blij is een ander woord, want baalde wel van mijn omvang maar toch.. lastig (Miranpeet)
- Ik ben altijd wel een beetje mollig geweest. Mensen noemden dat dan dik.Toen ik 20 jaar geleden 45 kg woog, vond ik mezelf nog dik! Tja, dat gevoel blijft wel denk ik.
En als je dan op een terrasje zit, en je ziet een "dikkere" vrouw met een tof kleedje aan en wat rondingen, maar die met haar 2 voeten op de grond staat, zich zeker voelt en zegt "hier ben ik", vind ik dat wel mooi!
Wil ik ook wel ooit, dat gevoel. (Whis)
- Wat is schoonheid? Voor iedereen is dat anders toch?
Iedereen staat boven een pasgeboren baby te smelten; maar veelal zijn die babytjes echt niet mooi.
Mijn zus waar ik het beste contact mee heb, heb ik steeds de knapste van ons allemaal gevonden.... Voor mij heeft mooi zijn te maken met mijn gevoel naar die persoon toe. (Dauphine)

Zo gaaf om te lezen dat er ook vrouwen zijn als Elisabeth & Leonie, ik trek me daar maar aan op.. Wie weet voel ik me ooit ook tevreden met mezelf.. pas schreef iemand dat ik mezelf moest omarmen en toen besefte ik dat ik dat eigenlijk nooit doe. Zou je tevredener worden als je jezelf vaker omarmt en liefhebt? Ik denk het wel.. (Mamdarijn)

Just be you
Het mooiste wat je kunt worden is jezelf

(Jessika)

Compliment voor alle sprinters, van Jessika
Iedereen hier is een topper. Jullie doen het toch maar en of je nu wel of niet veel kilo's kwijtraakt, we zijn hier en dat vergt al veel moed.

Complimentjestijd
Neem een rustig plekje. Doe je ogen dicht. Voel je voeten op de grond. Voel je billen op de bank. En zeg de compliment hardop en voel waar hij bij je binnenkomt. Is het je buik. Borst. hoofd...

Geef jezelf dagelijks complimenten, het wordt een bodem, en geef het negatieve geen kans om de overhand te krijgen. Het hoeven ook maar kleine complimenten te zijn. Ik heb het ook moeten leren.
Als je jezelf niet accepteert kan je veel complimenten krijgen, maar het komt niet binnen, want het negatieve neemt de overhand. (Jessika)

Complimenten aan mezelf geven dat vind ik nog wel lastig maar als ik er goed over nadenk ben ik blij om wie ik momenteel ben en mag zijn en wezen (Miranpeet)

Tips
- Probeer te stralen en laat het gewicht niet je humeur of leven bepalen of je blij bent met jezelf of niet. De binnenkant is zoveel mooier. (Jessika)
- Kijk naar de positieve punten van jezelf en niet alleen naar het uiterlijk. (Jessika)

Laatst aangepast door Mamdarijn op zo 27 mei 2018 20:57, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 20:42    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
morgenrood2 schreef:
Even een vraagje. Wie van jullie nemen multivitamines en welke is dan de beste? Er zijn er zo veel soorten en ook zo veel prijsverschillen. Iemand een goed advies? Cool

Dat is zo persoonlijk Morgenrood, je leeftijd, je voedingspatroon, je geslacht, je voorkeur (natuurlijk of syntetisch). De basisbehoefte is per persoon verschillend. We hebben hier in deze sprint een goeie verhelderende discussie over gehad, terug te vinden tussen blz 48 en 51.

Twee tips:
1. Hou bij de keuze van de multivitamine het vitamine D3 gehalte in de gaten, dat je in ieder geval elke dag voldoende vitamine D binnenkrijgt. Ook hier is discussie over hoor, maar artsen, en diëtisten geven dit momenteel nadrukkelijk aan bij vrouwen boven de 50, heeft te maken met botontkalking.
2. Laat je goed adviseren bij de drogist zelf, dat hielp mij echt een persoonlijke keuze te maken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 20:53    
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP (5 feb 2018 )

Reageer met quote
Mooie verzamelde tips mamdarijn

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 6:48    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
We zijn doorgaans veel te kritisch op onszelf en veel te uiterlijk gericht. Relativeren is hier de kunst.

Probeer als blij mens door het leven te gaan, geniet van kleine dingen, wees lief voor de mensen van wie je houdt, volg je dromen en maak je niet teveel zorgen want dat lost nooit iets op.

Ik heb het vandaag extra hard nodig die goede raad Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 6:48    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Ik was winnares van een 40 euro cadeaubon van dieetwebshop.nl in het vorige twaalf weken sprintje en afgelopen week heb ik eindelijk mijn bestelling gedaan. Mijn waardebon code werkte niet, ik deed blijkbaar iets fout, masr het euvel niet kunnen ontdekken. Karin gaat het handmatig verrekenen.

De doos kwam zaterdag binnen, snelle service. Ik vind het ook fijn dat ik daar met paypal kan betalen. Behalve een 14-pack Atkins 'kitkat' repen die ik erg lekker vind en passen in mijn koolhydraat arm dieet en bij de Appie een stuk duurder zijn, heb ik vooral sausjes, dressings en andere tussendoor reepjes gekocht. Ik ga er nog uitgebreid over berichten. Er is een enorm assortiment, met producten die niet in de supermarkt verkrijgbaar zijn.

Mijn doel ermee is vooral dat ik producten selecteer die voor altijd een bijdrage kunnen leveren aan mijn gezonde leven en van hen die aanschuiven. wordt vervolgd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 7:19    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Gisterenavond mijn spijsvertering weer laten schrikken.
Kapsalon gegeten (water erbij gedronken)

Gewicht vanochtend 86,9

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ja de dieetwebshop heeft heel veel lekkers
ik heb er de laatste keer Atkins Tortilla wraps gekocht,heerlijk!

ik was vanmorgen 79,8...na een behoorlijk feestweekend met 3 dagen op rij anders eten
donderdag etentje(met wijn)
vrijdag frietavond op de camping
zaterdag aspergemaaltijd op de camping
gisteren thuis maar wel aan het brood en worst
vandaag weer in het cohengareel

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Dini, dan is het er zo weer af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 8:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 66 van 126