Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Een onsje eraf.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 10:31    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Fritatta Whis? Dat klinkt altijd zo lekker, maar heb ik eigenlijk nog nooit gemaakt.. Leuk idee. Ik ga eens rondspeuren hoe ik dat kan maken..

Ik ga nog even verder hoor, met het delen van lunches. Want met elkaar delen dat we een onsje meer of minder wegen vind ik eigenlijk niet echt boeiend.. dat zien we in de grafiekjes wel..

Liever hoor ik wat je doet om dat te bereiken.. we zijn met zo’n fijne grote sprintgroep. Laten we elkaar vooral inspireren en steunen.

Van mijn lunch vandaag deel ik een foto. Het was een simpel kh arm broodje kaas, met een likje mosterd, sla, lenteui en tomaatjes, en wat italiaanse kruiden

Enjoy!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 12:12    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Senais schreef:
Hier ook helaas een enorm rood vakje. 5 weken goed opletten, veel sporten en bewegen om het eraf te krijgen. 1 weekend wat minder opletten en het zit er weer dik aan. Word er soms wel wat moedeloos van...

Maar we gaan er weer voor. Over 5 weken hoop ik dan maar weer onder die 80 te zitten waar ik een week geleden op zat.

Senais, Repait after me: “I can do this!”. Jouw avatar geeft moed. En dat weekend verstoort misschien je dalende lijn, maar dat is echt maar even..
Geef niet op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 12:17    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Frittata maak je met alle soorten groenten. Vorige keer gebruikte ik broccoli (wel voorgekookt), kerstomaatjes en ui.

Werkwijze:
Een ovenschotel invetten (ik gebruik een vierkante van Le creuset).
Allerlei groenten in de ovenschotel doen (echt harde groenten wel even voorkoken). Meestal worden er aardappelen in gedaan, maar die laat ik weg.
Kruiden naar smaak.
In een kom 6 eieren kloppen met +/- 200 ml room (ik gebruik alpro light), p&z, teentje look er in uitpersen.
Dit mengsel over de groenten gieten en het geheel een beetje mengen.
Gemalen kaas erover strooien.
Wat schijfjes kerstomaat erover.
Kruiden met vb oregano. Eventueel wat olijfolie erover sprenkelen.
35 minuten in een voorverwarmde oven op 200°C.

Ik had dit keer paprika (geel en rood), ui, olijfjes en kerstomaatjes gebruikt als groenten.
Volgende keer worden het asperges met spinazie.

Serveren met een slaatje.
En ook heel lekker koud, de volgende dag. Bij ons zijn dit 4 porties.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 13:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Goedemiddag hier de wekelijkse herinnering voor de Zaterdag wegers staat er iemand bij die je wil waarschuwen gewoon doen

De volgende deelnemers hebben echter deze week nog niet hun gewicht doorgegeven:
Eztur1971 en Mapet

Deelnemers die deze week nog niets gepost hebben in dit draadje zijn:
Anneke69, Dionbi en Mapet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 13:14    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Gaat weer lekker, weer net op de valreep.
Heb hetzelfde gewicht ingevoerd, heb deze week weer hele zware migraine aanval gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 21:06    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Oeps, dacht dat ik al een berichtje geplaatst had, niet dus.
Dus nog een berichtje op deze mooie late 'zomer'avond.
We zitten nog lekker buiten.

Leuk, die lunch ideeėn, ik kan wel wat inspiratie gebruiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 21:31    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Die lunchideeen zijn erg leuk. Ik heb vanmiddag heel gewoon ijsbergsla met zalm gehad met een lekker suasje erover. Eenvoudig maar lekker.

Mijn kleindochter vierde haar derde verjaardag, maar dat heb ik doorstaan met een kopje thee en een glas water, en dat was prima voor mij.

Morgen weer wegen. Het gaat heel goed, maar ik houd best veel vocht vast, dus ik weet niet of de weegschaal wel mee gaat doen met de dalende lijn. Iets zal er wel af zijn verwacht ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Goedemorgen hieronder volgt het resultaat van de afgelopen week (Wk.21):

Deze deelnemers zijn de afgelopen week het meeste kilo's afgevallen:
L1970 (1.70kg.), Jessika (1.00kg.), Mamdarijn (0.70kg.), Pianojuffie (0.70kg.) en Kaia (0.60kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen:
L1970 (2.2%), Jessika (1.2%), Mamdarijn (1.0%), Pianojuffie (0.8%), Kaia (0.7%), zaadje (0.7%), Eztur1971 (0.5%), rachel1991 (0.5%), vrolijkvlindertje (0.5%) en Felicia-87 (0.4%).

De namen van de deelnemers die vergeten zijn hun gewicht door te geven en dus afvallen zijn :
Iedereen heeft het gewicht door gegeven

en de namen van de deelnemers hebben vorige week vergeten te posten in dit draadje en daarom helaas ook niet meer mogen meedoen zijn:
Anneke69

De sprint is nu 6 weken bezig.

Deze deelnemers zijn in deze periode het meeste kilo's afgevallen zijn:
Kaia (11.10kg.), rachel1991 (5.90kg.), L1970 (5.20kg.), Felicia-87 (2.80kg.), Jessika (2.80kg.), vrolijkvlindertje (2.60kg.), Pianojuffie (2.60kg.), fientjuh (2.40kg.), zaadje (2.40kg.), Lin84 (2.00kg.) en Wicht (2.00kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen in de gehele sprintperiode:
Kaia (11.8%), L1970 (6.4%), rachel1991 (5.4%), zaadje (4.2%), Jessika (3.3%), Lin84 (3.1%), fientjuh (3.0%), Pianojuffie (2.9%), vrolijkvlindertje (2.9%) en Felicia-87 (2.6%)

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen. De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl.

De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 4:06    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Succes allemaal, fijne zondag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 5:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 64 van 126