Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Yup. We zijn zo ooit eens naar zee geweest. En we zouden daar een Brusselse wafel gaan eten (aten we dus anders nooit!). Ikke op de ijk: Joepie, een Brusselse wafel!
Zei de vriendin van moeder (ik was nog klein hoor, een jaar of 8-10): Het is niet van niks dat gij zo dik zijt.
Echt he. Gemeen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 10:19    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Miranpeet, je bent in relatief korte tijd, 2 jaar, wel gigaveel afgevallen.
Dat verdient ook een gigagroot compliment.
Dat zonder pieken en dalen.
Die overtollige huid lijkt me ook erg, smetplekken etc.
Toen ik 131 kg was voelde ik me echt gehandicapt kon zowat niets meer.

Toppertje ben je

Kampioen

Dank je

Ik heb gelukkig geen last van smetplekken, soms mijn navel als het echt erg warm is.. aan de ene kant heel fijn en aan de andere kant weer erg jammer omdat dat misschien wel een doorslag kan zijn voor evt vergoeding bij een correctie.. maar ja tis wat het is.. en ga mezelf op dat gebied ook weer niet verwaarlozen want dat vind ik het niet waard.. ik hoor/lees sommige mensen/verhalen dat ik denk moet dat nu zo

ja ben erg blij met wat ik heb bereikt en Nee het was niet gemakkelijk.. Ik heb der veel voor moeten laten maar dat heeft me wel gebracht tot de persoon die ik nu ben qua lijf en lichaam maar ook qua voedings gebeuren heb zoveel meer geleerd op gezond eten ed..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 10:24    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Whis, wat erg.
Als volwassene kan je misschien zo'n uitspraak relativeren, hoewel het dan ook hard binnenkomt.
Maar voor een kind.....dat wordt voor het leven opgeslagen.
Heeft je moeder er nog iets van gezegd?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 10:33    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Miranpeet, dit heb je toch zonder operatie bereikt?
Zal eens in je boekje kijken.

Zo'n correctie is ook niet niks hoor.
Sinds ik borstkanker heb gehad heb ik besloten...geen operaties tenzij het echt heel erg nodig is.
Ik heb dus ook geen borstreconstructie laten doen.

Zo'n respect voor je, jij bent mijn voorbeeld op weg naar de 79,9 of misschien zelfs 75 kg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 10:37    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
miranpeet schreef:
Pianojuffie schreef:
Miranpeet, je bent in relatief korte tijd, 2 jaar, wel gigaveel afgevallen.
Dat verdient ook een gigagroot compliment.
Dat zonder pieken en dalen.
Die overtollige huid lijkt me ook erg, smetplekken etc.
Toen ik 131 kg was voelde ik me echt gehandicapt kon zowat niets meer.

Toppertje ben je

Kampioen

Dank je

Ik heb gelukkig geen last van smetplekken, soms mijn navel als het echt erg warm is.. aan de ene kant heel fijn en aan de andere kant weer erg jammer omdat dat misschien wel een doorslag kan zijn voor evt vergoeding bij een correctie.. maar ja tis wat het is.. en ga mezelf op dat gebied ook weer niet verwaarlozen want dat vind ik het niet waard.. ik hoor/lees sommige mensen/verhalen dat ik denk moet dat nu zo

ja ben erg blij met wat ik heb bereikt en Nee het was niet gemakkelijk.. Ik heb der veel voor moeten laten maar dat heeft me wel gebracht tot de persoon die ik nu ben qua lijf en lichaam maar ook qua voedings gebeuren heb zoveel meer geleerd op gezond eten ed..

Mijn ervaring met wat losser in je vel zitten is dat dat nog best heel erg bij trekt. Ik ben 48, maar als ik relatief snel afval, 25-35 kilo, heb ik ook 'verlepte' benen, bovenarmen die wat hangen, een hangbuikje en mijn borsten zijn ook wat minder stevig. Maar stabiliseer ik dan is het een half jaar later al de helft minder, niet dat alles helemaal weg gaat, maar jij bent nog jong, gaat echt verbeteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 11:12    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
By the way, steungevende onderkleding/kousen helpt ook.
Van het lubberen krijgt de huid niet de kans bij te trekken.
Mijn ervaring van een eerdere drastische afvalproject.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 11:23    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
L1970 schreef:

Mijn ervaring met wat losser in je vel zitten is dat dat nog best heel erg bij trekt. Ik ben 48, maar als ik relatief snel afval, 25-35 kilo, heb ik ook 'verlepte' benen, bovenarmen die wat hangen, een hangbuikje en mijn borsten zijn ook wat minder stevig. Maar stabiliseer ik dan is het een half jaar later al de helft minder, niet dat alles helemaal weg gaat, maar jij bent nog jong, gaat echt verbeteren.

Nou ben benieuwd dan.. mijn benen trekken momenteel wel iets bij door het vele wandelen en iets sporten.. maar denk niet dat ze echt heel mooi strak gaan worden want ik zie nog van die rare plekken naast mijn knieën en ik kom natuurlijk ook wel van een heel gewicht af.. ik ben zowat gehalveerd..

Mijn buik dat is echt een rampgebied en Nee dit gaat niet zomaar goedkomen hoe hard ik er ook mijn best voor doe met sporten ed, Ik kan het wel een stukje mindere.. Over mijn borsten hebben we het helemaal maar niet daar is echt weinig van overgebleven.. Ik zit er niet echt mee maar leuk is anders en zou ik het aan de andere kant ook graag anders willen zien.. Ik ben nu elke dag bezig om mijn buik in corrigerend ondergoed te proppen en hopen dat het niet teveel opvalt in mijn zomerbroeken want soms puilt het erover heen.. Maar ik ga even goed naar het strand, sauna weet ik het en als mensen het niet willen zien kijken ze maar de andere kant op

Momenteel ben ik nog niet zo ver of ik wel of geen operatie zou willen hiervoor.. we zullen het net de tijd zien en mee maken

Btw zo jong ben ik ook niet meer helaas, word volgende maand hopelijk alweer 38.. maar goed voor de meeste hier ben ik idd nog jong LachenLachen

@pianojuffie

Ik snap je helemaal met die herstel operatie, bonusmoeder van mijn zoon heeft het wel laten doen maar ze heeft en is nog steeds ermee aan het tobben.. lijkt me ook erg lastig in jullie situatie iig nog veel sterkte ermee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 12:29    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Miranpeet, het is inmiddels bijna 13 jaar geleden en ik heb het allang verwerkt (denk ik).
Het enige enge is dat het je op elk moment weer kan overkomen, die rotziekte. Maar helaas geldt dat voor ons allemaal.

Ik wilde alleen aangeven hoe ik tegenover operaties sta.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 13:18    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Mijn moeder zegt daar niks over. Doet ze nu nog steeds niet.
Kwam die vrouw vorig jaar tegen op een markt.
Vroeg ze: "hoe is t met u?" Ik zei "goed".
Haar reactie: "ja, ik zie het precies"
Rara....

Vriendelijk goeiedag gezegd en verder gegaan. Aan zo mensen spendeer ik geen tijd meer! Nèh! Lachen

Ivm operaties, ben daar ook geen voorstander van, maar als je echt last hebt, is het natuurlijk wel een ander verhaal.
Al te veel mislukte operaties (medisch noodzakelijk) in mijn omgeving gezien...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 14:53    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Whis, goed gedaan.
Ik vermoed dat ze de uitwerking van haar opmerking niet eens zou snappen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 16:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 59 van 126