Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Zeker blij, maar omdat het niet tot je doordringt dat je lijf echt veranderd, blijf je in de spiegel langer kijken naar wat minder mooi is. En dat maakt toch dat een tevreden gevoel vaak minder lang hangt..

Zo gaaf om te lezen dat er ook vrouwen zijn als Elisabeth, ik trek me daar maar aan op.. Wie weet voel ik me ooit ook tevreden met mezelf.. pas schreef iemand dat ik mezelf moest omarmen en toen besefte ik dat ik dat eigenlijk nooit doe. Zou je tevredener worden als je jezelf vaker omarmt en liefhebt? Ik denk het wel..

Pianojuffie, jij hebt daar zo’n mooi plaatje van, zou je die eens willen plaatsen? Een smiley met van die lange knuffelarmen..
En zou je me in een privé berichtje je adres willen geven? Dat heeft weer te maken met de gouden sleutelbos, want wat in het vat zit verzuurt niet hoor..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 21:54    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Wat verdrietig L1970, echt zo verdrietig dat een mooie meid zelf niet ziet hoe mooi ze is.
En wat is dat toch met een vrouw dat ze vaak zo hard, kritisch en veroordelend naar zichzelf kan kijken. Bij een ander zou ze niet snel op dezelfde manier oordelen.

Ik moet er steeds aan denken, hoe zie ik mezelf? Qua innerlijk, maar nu vooral qua uiterlijk.

Niet blij met jezelf kunnen zijn is heel erg. Dat maakt mensen ongelukkig. Niet zo kritisch op jezelf Mamdarijn!

Ik vind het een fijne eigenschap van mezelf dat ik in de basis altijd blij ben met wie ik ben, ook wat betreft mijn gewicht, moddervet of normaal en alles er tussenin. Ik ben wel gelukkiger als ik geen pijn heb en dingen kan doen die ik graag doe en dus minder dan 80 kilo weeg. Maar of ik nu een mantelpak maat 48 of 38 aan heb, ik straal. Hier foto's door de tijden heen, wat ik ook weeg, sportief of chique, ik straal en dat zou iedereen moeten doen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 4:13    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
En zo is het. Probeer te stralen en laat het gewicht niet je humeur of leven bepalen of je blij bent met jezelf of niet. De binnenkant is zoveel mooier.
Kijk naar de positieve punten van jezelf en niet alleen naar het uiterlijk.

Misschien wat makkelijk gezegd. Maar zo voel ik het wel.
Ik probeer te genieten van elke dag. Tuurlijk baal ik ook als de pondjes terug komen en mijn kleding te strak gaat zitten en een grotere maat moet hebben.
Maar mijn gewicht bepaald niet wie en hoe ik ben. Mijn mantra is
Just be you
Het mooiste wat je kunt worden is jezelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 6:49    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Wijs gesproken !

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 7:00    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
whis schreef:
10.000 stappen is sporten hoor!!

Nee sporten deed ik jaren terug, dan gaat de hartslag omhoog en worden er spieren gevormd

Ik ben het niet helemaal met je eens, omdat je twee verschillende manieren hebt van sporten, je kunt cardio trainen (hoge hartslag, zelfde beweging, lang volhouden, veel herhalingen, gevormd lichaam, alleen vetverbranding tijdens sporten zelf) of krachttraining (lagere hartslag, minder herhalingen, meer gewicht, gespierder lichaam, vetverbranding na training door spierherstel)

Cardiotraining krijg je niet echt spieren van, maar is wel een training waar je hartslag van omhoog gaat. In principe kun je stevig doorwandelen ook wel als cardio zien. Cardio is super om een goede conditie op te bouwen en vet verbranding.
Voor spieropbouw moet je toch echt krachttraining doen. Je kunt ook pas spieren opbouwen als je " droog" bent. Met krachttraining kun je ook prima vet verbranden. Juist krachttraining wordt veel aangeraden als je vet wil verbranden.
Ik doe veel krachttraining en op de plekken waar mijn vet weg is, heb ik toch flinke spieren, armen, rug en schouders. Ik heb jarenlang hardlooptraining (cardio) gedaan, daar word je slank van en wat been spieren, maar echt veel spieropbouw krijg je er niet mee. Kijk maar eens naar marathonlopers, over het algemeen niet heel erg gespierd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 7:57    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Vanochtend 87.

1,3 kg eraf, weeg weer wat ik het laatst doorgegeven heb.
Chinees daar doe ik langer over.
Wel 3 keer flink naar de wc geweest.

Lieve mensen, als je obstipatie hebt...GRIEKS eten

Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 8:20    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ellen schreef:
Een gezonder gewicht is super en maakt dat je blij bent maar ben je ook tevreden of??

Ik weet het niet Rollende ogen Rollende ogen

Ik ben superblij met mijn gewicht, maar of ik echt tevreden ben momenteel Rollende ogen Rollende ogen .. Ik merk toen ik nog topzwaar was dat ik toen ook tevreden was.. Blij is een ander woord, want baalde wel van mijn omvang maar toch.. lastig

Nu ik een mooi gewicht heb, ben ik continue in strijd met mijn eten merk ik wel, er gaat geen dag voorbij dat ik niet denk van wat zal ik nu es gaan eten en is dat voor nu verantwoord allemaal.. terwijl ik eerder gewoon at waar ik zin in had zonder er bij na te denken en af te wegen of het wel verstandig is.. maar goed was ook niet voor niks zo "groot en breed" Schaam Schaam Schaam Schaam ..

Ik kreeg vorige week wel de complimenten van een aantal mensen dat ik veel zelfverzekerder was geworden en vaker blijer rond liep ed.. dat vond ik wel mooi om te horen..

Maar goed ik zit nu in strijd met mijn lichaam, ik heb zoals ik al zei een mooi gewicht alleen mijn overtollig huid dat is een ander dingetje en ja dat is weg te halen, maar toch.. dat zit me niet lekker.. maar aan de andere kant ik ga gerust naar het strand ed en loop daar ook gewoon zelf verzekerd rond en niet zoals eerst liefst weg kruipend in een handdoek of iets..

daarom weet ik nu ook dat het voor slankere mensen niet altijd even gemakkelijk is met het eten en kiezen van het juiste menu..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 8:28    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik ben altijd wel een beetje mollig geweest. Mensen noemden dat dan dik. Maar als ik mijn kinderfoto's terug bekijk, zie ik helemaal geen dik meisje. Wel een klein ding met een rond gezichtje. En ja, dat noemen ze dan dik.
Toen ik 20 jaar geleden 45 kg woog, vond ik mezelf nog dik!
Tja, dat gevoel blijft wel denk ik.
En als je dan op een terrasje zit, en je ziet een "dikkere" vrouw met een tof kleedje aan en wat rondingen, maar die met haar 2 voeten op de grond staat, zich zeker voelt en zegt "hier ben ik", vind ik dat wel mooi!
Wil ik ook wel ooit, dat gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 8:31    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Miranpeet, je bent in relatief korte tijd, 2 jaar, wel gigaveel afgevallen.
Dat verdient ook een gigagroot compliment.
Dat zonder pieken en dalen.
Die overtollige huid lijkt me ook erg, smetplekken etc.
Toen ik 131 kg was voelde ik me echt gehandicapt kon zowat niets meer.

Toppertje ben je

Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 9:50    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Whis, heel veel zit tussen de oren.

Dat kinderen aangepraat wordt dat ze dik zijn, terwijl het eigenlijk niet zo is, vind ik heel erg.
De nadruk op gezond eten lijkt me dan veel beter.
Maar wie ben ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 9:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 58 van 126