Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 95, 96, 97  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Eigenlijk moeten we nooit (ver)oordelen.
Zo ver ben ik nog lang niet, heb nog veel, heel veel te leren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 13:25    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Wat verdrietig L1970, echt zo verdrietig dat een mooie meid zelf niet ziet hoe mooi ze is.
En wat is dat toch met een vrouw dat ze vaak zo hard, kritisch en veroordelend naar zichzelf kan kijken. Bij een ander zou ze niet snel op dezelfde manier oordelen.

Ik moet er steeds aan denken, hoe zie ik mezelf? Qua innerlijk, maar nu vooral qua uiterlijk.

Ik had gisteren een nieuw shirt aan, en mijn dochter gaf aan dat dit me echt leuk stond. De zomerbroek die ik droeg zakte steeds af. Ik weet dat ik ben afgevallen. Maar ik voel me nog altijd geen mooie, slanke vrouw, erger nog: ik voel me te dik. Waarom?
En waarom geloof ik het niet als iemand zegt dat er bij mij niets teveel aan zit?

Hoe zie je jezelf en hoe ben je eigenlijk in werkelijkheid?
Toen ik veel te dik was zag ik geen probleem, ik voelde me prima. Nu ik slanker ben, ben ik veel onzekerder over mijn uiterlijk.

Dat is niet de spiegel, dat is je manier van denken en hoe je er mee omgaat. Ik ben gewoon niet zo’n positieve denker als het over mezelf gaat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 14:03    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Ik heb even helemaal bij gelezen (dat was heel veel)

We kunnen inderdaad niet oordelen over anderen. Mijn beste vriendin is super slank en ik ben altijd jaloers geweest op haar prachtige figuur. Maar zij ziet dat zo anders. Ze worstelt nog altijd met haar figuur en haar eet gewoontes (of juist niet eten). Ieder huisje heeft zijn kruisje zei mijn moeder altijd....

Ik heb een heel slecht weekend gehad op het gebied van afvallen. Het was een super gezellig weekend op de camping met een grote groep gezellige mensen en veel gelachen, veel bbq en veel wijn en veel snacks. Ik heb me nog niet durven wegen. Deze week zal een rood vakje worden, maar op naar de groene volgende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 15:38    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Slank zijn betekend niet altijd gezond en fit zijn er zijn er genoeg met een maatje meer dit fitter en gezonder zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 16:23    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik heb ook weer iets bij gelezen

Hier een super gezellig weekend gehad en achteraf sta ik mezelf te veel toe na wat ik eigenlijks wil maar vind het momenteel erg lastig.. vanmorgen mijn lichaam en geest bij elkaar geraapt en hop naar mijn sport gebeuren.. het ging niet van harte en heel de dag zou ik het liefst mijn bed in duiken maar helaas dat ging hem niet worden

Afin, ik ga altijd wandelend naar mijn sporten (half uur HIIT), mijn knie wilde niet echt mee werken en gewoon een bleghh gevoel.. ff na het sporten gauw oppep babbeltje met mijn sportinstructeur gemaakt en dat heeft me goed gedaan.. daarna hups vol goede moed mijn wandeling afgemaakt.. ik heb gemerkt doordat ik er een wandeling aan vast knoop ik een stuk minder spierpijn heb, echt heerlijk..

Toen ik mijn afval race begon kon ik ook niet sporten was gewoon veel te zwaar en had erg last van mijn artrose en versleten knie allemaal staat het in verband met elkaar.. ben dus zonder sporten erg veel afgevallen.. sinds klein jaartje heb ik het sporten opgepakt, eerst rustig aan nu inmiddels gewoon voluit de HIIT.. en sinds 3 maanden wandel ik gemiddeld 12/15 km per dag..

Ik vind mezelf ook nog steeds veel te dik alleen langzaam aan komt het kwartje aardig in dalen en begin ik langzaam aan maar zeker mijn lichaam te waarderen en te accepteren.. maar het is niet gemakkelijk en ik kijk nu ook heel anders tegen bepaalde mensen aan, vooral slankere mensen want deze zijn ook altijd (meestal) in strijd met zich zelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 20:00    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb mezelf al heel lang te dik gevonden. Te grote borsten en te dikke billen. Nu heb ik het nog steeds nog wel wat te dik zijn betreft. Alleen merk ik het nu ook meer aan mijn lichaam. Helaas gaat het bij mij niet zo snel meer. Waarschijnlijk ook door de overgang. Schaam Schaam Huil huil Toch wil ik het nog niet opgeven, al was ik wel heeeeeel dicht bij. En positief denken over mezelf kan ik al helemaal niet, helaas. Verward Geschokt

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 20:25    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik voel mezelf slank, precies tegenovergesteld. Altijd al gehad. Een maatje groter gaat ongemerkt eigenlijk, ik heb het gewoon niet door.
Maar de weegschaal is onverbiddelijk gelukkig: te zwaar, te veel, overgewicht. Mijn reality-check. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 20:37    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
helaassss Rollende ogen 0

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 21:24    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Heb me altijd goed gevoeld in mijn vrouwelijke lijf. Ben op advies reumatoloog gaan afvallen, om op langere termijn mobiel te blijven maar moet nog wel wennen aan mijn kleine lijf.
Voel me dus niet beter, mooier maar dat is ook een bijzaak!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 21:58    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Een gezonder gewicht is super en maakt dat je blij bent maar ben je ook tevreden of??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 22:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 57 van 97