Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 95, 96, 97  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
whis schreef:
10.000 stappen is sporten hoor!!

Nee sporten deed ik jaren terug, dan gaat de hartslag omhoog en worden er spieren gevormd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 7:16    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
whis schreef:
10.000 stappen is sporten hoor!!

Nee sporten deed ik jaren terug, dan gaat de hartslag omhoog en worden er spieren gevormd

Hoe je het ook noemt, je bent goed bezig, vet verbranden doe je juist als je hartslag niet te veel omhoog gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 7:58    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ja bewegen is gezond..ik heb dat vroeger heel veel gedaan maar tegenwoordig tennis ik alleen nog maar...af en toe een wandeling en een spelletje jeu de boule

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 8:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ja bewegen is gezond..ik heb dat vroeger heel veel gedaan maar tegenwoordig tennis ik alleen nog maar...af en toe een wandeling en een spelletje jeu de boule

Dan doe je al meer dan een gemiddeld mens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Bewegen is voor veel gezondheidsklachten goed je hoeft echt niet hard te lopen gewoon lopen is ook al prima .
Mensen met bv reuma of artrose hebben de neiging om met pijn klachten niks te doen zo fout deze gedachten .
Ik zeg niet dat je niet moet luisteren naar je lijf maar niks doen is meestal een slecht plan.
Je ziet ook ouderen mensen met een rollator lopen daar heb ik veel respect voor want ze weten dat blijven lopen hun redding is.

Laatst aangepast door Ellen op di 22 mei 2018 10:21, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 9:57    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Van bewegen en sporten val je niet gelijk altijd ook af, maar het is echt goed voor je lijf.. Zitten is het nieuwe roken.
Balen voor mij want ik zit graag..

Maar ik beweeg wel hoor, omdat het goed voor me is

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik heb een intensief (werk) weekend achter de rug. Even twee weeg(club) verhalen delen, van vrouwen die ik afgelopen weekend ontmoette.

Het eerste gaat over een slanke vrouw. Ze was heel happy met een bakje Skyr met aardbei en bosbes dat ik met haar deelde.
Toen vertelde ze dat ze van 88 kilo was afgevallen naar het gewicht dat ze nu heeft, rond de 70. Ze was in november gestart, met een app en vult sindsdien steeds in wat ze eet. Ze mag 1600 kcal, maar zette steeds in op 1400, zodat ze met een gerust hart iets extra kon nemen.
Dat zag je toch niet aan haar, dat ze zo haar best heeft gedaan om af te vallen?

En nog een ander verhaal, van een slanke vrouw, bijna eigenlijk mager. Zij bleek al vanaf haar 18e aan het worstelen met haar gewicht. Had ooit ontdekt dat ze prima zonder eten kon en als ze teveel at ging ze overgeven, soms uit zichzelf, soms opzettelijk. Nu, ruim 25 jaar later, worstelt ze daar nog steeds mee. Ze weet dat het niet klopt en toch blijft ze denken dat ze zonder eten kan. Echt haar valkuil
Dat zag je toch niet aan haar, ze leek een vrouw zonder eetprobleem.

Eigenlijk heeft iedereen zo haar verhaal. Ik ga er vaak van uit dat alleen mensen die wat aan hun gewicht ‘moeten’ doen worstelen met eten, maar zag dit weekend dus twee slanke mensen die ook hun gevecht hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 10:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:

Eigenlijk heeft iedereen zo haar verhaal. Ik ga er vaak van uit dat alleen mensen die wat aan hun gewicht ‘moeten’ doen worstelen met eten, maar zag dit weekend dus twee slanke mensen die ook hun gevecht hebben.

Mijn beste vriendinnetje op de middelbare school, type mooiste meisje van de klas, vond zichzelf ook altijd te dik. We hebben er vaak om gelachen als we van haar 'lijn' naar de mijne keken. Ik was echt zo'n 10 kilo te zwaar, zij was perfect. Maar ze kon niet blij met zichzelf zijn, werd steeds magerder en op haar 42ste is ze tegen een boom gereden, ze was vel over been, nog steeds vond ze zichzelf te dik. Ze kon er niet meer mee leven. Ik ben blij dat mijn zelfbeeld niet verandert met hoeveel ik weeg. Ook als ik moddervet ben, vind ik mezelf een waardevol leuk persoon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Anorexia is echt een dodelijke ziekten en heel moeilijk te genezen , wat je ook weegt het gaat er toch ook over hoe je in het leven staat en of je van jezelf houd .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 11:06    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
je ziet niet aan de buitenkant wat een mens doormaakt of heeft doorgemaakt...daarom probeer ik niet te snel te oordelen
ook iemand die heel zwaar is heeft een verleden of slikt misschien medicatie

ik heb geen moeite met een iets zwaardere ik...alleen ben ik blijer en fitter met een slankere versie Lachen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 12:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 56 van 97