Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
whis schreef:
Mijn man eet zeker 3 keer per week vis, ik nooit.
Hij is veel buiten, ik veel minder (bureaujob).
Hij heeft vit.D tekort, ik niet.
Lachen

Geschokt Lachen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 7:32    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Vanmorgen 55,5 kg op de weegschaal Erg blij Hoop echt dat ik het nu weer een heel sprintje lang volhoud!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 7:37    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het nadeel van multivitamines is dat is soms wel 100x de aanbevolen hoeveelheid inzit. Veels te veel!

Ik slik vit b12 (want vegetariër) en d3 (want chronisch ziek). Soms magnesium. Ik zoek het liever uit: ik slik geen enchinea want door mijn aandoening staat mijn immuunsysteem op kop. Dat wil ik niet erger maken, maar ik ben eigenlijk ook al jaren niet echt ziek meer geweest.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 9:21    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Het valt me op dat er deze week zo weinig rode hokjes zijn Applaus Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Een kleine groene. netto vergeleken met vorige week zaterdag maar 300gr. Had meer verwacht/gehoopt; netjes aan mijn eetplan gehouden en de avondvierdaagse gelopen. Maar goed, groen is groen, op naar een nieuwe week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier ook weer groen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Goedemorgen hier de wekelijkse herinnering voor de Zaterdag wegers week 20 is bijna afgelopen.

De volgende deelnemers hebben echter deze week nog niet hun gewicht doorgegeven:
catelijne, Dauphine en Mapet

Deelnemers die deze week nog niets gepost hebben in dit draadje zijn:
catelijne en micha1

We zijn op dit moment samen 49 kilo afgevallen en er zitten nog 37 deelnemers in de race, laten we morgen met 37 deelnemers verder gaan

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen. De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl.

De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 10:41    
Vrouw Weeggegevens   catelijne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het gaat wel lekker hier, alleen een beetje druk.
Ik gebruik wisselende multivitaminen en ook niet elke dag, meestal om de dag. De meesten zitten zo hoog in de aanbevolen hoeveelheid, lijkt me niet goed om altijd te doen. Ik laat ook nooit wat controleren, misschien ook niet verstandig.
Fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 12:14    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoi,
Ik zie het onderwerp fruit voorbij komen en wil toch even inspringen op dat onderwerp. Ik ben veganist en eet whole foods. Dat betekent eigenlijk zo min mogelijk bewerkte voeding. Ik tel mijn fruit niet, maar ik heb vandaag al een pruim, nectarine, aardbeien en een kiwi op. Bananen eet ik als ik getraind heb. Ik eet veel fruit en veel groenten, niet als soep (maximaal 1 x per dag soep ivm zout) maar gewoon schaaltjes groenten, groenten op brood. Diner is 50% koolhydraten (volkoren pasta/rijst/noodles, quinoa, bulgur of aardappelen) en 50 % groenten.
Ik heb echt geen last van de fruitsuikers. Maar in veel eten (wat uit de fabriek komt) zit suiker verwerkt en dat eet ik dan weer niet, ook niet op brood.

In fruit zitten hele andere suikers dan de suikers die fabrikanten aan werkelijk elk voedingsmiddel toevoegen en er is uit onderzoek gebleken dat de fruitsuikers geen negatieve gevolgen voor je lichaam hebben, al eet je 20 stuks fruit per dag. Dat komt door soort suiker en doordat er vezels etc omheen zitten. Je krijgt per portie fruit relatief minder suikers binnen, want wie eet er nou 3 appels achter elkaar?

Vitamines slik ik niet, op b12 na, omdat dat als veganist wel echt moet. Maar verder helemaal niets. Ik voel me goed en ben zelfs huiverig voor al die vitamines in tablet vorm. Geef mij maar de vitaminen in hun oorspronkelijke bron, de zon, groenten, fruit, bonen etc. De natuur geeft ons eigenlijk alles wat we nodig hebben. Maar ieder moet doen wat zijn/ haar lichaam het beste op werkt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 18:20    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Fientjuh, ik kan het alleen maar hardgrondig eens met je zijn.
De suikers in fabrieksvoedsel zijn van de slechtste kwaliteit en waarschijnlijk mede oorzaak van de obesitas epidemie.

Vooral belanrijk om de hele vrucht te eten, ook voor het kauwen op zich.
Ik heb sapjes eigenlijk ook afgezworen.
Soms eet ik wel 3 sinaasappelt of appels achter elkaar op. Dan heb ik daar zo'n zin in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 19:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 51 van 126