Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 94, 95, 96  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Afgelopen weekend (te) uitgebreid uit eten geweest dus ik verwachtte eigenlijk rood of geel, maar het was gelukkig groen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 12:05    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Het weekend was drama. Teveel taart en snacks gegeten. Gelukkig heb ik nog even tot mijn weeg moment. Wel een heel gezellig weekend gehad, dus dat maakt het een klein beetje goed.

Succes in deze nieuwe week allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 14:16    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Helaas vanmorgen toch nog gebak genomen. Schaam Schaam
De rest naar mijn vriendin gebracht. Die zit midden in een verhuizing. Ze was er maar wat blij mee. Lachen
Vanmorgen lekker naar de sportschool geweest en straks ga ik nog zwemmen. De kilo van moederdag moet er weer af. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 14:51    
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP (5 feb 2018 )

Reageer met quote
Hoppa weer bijna een kilo ervan af! Nog maar 3,5 kilo te gaan tot de 2 cijfers!

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 20:03    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
whoop whoop
-0.8
cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 20:25    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Goed zo Jessika. Ga zo door. Je doet het beter dan mij. Cool Schaam Schaam

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 20:30    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Reageer met quote
wel met een beetje hulp van 2x daags een shake, en dan gewoon warm eten, wil niet 3x daags een shake

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 20:35    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Heerlijk het weer wordt weer beter en ik had jullie nog een update beloofd.. Excuus dat het dit weekend niet is gelukt, er kwam iets tussen..

Frisse Zomersnacks

Frisse snacks uit de Vriezer
- Watermeloen Smoothy: zomerfruit in de blender (bijvoorbeeld watermeloen in de aanbieding) met een beetje vanille, beetje zoetstof -> invriezen in kartonnen bekertjes, eenmaal bevroren in een zak (L1970)
- Geblende Griekse yoghurt met aardbeien en honing (Slankie)
- Kwark met wat druppeltjes Natural Flavouring.in een ijsvormpje. Toen ik het in het ijsvormpje deed dacht ik dat het misschien te zoet zou zijn. Het valt me op dat als de kwark bevroren is het een stuk minder zoet smaakt (Mapet)
- Appel-kaneel-gember ijsjes: 2 zoete appels in kleine blokjes. Gember naar smaak raspen en kaneel ook naar smaak toevoegen. In een pannetje met klein scheutje water aan de kook brengen zodat de appelblokjes zacht worden. Af laten koelen, ijsvormpjes vullen en in de diepvries zetten. (Lin)
- Citrus-ijsjes zijn ook favoriet: 2 manderijnen, een sinaasappel en een halve citroen schoonmaken (ook de schilletjes om de partjes verwijderen), pureren en in invriezen in ijsvormpjes.(Lin)

Frisse drink en Watertips
- Water met citoenmelisse (uit de tuin) en dit in de koelkast een poosje laten trekken. Eventueel nog schijfje citroen erbij. (Dauphine)
- Water, vers uit de kraan of een kopje thee. (Duffy)
- Blikje Schweppes Zero, neem ik mee naar mijn werk (Whis)
- Ik drink extra water en dan vaak water met een smaakje. En dan bedoel ik NIET die populaire trendy flesjes uit de supermarkt, maar kraanwater met een paar druppels Antésite.
Antésité heb ik leren kennen in Frankrijk (en daar koop ik het ook nog steeds). Het is volledig natuurlijk en zonder toegevoegde suikers, kunstmatige zoetstoffen of calorieën. Mijn favoriete smaken zijn: citroen, munt en anijs, maar het is er ook in vele ander smaken, zoals eucaplyptus, sinaasappel, roze pompelmoes, appel-kaneel, theeblad-extract en zelfs in cola.
Zie ook deze LINK
(Moonwalk)
- Ice tea: Je zet thee welke je zelf lekker vind. Je hebt een theezakje voor een pot nodig, soms 2. Of een stuk of vijf/ zes eenkopszakjes. 500 ml water koken en thee van zetten.15 minuten laten intrekken. Dan aanvullen met 1 liter water , thee zakjes eruit halen en kruiden/ vruchten naar smaak en dan een paar uur te laten staan. Evt wat honing of agave siroop erin als je van zoet houdt.(Fientjuh)

Frisse Groentjes en Fruit
- Meloen en wortel uit de koelkast (Wicht)
- Fruit (appels, peren, druiven) uit de koelkast (Duffy)
- Een kopje biologische Herbamare Bouillonbasis, een zuiver plantaardige bouillon van A.Vogel. (Moonwalk)
- Lekkere zomerse combi: meloen met komkommer (in blokjes), door elkaar husselen en in de koelkast koud laten worden. (Mamdarijn)

Frisse Zuivel
- Eventueel een extra schaaltje (soja) yoghurt, ook lekker verfrissend. (Duffy)
- Skyr met bevroren frambozen.. even roeren, en het wordt heerlijk ijzig fris en lekker.. (Mamdarijn)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 22:15    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Vraag voor alle sprinters (het vraagt wel wat van je tijd, en als je een dagboekje hebt is het misschien een idee je gedachten hierover ook even te kopieren voor je boekje, omdat het altijd leuk is om terug te lezen..)

Probeer eens te delen met ons wat jouw doel is: is dit een kort- of een lang termijn doel?

Een kort termijn doel is bijvoorbeeld: effe knallen en gericht eten & afvallen voor de zomer- en bikinitijd er aankomt
Een lange termijndoel is bijvoorbeeld: eetpatroon omgooien en daar voortaan voor altijd de eetgewoonte van maken.
Je mag ze ook combineren.

Gaaf dat hier zoveel over nagedacht is.
Ik hoop dat je door deze vraag weer even de focus krijgt op waar je mee bezig bent.

Ook hier maak ik een korte samenvatting van, om elkaar te inspireren.

Korte termijn doelen:
- (Kaia) Gezond eten en voldoende rust nemen.
- (Morgenrood) Zorgen dat ik alles weer op regel kan krijgen. Ook voor mijn lichaam.
- (Dipinipi) In de zomer niet boven de 80 uitkomen
- (Miranpeet) Ik ben in een vrij korte termijn erg veel afgevallen, ook omdat het gewoon weg echt moest ivm gezondheid..

Lange termijn doelen:
- (Whis) Doel is om langzaam af te vallen en als het mij even niet gaat, ervoor te zorgen dat ik gelijk blijf en niet bijkom.
Vanaf morgen ga ik weer in afvalmodus!
Eerste doel is een gezond BMI, daarna een slanker model.
Ik eet eigenlijk wel vrij gezond, maar door een veel te streng dieetverleden, val ik heel moeilijk af
- (Cathelijne) Verandering op langere termijn. Beetje bij beetje verander ik wat aan eetpatroon: minder suiker, meer fruit, vaker groenten, minder vlees, minder zuivel. Ik vind het te ingewikkeld om radicaal te veranderen. Vegetarisch koken en minder dierlijke producten eten vraagt toch om het doen van andere boodschappen en om dat te leren, heb ik wel wat tijd nodig. Ben benieuwd of en wat de effecten zullen zijn op langere termijn.
- (Kaia) Gezond en matig eten en voldoende bewegen.
- (Morgenrood) Mijn lange termijn is heeeeeeel lang, hopelijk een keertje onder de 60 te komen.
- (Dipinipi) 70 kilo wegen als ik 70 ben...is in augustus 2019
mijn doel bereik ik door gewoon gezond te eten met een bewuste koolhydraat inname. Suiker gebruik ik niet en de wijn laat ik zo goed als staan...ik heb in de afgelopen vier maanden alleen gedronken als er wat te vieren was.
- (Zaadje) Ben tevreden met mijn gewicht en mijn eetstijl. Mijn doel is nu stabiel blijven: max. schommeling is voor mij 3 kilo en 60 kg wil ik niet meer wegen. Ik weeg me iedere morgen na het opstaan en bij te veel op de rem en te rade gaan, waarvan het komt.
- (Zaadje) Ik zal altijd op “dieet” moeten blijven en doe ik op mijn manier: ik eet 2 keer per dag en soms minder. Mijd zoveel mogelijk kh., want krijg na het eten van een kh. rijke maaltijd verschrikkelijke honger. Hongergevoel heb ik zelden en kan ook prima vasten. Vasten is geen warme maaltijd en neem iets afhankelijk van mijn trek en kan ook niets zijn of een stukje kaas, bakje yoghurt.
- (Zaadje) Ik loop minimaal 10000 stappen per dag.
- (Miranpeet) ik hoop dat ik mijn gewicht nu redelijk stabiel kan blijven houden.. Ik merk dat het in een ritme me veel beter afgaat Momenteel kost het me wat meer moeite (ben uit mijn ritme, vakantie, teveel (voor mij verboden) dingen ed). Maandag wil ik er weer helemaal voor gaan.. dan is iedereen weer aan het werk, school ed en kan ik mooi mijn eigen ding weer oppakken.. sporten, wandelen en mijn eigen aan mijn eetdoel houden..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 22:49    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Als ik dit allemaal eens bekijk, Mamdarijn. Kom ik er wel heel slecht van af. Ik ben bang dat ik er nog lang niet ben Verward Geschokt . Laat ik het eerst maar eens stap voor stap bekijken en ondernemen. En dan eens zien wat eruit komt. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 22:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 94, 95, 96  Volgende
Pagina 44 van 96