Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Vorige week kon ik niet wegen omdat ik in Parijs was. Heb toen gewicht omhoog gegokt. Bij thuiskomst zondag bleek dat ik te laag had gegokt: ik woog 97,2kg i.p.v. 95,8kg. Dus nu een beetje vertekend beeld. Maar hè! 94,4kg dus bijna 3kg eraf deze week. Hier in de lijst 1,4kg en dat is zelfs al prachtig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 10:05    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik denk op lange termijn. Doel is om langzaam af te vallen en als het mij even niet gaat, ervoor te zorgen dat ik gelijk blijf en niet bijkom.
Vanaf morgen ga ik weer in afvalmodus!
Eerste doel is een gezond BMI, daarna een slanker model.
Ik eet eigenlijk wel vrij gezond, maar door een veel te streng dieetverleden, val ik heel moeilijk af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 10:14    
Vrouw Weeggegevens   catelijne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ga voor verandering op langere termijn. Beetje bij beetje verander ik wat aan eetpatroon: minder suiker, meer fruit, vaker groenten, minder vlees, minder zuivel. Ik vind het te ingewikkeld om radicaal te veranderen. Vegetarisch koken en minder dierlijke producten eten vraagt toch om het doen van andere boodschappen en om dat te leren, heb ik wel wat tijd nodig. Maar ik wil lang niet altijd veel tijd besteden aan bedenken wat ik ga eten (doe 1 of 2x per week boodschappen), dus ik val ook vaak terug op wat ik gewend was (maar wel met meer groenten en fruit nu).
Ben benieuwd of en wat de effecten zullen zijn op langere termijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mijn lange termijn doel gezond en matig eten en voldoende bewegen.

Korte termijn doel: gezond eten en voldoende rust nemen.

Lig nu ziek op bed met een borstontsteking.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Mamdarijn, wat interessant en leerzaam.

Ik kan wel gaan googlen, maar veel info is onzin.
Kan ik waar jij het nu over hebt ergens vinden.

Waar ik erg blij mee ben is dat ik ondanks mijn zeer overmatige suikergebruik in het verleden geen suikerziekte heb ontwikkeld.
Ik tel mijn zegeningen Ellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 10:18    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Kaia, borstontsteking is beslist niet fijn. Ik heb het ook gehad bij mijn beide kinderen. Zorg dat je je borsten goed warm houd en tochtvrij. Doe het heel rustig aan. De eerste keer dat ik het had kreeg ik zelf koorts erbij. Dus zorg goed voor jezelf. Het is wel jammer voor de kleine die merkt het meestal toch wel wat van met het drinken. Of ben je nu gestopt met borstvoeding?

Mijn lange termijn is heeeeeeel lang, hopelijk een keertje onder de 60 te komen.

Korte termijn is zorgen dat ik alles weer op regel kan krijgen. Ook voor mijn lichaam. Verward Huil huil

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
1) mijn korte termijndoel
in de zomer niet boven de 80 uitkomen
2) lange termijndoel 70 kilo wegen als ik 70 ben...is in augustus 2019
mijn doel bereik ik door gewoon gezond te eten met een bewuste koolhydraat inname
suiker gebruik ik niet en de wijn laat ik zo goed als staan...ik heb in 4 maanden 1x een paar glazen gedronken toen er wat te vieren was

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 11:20    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hier ben ik weer met de herinneringslijstje voor de zaterdag wegers week 19 is bijna afgelopen.

De volgende deelnemers hebben echter deze week nog niet hun gewicht doorgegeven:
Mei

Deelnemers die deze week nog niets gepost hebben in dit draadje zijn:
firegirl en Mei
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 14:23    
Vrouw Weeggegevens   zaadje

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Lange termijn en stabiel blijven. Max. schommeling 3 kilo en geen 60 kg meer.
Zal altijd op “dieet” moeten blijven en doe ik op mijn manier.
Eet 2 keer per dag en soms minder.
Mijd zoveel mogelijk kh., want krijg na het eten van een kh.rijke maaltijd verschrikkelijke honger en ga ik boterhammen met kaas eten en van alles soms. Bovendien een enorme opgezette buik en houdt vocht vast.
Hongergevoel heb ik zelden en kan ook prima vasten. Vasten is geen warme maaltijd en neem iets afhankelijk van mijn trek en kan ook niets zijn of een stukje kaas, bakje yoghurt.
Weeg me iedere morgen na het opstaan en bij te veel op de rem en te rade gaan, waarvan het komt.
Loop minimaal 10000 stappen per dag.

Op vakantie lijn ik niet en kom dan ook meestal 2/3 kilo aan.

Kan de teugels ook anderszins wel eens laten vieren, want weet, dat ik terug kan naar af.

Ben tevreden met mijn gewicht en mijn eetstijl.
Dat wil ik zo houden en daarom zal ik op de kh blijven en moeten letten.
Blij ook, dat ik een hond heb, waarmee ik dagelijks mijn kilometers wandel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 14:30    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik ben in een vrij korte termijn erg veel afgevallen, ook omdat het gewoon weg echt moest ivm gezondheid..

ik hoop dat ik mijn gewicht nu redelijk stabiel kan blijven houden.. maar merk dat ik er momenteel wat meer moeite mee heb (uit mijn ritme, vakantie, teveel (voor mij verboden) dingen ed) as maandag wil ik er weer helemaal voor gaan.. dan is iedereen weer aan het werk, school ed en kan ik mooi mijn eigen ding weer oppakken.. sporten, wandelen en mijn eigen aan mijn eetdoel houden.. merk dat het in een ritme me veel beter afgaat als nu momenteel.. maar gaat goedkomen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 21:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 41 van 126