Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Gefeliciteerd met je verjaardag Senais!

En mijn verfrissende snack: fruit (appels, peren, druiven) uit de koelkast en water, vers uit de kraan of een kopje thee. Eventueel een extra schaaltje (soja) yoghurt, ook lekker verfrissend.

Laatst aangepast door Duffy op di 08 mei 2018 13:01, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 8:17    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kan de 110kg bijna zien.
Znel veel vet zweten met dit warme weer Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Verfrissend met dit weer: water met citoenmelisse (uit de tuin) en dit in de koelkast een poosje laten trekken. Eventueel nog schijfje citroen erbij.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 11:32    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heerlijk weer! Gister 2 uur non stop buiten gewandeld!!! Wow! Ik was verbaasd! Was wel moe in de avond.. heerlijk geslapen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Nog een duwtje Pianojuffie, je bent er bijna. Ik zou precies het zelfde doen. Wachten met invullen en alles op alles zetten om het toch groen te krijgen. Veel succes !!!

Proficiat Jessica met je diploma !!!

Wat de verfrissende snacks betreft: ik zorg dat ik steeds wat geblende Griekse yoghurt met aardbeien en honing in de vriezer zitten heb. Als de kids dan een ijsje eten kan ik lekker meesmullen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 14:30    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Saraa schreef:
Heerlijk weer! Gister 2 uur non stop buiten gewandeld!!! Wow! Ik was verbaasd! Was wel moe in de avond.. heerlijk geslapen!

That's the spirit !!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 14:31    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Wat een heerlijke snacks komen voorbij, zo simpel te maken, aan veel dingen had ik nog niet eerder gedacht..
Ik zet ze even overzichtelijk op een rijtje. Net als bij de gouden sleutelbos.

Ik heb daar nog even over nagedacht en vond de gouden tip toch wel om gouden sleutels op een rijtje te zetten.. Deze kwam van Pianojuffie.. ik ga voor haar een sleutelhanger maken.. Die komt naar je toe zodra die klaar is! Volgende week, want ik ga even de komende dag ont-moeten en nixen

Laatst aangepast door Mamdarijn op di 08 mei 2018 21:26, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 17:53    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Frisse Zomersnacks

Frisse snacks uit de Vriezer
- Watermeloen Smoothy: zomerfruit in de blender (bijvoorbeeld watermeloen in de aanbieding) met een beetje vanille, beetje zoetstof -> invriezen in kartonnen bekertjes, eenmaal bevroren in een zak (L1970)
- Geblende Griekse yoghurt met aardbeien en honing (Slankie)

Frisse drink en Watertips
- Water met citoenmelisse (uit de tuin) en dit in de koelkast een poosje laten trekken. Eventueel nog schijfje citroen erbij. (Dauphine)
- Water, vers uit de kraan of een kopje thee. (Duffy)
- ik neem voor namiddag een blikje Schweppes Zero mee naar mijn werk (Whis)
- Ik drink extra water en dan vaak water met een smaakje. En dan bedoel ik NIET die populaire trendy flesjes uit de supermarkt, maar kraanwater met een paar druppels Antésite.
Antésité heb ik leren kennen in Frankrijk (en daar koop ik het ook nog steeds). Het is volledig natuurlijk en zonder toegevoegde suikers, kunstmatige zoetstoffen of calorieën. Mijn favoriete smaken zijn: citroen, munt en anijs, maar het is er ook in vele ander smaken, zoals eucaplyptus, sinaasappel, roze pompelmoes, appel-kaneel, theeblad-extract en zelfs in cola.
Zie ook deze LINK
(Moonwalk)

Frisse Groentjes en Fruit
- Meloen en wortel uit de koelkast (Wicht)
- fruit (appels, peren, druiven) uit de koelkast (Duffy)
- een kopje biologische Herbamare Bouillonbasis, een zuiver plantaardige bouillon van A.Vogel. (Moonwalk)

Frisse Zuivel
- Eventueel een extra schaaltje (soja) yoghurt, ook lekker verfrissend. (Duffy)
- skyr met bevroren frambozen.. even roeren, en het wordt heerlijk ijzig fris en lekker.. (Mamdarijn)

Laatst aangepast door Mamdarijn op di 08 mei 2018 18:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 18:16    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Die laatste twee van mij moet je volgens mij even omdraaien ohhh
Mooi overzichtje zo!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 18:25    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hey snelle Duffy Erg blij

Met mijn I Padje is tekstverwerken soms wat ingewikkeld, vandaar dat ik nog volop aan het bewerken was terwijl het berichtje al stond.. maar inderdaad gelijk na een dag al een leuk lijstje.. Dit is een superactieve sprint!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 18:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 35 van 126