Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 95, 96, 97  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bij mij helpt het ook om lekkere en gezonde recepten te zoeken, geschikt voor het hele gezin! En genoeg eten tijdens de gezonde maaltijden, anders krijg ik snel lekkere trek.

Deze week is het vakantie. Meestal worden de teugels dan iets losser... We zullen zien.
Succes iedereen!

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 10:39    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
whis schreef:
ja als je die klaargemaakte salades in de winkel ziet liggen, schrik ik meestal toch van de kcal!

Juist! Vette dressing, kaas en vettere 'eiwitten' zijn de boosdoener of croutons. Ik maak dressing met halfvolle fritessaus of halfvolle slasaus, een mooie azijn, biogarde, zoetstof, beetje mosterd en kruiden/specerijen zodat je steeds ander smaakje hebt. En dan twee eetlepels of minder op een vol bord slamelange, goed mengen, heerlijk. Als eiwitten neem ik gegrilde kip, garnalen, gekookt ei, omeletreepjes, gerookte kip, 1,5 ons rosbief. veel tomaat, komkommer of andere rauwkost. Ik zit echt vol na een sla.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 10:42    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hey,
Wat handig die sleutelbos zo. Inderdaad die kleding bekijken. Ik heb nog kleding liggen van toen ik slanker was en daar kijk ik dan ook naar en pas stiekem steeds wat. Soms heb ik mazzel en pas ik ineens weer eens iets.
Ik heb trouwens zaterdag nieuwe broeken moeten kopen, want mijn oude waren echt twee maten te wijd geworden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 13:56    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier nog een saladefan. Om de super gezonde nieuwe stijl vol te houden op langere termijn heb ik soms wat ''losse dagen'' Enfin ih kader van de losse dag gisteren een wok to go eiernoedels met groenten en ei, en een salade thuis. Bleek de wok to go voornamelijk eiernoedel & vrijwel geen groenten... Gevolg: 1,2 kilo erbij nu de volgende ochtend en ik vond het niet eens erg lekker. Wel een beetje lekker. Lachen Dus nu 66.6 . Het is er zo weer af hoor. Maar het was wel leuk. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 14:27    
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
wauw wat een mooie sleutels !
even printen en in men agenda steken ;-)

of mss op m'n koelkast of snoepkast kleven !

fijne dag iedereen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 14:56    
Vrouw Weeggegevens   Hilda33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (Dietiste )

Reageer met quote
Wat een leuk idee die sleutel bos! Sommige punten herken ik mezelf er wel in.. dingen voornemen maar eind van de week toch niet na gekomen Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 17:11    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Even keihard moeten knokken om de schade van de laatste weging goed te maken.
NOU dat is gelukt. Met frisse tegenzin ga ik weer verder en voorlopig geen suiker meer Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 18:10    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Had een heel stuk geschreven. Worden alleen de drie regels geplaatst. Ik snap er niets van. Doe ik een emoij van mijn tablet, plaatst hij de rest niet. Gek hoor.
Maar goed. Vanavond maak ik een eetplan. Dit kan zo niet doorgaan. 1 jan. had ik mijn doel bereikt, 68 kilo. Toen lukte alles en nu lukt niks. Inmiddels weeg ik 74.5 kilo.
Elke dag ben ik aan het vechten om mij aan mijn plan houden.
Ik heb het koud, ben moe en wil alleen maar eten. Dit kan niet zo doorgaan. Heel vervelend. Huil Huil Huil
Ik ga ook met de sleutelbos aan de gang en alle andere tips! Dank jullie wel. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Wat een mooie sleutelbos!!

Wanneer ik snack neigingen krijg doe ik 2 dingen. Ik stel mezelf de vraag of de snack een 9 of hoger scoort als ik hem op zou eten. Meestal redt hij dat niet en laat ik hem dus staan. Als het wel een 9 of hoger is mag ik er van mezelf van genieten. Wanneer het te erg wordt of ik heb al een "9" op, dan ga ik wandelen. Muziek op en gewoon 3 kwartier lopen. Mijn zinnen verzetten. Meestal ben ik daarna dan heel blij dat ik én de snack heb laten staan én nog 3 kwartier gewandeld heb.

Lekkere gezonde recepten zoeken werkt ook goed. Ikk maak regelmatig iets uit de boeken van Rens Kroes. Heerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 22:12    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Wat een superleuke reacties! Ik hang er nog wat sleutels bij..
Onze actiesprint motivatietips (samengevat tot nu toe)

De gouden sleutelbos

- Zoeken en opschrijven wat je gouden sleutels zijn (Pianojuffie], ook om later terug te lezen als je wat minder gemotiveerd bent
- bladeren in (gezonde Erg blij ) receptenboeken (Mamdarijn, Whis, Senais), leuke recepten zoeken voor het hele gezin (Firegirl) en de juiste boodschapjes doen (Whis), zelf koken (Leonie en Dipinipi) want dan weet je wat je eet en voldoende eten tijdens de gezonde maaltijden (Firegirl)
- leuke kookboeken: van Rens Kroes (Senais), Oans kitchen (kwam al eerder voorbij), zelfgemaakte maaltijdsalades zijn lekker! (Micha, L1970)
- actief in beweging komen (draadje ‘Actief aan het werk’) (Mamdarijn, Jessika), wandelen om snaaitrek te vergeten (Senais)
- puntjes op de i zetten (Dipinipi)
- matig met zout, zoet, alcohol & voldoende water drinken (Dipinipi)
- kies voor groente of (rood) fruit als tussendoortje (Jessika)
- alleen buiten de deur snoepen, kies alleen het allerlekkerste (Pianojuf)
- nogmaals: de juiste boodschappen doen, wat er niet is kun je ook niet eten (Whis en Pianojuf)
- denk: ik neem het niet want ik zorg goed voor mijn lijf (Jessica)
- zoek je weegdinnen, inspiratie en goede raad op Weegclub om gemotiveerd te blijven (Frutella)
- snuffel op internet en droom over leuke kleding die je straks kan kopen, bekijk de foto’s waar je die kleding pastte (L1970, Fientjuh) Hoe leuk is het om nieuwe broeken te moeten kopen omdat je kleren te groot worden (Fientjuh)
- een cijfer geven aan wat je zou willen eten, als het niet in je plan staat. Alleen een snack dat een 9 of hoger scoort mag, de rest lekker laten staan (Senais)
- ga iets anders doen als je trek hebt, om het ‘willen eten te vergeten’ bijvoorbeeld wandelen, muziekje opzetten (Senais), tanden poetsen (Mamdarijn)
- soms een ‘losse dag’ inlassen om het gezond eten op de langere termijn vol te houden (Micha)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 22:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 19 van 97