Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben de laatste dagen niet echt bezig geweest met afvallen.. oeps.. maar morgen ga ik weer beginnen! T is al bijna mei!! Jeetje, t gaat snel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 19:48    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mijn sleutel om de motivatie weer terug te krijgen:

Ik ga leuke jurkjes/kleding kijken online, als ik de behoefte voel om voor mijn doen teveel te eten of 'lijnmoe' ben. Dan kijk ik foto's waarop ik zulk soort kleding draag. Dat helpt mij altijd om de touwtjes weer aan te trekken.

Tijdens mijn vakantie ben ik na een paar dagen gestopt om mijn calorieën in Myfitnesspal in te vullen. Het was gewoon niet te doen, je had daar andere niet vindbare producten, andere niet weegbare hoeveelheden, vaak eetmomenten buiten de deur. Het werd teveel natte vingerwerk.

Ik at vast meer dan 1000 kcal op een dag, maar niet zo heel veel meer. Maakte immer gezonde keuzes. Heb één keer een italiaans ijsje gegeten, 1x kleine portie nacho's, een minidonutje, een groene icetea van de Starbucks (zalig), twee mini zakjes chips, een klein puntje zelfgemaakte quesadilla, 1 pizzapuntje en een halve donut over 9 dagen verdeeld. Van al die items erg genoten.

Ik ben echt blij dat ik weer thuis ben. Ik miste mijn weegschaal, mijn enorme hoeveelheden groente, mijn eigen zachte bedje, mijn AGA fornuis, temperaturen waarbij wandelen en rennen aangenaam is. Kortom Oost West Thuis best.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 0:23    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Onze actiesprint motivatietips (samengevat tot nu toe)
De gouden sleutelbos

- Zoeken en opschrijven wat je gouden sleutels zijn (Pianojuffie], ook om later terug te lezen als je wat minder gemotiveerd bent
- bladeren in (gezonde Erg blij ) receptenboeken (Mamdarijn) en de juiste boodschapjes doen (Whis)
- actief in beweging komen (draadje ‘Actief aan het werk’) (Mamdarijn, Jessika)
- puntjes op de i zetten (Dipinipi)
- matig met zout, zoet, alcohol & voldoende water drinken (Dipinipi)
- kies voor groente of (rood) fruit als tussendoortje (Jessika)
- alleen buiten de deur snoepen, kies alleen het allerlekkerste (Pianojuf)
- nogmaals: de juiste boodschappen doen, wat er niet is kun je ook niet eten (Whis en Pianojuf)
- denk: ik neem het niet want ik zorg goed voor mijn lijf (Jessica)
- zoek je weegdinnen, inspiratie en goede raad op Weegclub om gemotiveerd te blijven (Frutella)
- snuffel op internet en droom over leuke kleding die je straks kan kopen, bekijk de foto’s waar je die kleding pastte (L1970)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 6:28    
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Niet de beste week voor mij. Beetje ziek geweest dus niet gesport. En toen een weekeindje weg met uiteten gaan enz. Deze week ga ik weer beter mijn best doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 7:23    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Mamdarijn
Het wonderlijke is dat er hier wel snoeperijen in huis zijn, maar het blokken lukt toch deze keer, voor het eerst.
Bonbons in de koelkast voor hubbie, dus NIET voor MIJ.
In de kast nog het één en ander.
Maar als ik 1 iets zou nemen, als ik dan niet doorsnoep, dat zou ik pas knap vinden van mezelf

De wilskracht die ik voel is enorm.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 7:47    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
een aardige sleutelbos al...daar kunnen we wel mee vooruit

welkom Back Leonie
het gaat er toch om dat je gezonde/bewuster keuzes maakt

ik heb vrijdag meegedaan met de wekelijkse friet,die bakken we op de camping en ik ben 1 van de baksters
ik vind het gezellig maar ook lekker,ik neem nog wel wat rauwkost mee om het aan te vullen,vrijdag was dat een oranje paprika en een paar worteltjes ivm koningsdag Lachen
de volgende dag zit er dan echt wel een halve kilo bij maar met een nette dag is dat er weer af...ik weet dat en het geeft me rust en kan meedoen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 7:56    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Dini, zo voel ik dat ook.

Gisteren heerlijk Indonesisch gegeten, vanochtend 6 ons bij, maar die zijn er zo weer af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 8:00    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
een aardige sleutelbos al...daar kunnen we wel mee vooruit

welkom Back Leonie
het gaat er toch om dat je gezonde/bewuster keuzes maakt

ik heb vrijdag meegedaan met de wekelijkse friet,die bakken we op de camping en ik ben 1 van de baksters
ik vind het gezellig maar ook lekker,ik neem nog wel wat rauwkost mee om het aan te vullen,vrijdag was dat een oranje paprika en een paar worteltjes ivm koningsdag Lachen
de volgende dag zit er dan echt wel een halve kilo bij maar met een nette dag is dat er weer af...ik weet dat en het geeft me rust en kan meedoen

ja, precies gezondere keuzes en keuzes die geen impact hebben, maar als ik zelf kook en thuis ben kan ik pas echt gezonde keuzes maken. Een standaard Cesar Salad zonder croutons en met weinig dressing is al beter dan een hamburger met friet, maar vermoedelijk drie keer zoveel kcal als dat ik zelf een veel lekkere salade maak. Dan gaat er veel meer gegrilde kip in, een caloriearme dressing en veel groente en rauwkostvulling in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 8:12    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
ja als je die klaargemaakte salades in de winkel ziet liggen, schrik ik meestal toch van de kcal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 8:17    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ja de dressins ed zijn veel vetter maar een slade is altijd nog een gezonde keus
ik kies in de vakantie smiddags ook meestal voor een salade

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 8:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 18 van 126