Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Kijk aan Wicht, één mooie kiloknaller en vier keer in het lijstje van Ellen.. als dat geen motivator is voor ons en Anneke!

Een andere knop is bewegen. Soms heb ik zo geen zin om te gaan bewegen, maar altijd ben ik na het sporten (in mijn geval wandelen) echt een stukje blijer en energieker..

Ik vond pas een item in de Libelle hierover. Ik heb dat stuk verwerkt in het kilometervreter sprintje, maar heb er ook pas een samenvattend stukje over geschreven in de rubriek ‘actief aan het werk’: een wandelstappenplan..

Rubriek met inspirerende beweeg items: Actief aan het werk

Wanderstappen plan: Elke dag een stapje verder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 9:04    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank jullie voor het meeleven.
Aan het bewegen zal het niet liggen. Ik hoepel elke dag 20 min. en plank anderhalve minuut. Daar begin ik de ochtend mee.
Daarnaast sport ik 2 x in de week 1 1/2 uur en zwem in de winter nog 1 x in de week. Het buitenbad gaat zaterdag 5 mei open en dan zwem ik elke dag zo’n 80 banen.
Nee bij mee is het meer een gevoel van onvrede. Huil huil Waar dat weg komt moet ik nog achter zien te komen. Grijp dan vooral naar zoet en zout. Niet een klein beetje, Nee echt mmmmmmm mmmmmmm (vr)eten. Twee weken gaat het goed. Daarna is het net of mijn lichaam naar “verkeerde” dingen hunkert.
Maar goed, met jullie steun moet het weer lukken. Fijne zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 9:20    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Jij post het Anneke, maar we kennen het allemaal, het is echt super herkenbaar. Vaak lukt het 4 of 6 weken inspiratie en motivatie vast te houden en dan wordt het het bekende vaste gangetje, en gaan de deuren voor zout en zoete trek weer open.

Waar we nu naar zoeken is hoe we over dat gevoel van lijnmoeheid heen kunnen stappen.

Omdat we hier met zoveel mensen met ervaring in deze sprint bijelkaar zitten is dit de uitgelezen plek om ervaringen hierover te delen.

Tot nu toe samengevat:
- Zoeken en opschrijven wat je gouden sleutels zijn (Pianojuffie], ook om later terug te lezen als je wat minder gemotiveerd bent
- bladeren in (gezonde Erg blij ) receptenboeken (Mamdarijn) en de juiste boodschapjes doen (Whis)
- actief in beweging komen (draadje ‘Actief aan het werk’)

Zijn er nog tips om eten uit emotie, onvrede of stress te voorkomen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 9:39    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ja lijnmoe kennen we allemaal
zeker als het even niet opschiet terwijl je zo je best doet....
bij mij werkt het om weer even de puntjes op de i te zeten...langzaamaan sluipen er van allerlei dingen in m'n dagmenu die er niet in thuis horen en dan val ik niet af
voor mij zijn dat de volgende zaken

opletten met zout...kaas is al TE voor mij
water drinken...3 flesjes moeten echt leeg dat is 1.5 liter
ik vul de eetmeter in en probeer de kcal,vetten en kh binnen mijn grenzen te houden

daarnaast laat ik de suiker en wijn al staan, als ik dat niet zou doen kom ik alleen maar aan

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 9:49    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik had voor vandaag een mooi groen hokje gepland van meer dan een kilo eraf, maar dat liep anders. Woensdag een feestje gehad waarbij ik me niet helemaal aan mijn eetwijze kon houden. Dat werd meteen afgestraft met de volgende dag 1,3 kilo ebij op de weegschaal! Balen! Geen nood dacht ik, die heb ik er zo weer af en meer, maar helaas bleef de weegschaal vanochtend, maar op 1 onsje eraf steken. Nou ja, wel een groen vakje zullen we maar denken. De rest van de week is het super goed gegaan, dus ik baal echt wel, maar we gaan gewoon weer vrolijk verder, met volgende week hoop ik een beter resultaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Mijn beste gouden sleutel is, alle snoeperijen, zoet of zout, totaal blokken thuis.
Elders mag wel, ik houd het dan bij 1 ding, mits erg lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 11:55    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Leuke regel is dit! Eigenlijk de sleutel naar succes, want als we niet snoepen vallen we sowieso af.

Vrolijkvlindertje, ik doe met je mee hoor, ook ik kwam zomaar aan terwijl ik groen verdiende. Maar op de lange termijn, en daar gaat het tenslotte om, vallen we af, dat is ons hoofddoel toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 12:14    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Gisteren geen chips gekocht, en dus ook niet gegeten! Niet kopen helpt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 13:22    
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
oohh die gouden sleutels lijken me wel wat Geschokt
bij mij is het het weekend of de maandelijkse rode week dat me de das om doet !
door de week gaat het vrij goed, mss een snoepje op het werk, maar dat valt reuze mee, op het werk kan ik ook goed water drinken ....thuis ...drink ik zelfs niet bij m'n middagmaal ... hoe ? geen idee heb er geen behoefte aan, omdat ik 1week werk, en 1week thuis ben geeft dat een hele trage en moeilijke balans, en geef daar de weekends bij waar er vrienden langskomen, en waar we 'niet' koken en je hebt voor je het weet 100kg, waar ik dus nu echt vanaf wil Lach

bewegen is niet m'n leukste bezigheid, ik haat sporten, teamsporten lijkt me wel leuk, maar vind ik niet echt in mijn omgeving voor 'amateurs', probeer nu op you tube wat beweging filmpjes te volgen en wie weet ga ik het nog leuk vinden, we zullen zien Lach

mijn gouden sleutel is; altijd terug naar de weegclub komen, wat ik ook heb gegeten, wat een schrans weekend ik ook heb gehad ...ik lees hier wat dagboekjes en wat receptjes of info en ik heb alweer motivatie , verder ben ik nog op zoek naar de gouden sleutels ! kom maar op met die tips !

veel succes iedereen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 18:30    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik heb je gouden sleutels gemist juffie, denk dat ik zelf ook even op zoek moet naar de gouden sleutels. Ik heb wel genoeg gezien maar ze willen nog niet op mijn slot passen.
1 meer bewegen
2 meer groente en fruit als tussendoor ipv snoep
3 steeds herhalen van de mantra: ik wil het niet, ik zorg goed voor mijn innerlijke lichaam ipv ik mag het niet, Want dan straf je jezelf.

Deze 3 gouden sleutels probeer ik toe te passen deze week. kijken of het lukt en op mijn slot passen aan het eind van de week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 18:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 17 van 126