Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ook ik ben weer van de partij.
Ik begin wel meteen al met een rood vakje. Gisteravond gezwicht voor een Bossche Bol. Die was de moeite waard, maar ja wel wat onsjes erbij vanochtend.
Zo'n Bossche Bol is zowat een dagtotaal aan punten die ik mag met Weight Watchers.
Rollende ogen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Goed begin is het halve werk Mei, welkom aan boord!

Morgen varen we af met een boot vol goede moed en bezoeken we de groene eilanden in de grote oceaan. Het enige wat we moeten doen is ons kompas in de gaten houden en het roer recht op koers te zetten. Wij hebben de touwtjes in handen en bepalen hoe het schip vaart. Iedereen mag kapitein zijn, reddingsloepen zijn niet nodig.. We gaan samen richting de zomer en proberen daar zo gezond en fit mogelijk aan te komen.

Hoor je de scheepsfluit? Kom aan boord!!
Zegt het voort, nog één dag om in te stappen in onze sprint.. Morgen gaat die sluiten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 14:03    
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hier ben ik weer
ben ik me al de hele week aan het wegen omdat ik de touwtjes wat strakker wil trekken om echt m'n streef/sprintdoel te halen ! Lach vergeet ik toch wel het gewicht in te sturen zeker !! dat is weer Typisch Frutella Lachen juist op het nippertje ! oef ! Uitlachen

wat een heerlijke receptjes komen hier voorbij ! ik heb ze gelijk opgeslagen in men 'kookmap' !

@mamdarijn, ja ik ben geen mens zonder een ontbijtje ! en soms tover ik wel eens iets uit m'n hoed Uitlachen ontbijtje vandaag: 2 sveld boterhammetjes geroosterd met dun laagje pindakaas en banaan in schijfjes ! lekker ;-)
en ontbijtje voor morgen staat al in de frigo: overnight oats
havermout, alpro kokosmelk, en morgenvroeg nog wat ananas stukjes en wat nootjes toevoegen

en ik denk dat ik maandag deze ga maken met het restje alpro kokos en de resterende ananas

http://blijsuikervrij.nl/suikervrij-ontbijten/ananas-havermout-uit-de-oven/

ik krijg er al honger van ;-)

veel succes iedereen !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 18:12    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nou dat was nog net op tijd....leuk ik doe weer mee!
Tijdens mijn zwangerschap met veel verplichte bedrust superveel aangekomen. Ben nu over de magische 37 weken grens dus mag gelukkig weer wat in beweging. Maandag 38 weken zwanger.
Ik hoop dat mijn zoontje snel geboren wordt en dat de kilo's er dan weer afvliegen!!

There's no way to happiness, happiness is the way!

Laatst aangepast door Kaia op za 28 apr 2018 19:22, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 19:10    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Leuk dat je er ook weer bij bent Kaia. Doe je wel voorzichtig als je zwanger bent want dan moet je niet streng lijnen.
Wanneer wordt je zoontje verwacht?

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 19:16    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
14 mei is uitgerekende datum dus ergens tussen nu en een maand mag ie komen..bij vorige zoontje vroeggeboorte en nu weer die dreiging gehad....hij ligt in stuit dus wat mij betreft mag ie er nu wel uit! Maar ik wacht rustig af!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Veel sterkte dan gewenst . Hoop voor je dat hij snel in deze wereld wil rondkijken.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 19:23    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Wow wat zijn we met gezellig veel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 22:24    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Echt hè, met veertig mensen! Cool

En iedereen is doorrrrr naar de volgende week...
cheerleader

Er kan nog een half uurtje ingeschreven worden en dan wordt de sprint gesloten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 22:25    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Beste deelnemers omdat het sprintje in het verleden is gestart zie je meteen resultaat van de afgelopen week (Wk.17):

Deze deelnemers zijn de afgelopen week het meeste kilo's afgevallen:
fientjuh (2.00kg.), Thir99 (1.10kg.), L1970 (1.10kg.), Pianojuffie (1.00kg.), Dionbi (1.00kg.) en Wicht (1.00kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen:
fientjuh (2.5%), Thir99 (1.7%), micha1 (1.4%), L1970 (1.4%), Lin84 (1.2%), Wicht (1.2%), Pianojuffie (1.1%), Dionbi (1.0%), Dauphine (0.9%) en miranpeet (0.9%).

De namen van de deelnemers die vergeten zijn hun gewicht door te geven en dus afvallen zijn :
Niemand valt af we zijn met 40 deelnemers gestart en gaan met 40 deelnemers de nieuwe week in
en de namen van de deelnemers hebben vorige week vergeten te posten in dit draadje en daarom helaas ook niet meer mogen meedoen zijn:
Ook heeft iedereen een bericht gepost super laten we dit blijven doen .

De sprint is nu 2 weken bezig.

Deze deelnemers zijn in deze periode het meeste kilo's afgevallen zijn:
fientjuh (2.00kg.), L1970 (1.10kg.), Thir99 (1.10kg.), Pianojuffie (1.00kg.), Dionbi (1.00kg.), Wicht (1.00kg.), Dauphine (0.90kg.), micha1 (0.90kg.), Lin84 (0.80kg.), M40 (0.60kg.), miranpeet (0.60kg.) en Felicia-87 (0.60kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen in de gehele sprintperiode:
fientjuh (2.5%), Thir99 (1.7%), micha1 (1.4%), L1970 (1.4%), Lin84 (1.2%), Wicht (1.2%), Pianojuffie (1.1%), Dionbi (1.0%), Dauphine (0.9%) en miranpeet (0.9%)

Wil je wat vragen of opmerken doe dat dan in de sprint en niet met een privé bericht.

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen. De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl.

De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 23:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 15 van 126