Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik weet niet hoe ik moet checken of mijn e-mailadres goed staat, ik kan niet vinden. Maar ik krijg wel berichtjes als er hier iets geplaatst is, dus ik ga er vanuit dat het goed is.

En natuurlijk zet ik hier neer wat ik gekregen heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Gefeliciteerd winnaars.
Veel plezier bij het uitzoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 13:27    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Winnaars, heel hartelijk gefeliciteerd en zoek maar lekkere en gezonde dingen uit.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 16:06    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Alle winnaars gefeliciteerd. En geniet van je prijs. Erg blij Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 18:22    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Gefeliciteerd aan alle winnaars! Veel plezier met de mooie prijs Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
We wachten nog even op een reactie van Scam voor we de prijzen kunnen uitdelen. Zodra we haar bevestiging hebben zullen we de mailadressen van de winnaars doorgeven aan www.dieetwebshop.nl

De winnaars:
Vrolijkvlindertje, Duffy en Scam ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl.

De kleine lettertjes:
01. De prijs wordt door middel van een digitale tegoedbon per e-mail toegezonden aan de winnaars. De Weegclub heeft dus geen naam of adresgegevens van je nodig.
02. De tegoedbon kan alleen besteed worden bij onze sponsor De Dieetwebshop en kan op geen enkele wijze ingeruild worden voor contant geld.
03. De tegoedbon kan ook gebruikt worden voor de betaling van de bezorgkosten van de artikelen die gekocht worden met de tegoedbon.
04. Indien er na een bestelling nog geld over blijft van de tegoedbon, blijft dit bedrag nog een jaar lang beschikbaar voor gebruik voor een volgende bestelling bij De Dieetwebshop Restbedragen worden niet contant uitgekeerd.
05. Over de verdeling van de prijzen kan niet gecorrespondeerd worden.
06. Deelnemers die onder meerdere gebruikersnamen meedoen zullen worden uitgesloten. De uitsluitingen worden niet bekend gemaakt en er kan ook niet over gecorrespondeerd worden.
07. De actie geldt alleen voor meerderjarige deelnemers uit Nederland of België.
08. De voorwaarden van deze actie kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
09. De voorwaarden voor volgende acties kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
10. De Weegclub is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de levering en inhoud van de prijzen.

Laatst aangepast door Mamdarijn op vr 13 jul 2018 12:16, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 22:33    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ow wat leuk !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Fijn dat alle winnaars hebben gereageerd.

Ook alle andere deelnemers die trouw 12 weken lang berichtjes stuurden en de weeggegevens invoerden mogen weten: jullie leverden een top prestatie!

Je was jezelf trouw, we vielen samen 63 kilo af en op ieders grafiekje staat een overzichtelijke lijn.
Probeer jezelf trouw te blijven, ook in de vakantie, geniet van het lekkere eten, neem de juiste porties, blijf in beweging en geniet van de mensen om je heen.

Dank voor het meedoen, en nogmaals, we horen graag wat de winnaars hebben uitgekozen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Antwoord van de webshop www.dieetwebshop.nl

Hoi Ellen,

Wegens familieomstandigheden ben ik weinig aan het werk. Ik kom waarschijnlijk maandag op je mail terug!

Groetjes Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 20:00    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Fijn om te weten Ellen, dan wachten we gewoon nog even. Wij gaan eind van de week op vakantie dus ik ga dan ook na mijn vakantie van een weekje bestellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 20:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126  Volgende
Pagina 122 van 126