Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Och jee: beterschap Ellen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 20:28    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
whis schreef:
Die gaan bij mij daar ook nog altijd kapot!

Maar vrees dat ik gewoon zo gebouwd ben....

Ik draag skorts, dus een broekje onder het rokje, dan schuur je niet stuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 20:40    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Jessika schreef:
goede tip.

Ik denk dat Ellen zelf niet zo actief is dat ze dat bedoeld.
Maar ik vind het wel een leuk sprintje en heel wat sleutels, tips en weet ik wat nog meer gekregen. super leuk die geheugensteuntjes bij elkaar.

ja dat bedoelde ik had iets actiever willen zijn, helaas lig ik in de lappenmand vanmorgen bijna naar de spoed 1e hulp gegaan maar later zakte het iets af.

Beterschap Ellen, goed op jezelf passen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 20:43    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Oei.... niet goed.
Ssnel beterschap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 21:25    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Oei Ellen, dat is echt naar, heel veel sterkte met de pijn! Knuff van Mamdarijn..

(omdat dat rijmt)

Jammer dat je minder actief kon zijn dan je wilde, maar jouw overzichtjes elke week zijn juist jouw actieve aandeel en een heel leuk onderdeel van deze sprint.

Ik heb ook echt genoten van de onderlinge interactie, we hebben zoveel leuke dingen gedeeld de afgelopen 12 weken..
Ik zal de tips voor de frisse snacks nog even herhalen want het lijkt erop dat we de komende tijd ook weer lekker zomers weer krijgen..

Geniet ervan!

Frisse Zomersnacks

Frisse snacks uit de Vriezer
- Watermeloen Smoothy: zomerfruit in de blender (bijvoorbeeld watermeloen in de aanbieding) met een beetje vanille, beetje zoetstof -> invriezen in kartonnen bekertjes, eenmaal bevroren in een zak (L1970)
- Geblende Griekse yoghurt met aardbeien en honing (Slankie)
- Kwark met wat druppeltjes Natural Flavouring.in een ijsvormpje. Toen ik het in het ijsvormpje deed dacht ik dat het misschien te zoet zou zijn. Het valt me op dat als de kwark bevroren is het een stuk minder zoet smaakt (Mapet)
- Appel-kaneel-gember ijsjes: 2 zoete appels in kleine blokjes. Gember naar smaak raspen en kaneel ook naar smaak toevoegen. In een pannetje met klein scheutje water aan de kook brengen zodat de appelblokjes zacht worden. Af laten koelen, ijsvormpjes vullen en in de diepvries zetten. (Lin)
- Citrus-ijsjes zijn ook favoriet: 2 manderijnen, een sinaasappel en een halve citroen schoonmaken (ook de schilletjes om de partjes verwijderen), pureren en in invriezen in ijsvormpjes.(Lin)

Frisse drink en Watertips
- Water met citoenmelisse (uit de tuin) en dit in de koelkast een poosje laten trekken. Eventueel nog schijfje citroen erbij. (Dauphine)
- Water, vers uit de kraan of een kopje thee. (Duffy)
- Blikje Schweppes Zero, neem ik mee naar mijn werk (Whis)
- Ik drink extra water en dan vaak water met een smaakje. En dan bedoel ik NIET die populaire trendy flesjes uit de supermarkt, maar kraanwater met een paar druppels Antésite.
Antésité heb ik leren kennen in Frankrijk (en daar koop ik het ook nog steeds). Het is volledig natuurlijk en zonder toegevoegde suikers, kunstmatige zoetstoffen of calorieën. Mijn favoriete smaken zijn: citroen, munt en anijs, maar het is er ook in vele ander smaken, zoals eucaplyptus, sinaasappel, roze pompelmoes, appel-kaneel, theeblad-extract en zelfs in cola.
Zie ook deze LINK
(Moonwalk)
- Ice tea: Je zet thee welke je zelf lekker vind. Je hebt een theezakje voor een pot nodig, soms 2. Of een stuk of vijf/ zes eenkopszakjes. 500 ml water koken en thee van zetten.15 minuten laten intrekken. Dan aanvullen met 1 liter water , thee zakjes eruit halen en kruiden/ vruchten naar smaak en dan een paar uur te laten staan. Evt wat honing of agave siroop erin als je van zoet houdt.(Fientjuh)

Frisse Groentjes en Fruit
- Meloen en wortel uit de koelkast (Wicht)
- Fruit (appels, peren, druiven) uit de koelkast (Duffy)
- Een kopje biologische Herbamare Bouillonbasis, een zuiver plantaardige bouillon van A.Vogel. (Moonwalk)
- Lekkere zomerse combi: meloen met komkommer (in blokjes), door elkaar husselen en in de koelkast koud laten worden. (Mamdarijn)

Frisse Zuivel
- Eventueel een extra schaaltje (soja) yoghurt, ook lekker verfrissend. (Duffy)
- Skyr met bevroren frambozen.. even roeren, en het wordt heerlijk ijzig fris en lekker.. (Mamdarijn)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 21:27    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Oei... bijna vergeten!! Blikje klaarzetten om morgen mee naar het werk te nemen!! Lachen
Dank je wel!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 21:32    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ellen, beterschap, en bedankt voor je mooie lijstjes elke week.

Ik sta er toch weer 2x in deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 21:52    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Der kunnen nog meer kilos bij... terug bij af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 21:53    

Reageer met quote
Scam schreef:

Kom op Scam, herpak jezelf, je wil afvallen, niet aankomen, toch? En gelukkig kun je daar weer elke dag mee beginnen. Hop naar twee cijfers op de weegschaal, jij kunt dat!

Wat eet je zoal op een dag en wat zijn de moeilijkste dingen? Ik heb recepten voor magere gezonde alternatieven die qua smaak en zo echt op het origineel lijken. Dus ik wil je best helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 4:47    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Scam schreef:

Je bent zeer zeker niet terug bij af, zie nog steeds onder je balk staan dat je afgevallen bent!!
Maar je moet nu toch een goed eetplan gaan schrijven en je eraan houden, tenminste als je je doel wilt gaan halen.

Er start vandaag een nieuwe sprint met als basis cognitieve gedragstherapie zodat we leren om te gaan met moeilijke momenten, gedachten die aanzetten tot eten, wat je kunt doen met eetdrang, hoe je omgeving aan te passen, mensen die blijven aandringen tot eten, enz.enz.

Wellicht is het ook voor jou waardevol om die kant van het afvallen, anders eten, te belichten?

Kom op, maak een plan en doorrrrr!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 6:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 113 van 126