Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Eztur1971 schreef:
De week begint hier op zondag toch? Ik voer altijd zaterdag mijn gewicht in, maar volgende week ga ik naar Parijs dus dat wordt dan wat lastig

De week loopt vanaf Zondag tot Zaterdag en je mag iedere week van dag veranderen zolang het maar 1x per week is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 13:12    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ellen schreef:
Eztur1971 schreef:
De week begint hier op zondag toch? Ik voer altijd zaterdag mijn gewicht in, maar volgende week ga ik naar Parijs dus dat wordt dan wat lastig

De week loopt vanaf Zondag tot Zaterdag en je mag iedere week van dag veranderen zolang het maar 1x per week is

ja dat weet ik hoor maar ik wil dan maandag 30-4 invoeren en dan weer op zaterdag 12 mei. Ik ga mijn agenda er es bijplakken voor de weeknummers

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Eztur als je er een week niet bent om in te vullen dan zou je die week een 0 kunnen invoeren. Dan heb je toch gereageerd en blijf je mee doen.
Maandag 30 is weer een nieuwe week,
Ik weet niet wanneer je vertrekt maar je zou dus ook nu in kunnen voeren dan ben je voor deze week op tijd en dan volgende week heb je tot/met zaterdag 23.59 u de tijd.
Gezellige tijd in Parijs !

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Leuk, ik doe ook graag mee met dit sprintje! Ik ben sinds vorig jaar ruim 5 kilo aangekomen en die wil ik er weer af, maar het lukt me niet echt om de knop om te zetten. Hopelijk gaat dit sprintje helpen om mezelf weer bij de les te houden. (En los daarvan is het gewoon ook gezellig om aan zo'n sprintje mee te doen.)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Hier gaan we er ook voor. Eerst wat bijlezen.
Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 14:12    
Vrouw Weeggegevens   catelijne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe graag weer een keer mee. Ben weer een beetje aangekomen en wil nu door eten van meer groenten en fruit en minder brood en vlees weer wat af te vallen. Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 19:23    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Leuk al zoveel die meedoen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 21:05    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Goede morgen lieve allemaal
Ik kom even langs om jullie een fijne en gezellige koningsdag te wensen
Ik geniet vandaag weer van alle gezelligheid die in de straat is 
er zitten heel veel kinderen met hun kleedje op de straat proberen hun spulletjes te verkopen 
lieve groetjes Coby 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 6:40    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Zo, ook bij mij hangt de vlag Coby, oranje boven.. leve de koningin. Gek hè, nog steeds voelt koningsdag als koninginnedag, en kloppen liedjes niet meer.

Op dezelfde manier voelt mijn eetpatroon. Jaren ben ik gewend om zus en zo te eten omdat dat een gezonde eetmethode voor me was en opeens is het anders. Eet ik minder koolhydraten, meer eiwitten, en ongeveer, maar toch wat meer vet. Mijn lichaam is er supurblij meer, de vetverbranding is echt op gang gekomen, de spijsvertering gaat echt duidelijk beter, mijn bloedsuikers zijn verbazend goed en ik val rustig af.
En nog steeds voelt het in mijn bovenkamer onwennig aan. Is het de leeftijd, of is een mens nu eenmaal een gewoonte dier?

Hoe lang is prins Willem Alexander eigenlijk koning en koningin Beatrix weer prinses? Ik betrap me erop dat ik zelfs koningin Juliana nog niet prinses noem.. zal ik dat straks ook hebben met Amalia? Dat ik haar ook prinses zal noemen? Of klopt het straks weer als we gewoon weer koninginnedag kunnen vieren.. Over 20 jaar zijn we misschien weer helemaal gewend aan koningsdag (en sporten).
Wie weet..

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 7:30    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Even in oranje, zegt het voort..
Nog 2 dagen tijd om in te schrijven in de 12 Weken Actie sprint en kans te maken op een prijs!

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen. De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 7:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 11 van 126