Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 95, 96, 97  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dit is de eerste keer dat ik mee doe, ik ga mijn best doen! Ik hoef nog maar 2 kilo eraf, dus ben al een heel eind de goede kant op.

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 11:13    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoi,
Ik doe graag mee met dit sprintje.
Ik heb als doel vetverlies en spieropbouw. Daarom train ik meer op kracht en zou ik iets meer moeten eten dan dat ik nu doe. (zit nu steeds rond de 1400kcal, ook al eet ik me te barsten) Omdat ik veganist ben, eet ik plantaardig en ik eet whole foods, dus er zit vaak weinig aan kcal in mijn eten. Daar moet ik op gaan letten om zo vet te verliezen en spieren te krijgen. Zo hoop ik mijn streefgewicht te halen, maar tegelijk ook gespierder te worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Fientje moet je dan niet wat meer eiwitten eten voor spieropbouw?

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 11:50    

Reageer met quote
Waarschijnlijk wel, dus ik wil daar nu op gaan letten. Dat is wel een doel. Maar omdat ik plantaardig eet, is het even zoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 12:17    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Wow leuk dat er al lekker veel mensen aansluiten, leuk dat jullie meedoen. Nu al een mooie variatie van sprinters met ervaring in de 12 Weken Actie sprint, misschien heeft een van hen zelfs al eens een prijs gewonnen.. En sprinters die voor het eerst meedoen. Spiek vooral ook even op de webshop van de sponsor van de prijzen, alleen al voor de voorpret.. Stel dat je wint..
Leuk! Welkom allemaal!

Mijn ideetjes zijn meer plannen om de sprint actief, inspirerend en gevarieerd te houden, dus dat merk je vanzelf in de loop van de sprint..

Senais wat gaaf dat je nu mee gaat draaien, leuk dat je de vorige keer meelas!

Fientjuh, wat ambitieus! Heel veel succes. Ken je de site www.drogespieren.nl ? Daar heb ik aardig wat tips en goeie recepten gevonden.. wie weet iets voor jou? Ook vlees & vis natuurlijk, maar ook vega en proteïnerijk.

Eigenlijk ben ik vandaag aan het werk, maar ik ben net bij de tandarts geweest voor een noodingreep ivm kiespijn. Hij heeft me zo verdoofd dat ik voorlopig niks meer voel. Even rustig bijkomen dus.. Daarom zit ik even thuis..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 13:03    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe weer mee! Heel blij met deze sprint want vorige week mijn gewicht al niet ingevuld na de vorige 12weken sprint, ik heb de stok achter de deur echt nodig! Ik ben Karin, 40 jaar en wil met minder koolhydraten, gezond eten en bewegen gaan afvallen. Ik had al een goede start gemaakt maar door vakantie/weekendje weg en veel aan m’n hoofd al weer de verkeerde kant op. Maar vanaf vandaag weer de andere kant in en het zou fijn zijn deze sprint groen af te sluiten! Ik ga er voor Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 13:49    

Reageer met quote
Mamdarijn, wat een goede site is dat! dank je. Ik ga vanavond ook maar eens op de weegschaal van de sportschool staan, zij kunnen ook vet en spiermassa meten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 14:12    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Hallo allemaal, ik heb al vaker mee gedaan met deze sprint, de laatste keer niet, vaak zit er een vakantieperiode tussen en dan staan er zoveel nullen achter elkaar.
Maar nu ziet het er naar uit dat we een tijdje achter elkaar thuis zijn, dus dan vind ik het een goed idee om weer eens mee te doen. Want ik ben er nog lang niet.
Mamdarijn leuk dat jij je nu ook voor deze sprint in gaat zetten en bovendien ontlast het onze drukke Ellen een beetje. Ben ook zeer benieuwd naar je ideetjes.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)

Laatst aangepast door Dauphine op ma 23 apr 2018 15:18, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 14:46    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik wil ook graag mee doen. Ik ben 4 dagen geleden weer begonnen met koohydraatarm eten en heb nog een hele weg te gaan. Leuk dat ik meteen met dit sprintje kan instappen. We gaan ervoor!

Groetjes,

Jolande
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 14:59    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
ja! Ik heb al eens eerder een prijs gewonnen met deze actie sprint.
2x zelfs Schaam Schaam
De eerste keer is al een hele poos geleden en de 2e keer was volgens mij bij de één na laatste keer.
Ik kan jullie dus zeker aanraden om iedere week je gewicht in te vullen en een berichtje te plaatsen, want de prijs is zéker de moeite waard!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 15:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 2 van 97