Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

11 kg afvallen met weight care, Ik heb jullie nodig!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Samiraa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
lieve mede-afvallers.

Ik ben 4 januari begonnen en wil met weight care 11 kg kwijt. En dan samen met een dietiste een gezond voedingspatroon aan leren. En dan daarmee weer 10 kg afvallen.

Mijn startgewicht is 80,4 kg en mijn streefgewicht met weight care is rond de 69 kg.

Ik hoop dat jullie mij heel veel gaan motiveren en steunen om het vol te houden. Want dat heb ik echt nodig!

Ik zal jullie regelmatig laten weten hoe het gaat en natuurlijk wat de weegschaal aan geeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 4:06    
Vrouw Weeggegevens   Faahje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Beste Samira,

Ik ben ook begonnen met Weight Care. Heb nu 5 dagen achter de rug en het gaat opzich prima. Misschien vind je het leuk om contact te houden, elkaar te motiveren. Altijd leuk iemand te spreken die het zelfde dieet volgt.

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 9:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Faahje,

lijkt me erg leuk om elkaar te motiveren. Heb me net gewogen en erg teleurgesteld! Na 4 dagen is er maar 0,8 kg af. weeg nu 79,6 kg.
In het begin had ik verwacht toch zo,n 2 kg aftevallen.

Ik sta dagelijks op de weegschaal, dat moet ik terug brengen na maximaal 2 keer per week.

we moeten ongeveer het zelfde aantal kg kwijt. Ga jij er ook bij sporten? en drink jij veel water?

ik zal vaak laten weten hoe hetmet mij gaat.

faahje heel veel succes, en ik jou ook zeker volgen hoe het met jou gaat.

Succes Uitroep
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 13:03    

Reageer met quote
Samiraa schreef:
Hallo Faahje,

lijkt me erg leuk om elkaar te motiveren. Heb me net gewogen en erg teleurgesteld! Na 4 dagen is er maar 0,8 kg af. weeg nu 79,6 kg.
In het begin had ik verwacht toch zo,n 2 kg aftevallen.

Ik sta dagelijks op de weegschaal, dat moet ik terug brengen na maximaal 2 keer per week.

we moeten ongeveer het zelfde aantal kg kwijt. Ga jij er ook bij sporten? en drink jij veel water?

ik zal vaak laten weten hoe hetmet mij gaat.

faahje heel veel succes, en ik jou ook zeker volgen hoe het met jou gaat.

Succes Uitroep

Hallo Samira!

Ik weeg ook echt iedere dag. Tot nu toe is er iedere dag wat af gegaan. Ik volg dan ook best een streng dieet. Verlang in de avond toch wel naar een warme maaltijd. Maar goed.

Ik drink redelijk veel water. Denk sowieso wel 1,5 a 2 liter per dag. Verder drink ik ieder avond een kopje afslankthee van Kneipp.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 16:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi faahje,

ik neem 3 shakes op een dag.
2 stuks fruit en water.
soms 1 of 2 glazen cola light.

ik vind het best streng wat ik doe, vandaar ook mijn teleurstelling wat er tot nu toe af is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 17:55    
Vrouw Weeggegevens   samantha1988
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: weight care

Reageer met quote
Hoi dames,

Ik doe ook sinds 4 januari 2012 het weight care dieet.
Ik doe alleen twee shakes op een dag en 's avonds gewoon avondeten, omdat ik het anders echt niet kan vol houden, als ik ergens naar verlang op een dag is het mijn warme maaltijd!..

Maargoed ik heb om te beginnen mijn streef op 70 kilo gezet, maar het liefst wil ik naar de 60/65.

Ik vind dat jullie echt super goed bezig zijn Respect!!

ojah ik ben trouwens ook nog niks afgevallen mijn weegschaal gaf vanmorgen het zelfde gewicht aan als afgelopen dinsdag.

Daar baalde ik best van, aangezien ik toch twee keer gesport hebt deze week, en daarnaast super veel water drink.

Succes lady's..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 23:12    

Reageer met quote
Samiraa schreef:
hoi faahje,

ik neem 3 shakes op een dag.
2 stuks fruit en water.
soms 1 of 2 glazen cola light.

ik vind het best streng wat ik doe, vandaar ook mijn teleurstelling wat er tot nu toe af is.

Ik doe precies hetzelfde. Alleen neem 2 shake en een maaltijdreep. 2 stuks fruit, water en een kopje afslankthee.

Soms blijf je ff hangen, no big deal. Ga zo door, vind het echt knap van je.

Net weer stiekem gewogen! Zit nu op 72,2!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2012 7:47    

Reageer met quote
samantha1988 schreef:
Hoi dames,

Ik doe ook sinds 4 januari 2012 het weight care dieet.
Ik doe alleen twee shakes op een dag en 's avonds gewoon avondeten, omdat ik het anders echt niet kan vol houden, als ik ergens naar verlang op een dag is het mijn warme maaltijd!..

Maargoed ik heb om te beginnen mijn streef op 70 kilo gezet, maar het liefst wil ik naar de 60/65.

Ik vind dat jullie echt super goed bezig zijn Respect!!

ojah ik ben trouwens ook nog niks afgevallen mijn weegschaal gaf vanmorgen het zelfde gewicht aan als afgelopen dinsdag.

Daar baalde ik best van, aangezien ik toch twee keer gesport hebt deze week, en daarnaast super veel water drink.

Succes lady's..

Dank je wel! Wens jou ook heel veel succes. Laat ons weten hoe het met jou gaat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2012 7:48    
Vrouw Weeggegevens   Holly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Voedingsconsulente

Reageer met quote
ik ben sinds vanochtend begonnen met het weight care dieet, ik weeg momenteel 68.3 en ik ben 1.63m dus ik wil zowieso naar de 60 toe, en als ik me dan goed voel dan is het mij prima, voel ik mij niet goed dan wil ik er misschien nog 3 kilo af.. ik ben streng begonnen omdat ik mijzelf goed ken en als ik nu al begin met gewone avondmaaltijd dan ga ik meer smokkelen om het zo maar te zeggen en nu kan de warme maaltijd mij niet veel schelen ik zal het broodje kaas wel erg missen haha

Ik heb vanochtend een shake gehad en om 12 uur krijg ik weer een shake en vanavond dus weer.. heb ondertussen al een aantal koppen groene thee gehad en ik ben normaal niet zo'n drinker dus moet me er echt toe zetten. Wat kan ik het beste als tussendoortje nemen? ik wil namelijk niet dingen gaan eten nu en dat daar straks weer erg veel in zit.. dan kan ik weer opnieuw beginnen de komende 12 dagen ga ik dit strenge dieet doen van 3 shakes per dag, en daarna als het goed gaat ga ik denk ik over op 2 shakes per dag en een avondmaaltijd of misschien in mijn geval een broodje omdat ik dat liever heb.. maar daar zal ook wel weer veel inzitten.. hellup!! haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2012 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Holly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Voedingsconsulente

Reageer met quote
ik ben sinds vanochtend begonnen met het weight care dieet, ik weeg momenteel 68.3 en ik ben 1.63m dus ik wil zowieso naar de 60 toe, en als ik me dan goed voel dan is het mij prima, voel ik mij niet goed dan wil ik er misschien nog 3 kilo af.. ik ben streng begonnen omdat ik mijzelf goed ken en als ik nu al begin met gewone avondmaaltijd dan ga ik meer smokkelen om het zo maar te zeggen en nu kan de warme maaltijd mij niet veel schelen ik zal het broodje kaas wel erg missen haha

Ik heb vanochtend een shake gehad en om 12 uur krijg ik weer een shake en vanavond dus weer.. heb ondertussen al een aantal koppen groene thee gehad en ik ben normaal niet zo'n drinker dus moet me er echt toe zetten. Wat kan ik het beste als tussendoortje nemen? ik wil namelijk niet dingen gaan eten nu en dat daar straks weer erg veel in zit.. dan kan ik weer opnieuw beginnen de komende 12 dagen ga ik dit strenge dieet doen van 3 shakes per dag, en daarna als het goed gaat ga ik denk ik over op 2 shakes per dag en een avondmaaltijd of misschien in mijn geval een broodje omdat ik dat liever heb.. maar daar zal ook wel weer veel inzitten.. hellup!! haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2012 10:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5