Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 wkn challenge - low carb - wie doet er mee?

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Joline74
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Volgens de wetenschap kost het mensen gemiddeld 66 dagen om een gewoonte te veranderen. Afvallen is iets wat op lange termijn stand moet houden. Een Life-Style verandering. Daarom de 66 dagen challenge. Bijna 10 wkn.

Mijn motivatie is dat ik mijn kleren wil passen maar ook gewoon lekker gezond wil zijn en me fit wil voelen.

Zelf zal ik een low carb, high proteïne, medium fat 'dieet' volgen, omdat ik zelf de ervaring heb dat het simpel is en goed vol te houden.

Maar waarom lukt het me tot nu toe niet? Ik denk omdat ik het steeds alleen probeerde.

Herken je dit en wil je ook je lekkerder voelen in je lijf? Doe mee!!!

Laatst aangepast door Joline74 op do 07 jun 2018 12:55, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 8:53    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik voel me ook ongeveer zo. Ben nu wel al een tijdje bezig maar het verlangen naar zoetigheid blijft. Ik eet nu geen koek en snoep meer en ben met brood gestopt. Ik wil er ook een vaste gewoonte van maken. En ook van thuis sporten trouwens. Half uurtje minimaal per dag is mijn streven. En dan varieert het van fitnessfilmpjes, Wii zumba of Wii Just dance. Of een routine van internet. Beetje variatie tussen kracht en cardio dus

Mag ik met je mee doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 12:51    
Vrouw Weeggegevens   catherina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo, ik doe ook graag weer eens mee!
Dat is al even geleden.
Heb goede ervaringen met koolhydraatarm eten.
(als je mee wilt doen B23 dan kan je links op het scherm je streefgewicht invullen voor deze 10 weken en op de button klikken 'ik doe mee'.)
Groetjes en tot volgende week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 13:13    
Vrouw Weeggegevens   Joline74

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Zelf merk ik dat als ik eenmaal begin met suiker of witte koolhydraten, ik in de suiker-rollercoaster terecht kom. Uit ervaring weet ik wel dat het een paar dagen duurt voordat de hang naar suiker weggaat. Alleen lukt het me niet vaak die eerste dagen door te komen.

Als dat lukt, lukken de eerste weken erna ook wel. Dat gaat goed tot ik weer eens een uitzondering maak na een paar weken en dan is het weer snel het oude liedje.

Herkennen jullie dat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Deesjedees85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb me ook ingeschreven.
Ik eet momenteel koolhydraat arm.
Tot nu toe gaat het heel goed. Maar ik ben wel iemand alles of niets. Dus ik pak nu geen dingen die niet bij deze eetwijze horen.
Ik heb 2 redenen om af te vallen. Ik heb in september een bruiloft waar ik graag een jurk aan wil. Nu met dit gewicht doe ik at echt niet.
Ook heb ik veel last van mijn rug en knieën. Ik weet als ik lichter ben dat deze pijn ook een heel stuk minder is.

Vrijdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 10:20    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Herkenbaar ja, je moet gewoon nooit beginnen aan een koekje of zo. Al vind ik het lastig op verjaardagen of visite koek of taart af te slaan. Maar ik doe dat uiteindelijk wel hoor, ik ben gemotiveerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 11:20    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Herkenbaar ja, je moet gewoon nooit beginnen aan een koekje of zo. Al vind ik het lastig op verjaardagen of visite koek of taart af te slaan. Maar ik doe dat uiteindelijk wel hoor, ik ben gemotiveerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 11:20    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik heb ook mijn KH-arme dieet maar weer eens afgestoft. Een paar jaar geleden is het me gelukt om daarmee bijna 15 kg af te vallen. Vervolgens mijn oude eetgewoonten weer opgepakt om op plus 22 (!) kg uit te komen. Het verschil van 7 kg inmiddels weggewerkt. Nu die andere 15 kg weer...... Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 11:36    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zonde is dat he mininoes! Dan moet je je gewoontes echt aangepast houden met hier en daar uitzonderingen. Is redelijk te doen denk ik! Succes met koolhydraatarm eten en op naar 15 kilo lichter!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 12:52    
Vrouw Weeggegevens   Deesjedees85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier morgen wel een grote test. We gaan bbqen. Ik ben iemand die zich dan helemaal vol kan eten. Nu met mezelf afgesproken 2 stukjes vlees en salade te nemen.
Ga m’n best doen om me er aan te houden

Vrijdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 19:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 1 van 13