Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 wkn challenge - low carb - wie doet er mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dyse
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten volgens Mieke Kosters

Reageer met quote
Ik vind het maar gek...

Inmiddels wordt het wel minder, maar heb nu al een paar dagen bij naar toilet gaan diaree..
Zal ook wel door omschakeling komen...

Vandaag bbq... zoals heel nl denk ik. En morgen gewoon weer!!! Dan thuis dus maak ik extra veel groente spiesjes en salades. Kha.

Ik ga me zo wegen...hopelijk een groen vakje.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Fernanda
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bij mij lukt het momenteel niet zo. Ik heb het te druk en dan schiet aandacht voor eten er bij in. Het sprintje helpt mij wel om nu weer te focussen, dus volgende week moet het gewoon groen zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 12:10    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier een klein groen hokje, wat eigenlijk niet de inspanningen weergeeft. Ik eet heel netjes streng koolhydraatarm, en het gewicht gaat maar zeer mondjesmaat omlaag.

Het enige wat ik kan verzinnen om beter te doen, is meer bewegen en meer water drinken. Dat ga ik deze week dus maar eens uitvoeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 19:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Fernando succes aankomende week.

Vrolijkvlindertje je gaat toch keurig elke week wat omlaag... kijk het eens op maand basis...dan ben je supergoed bezig toch... en met deze warme dagen is vocht vasthouden ook nog wel eens n dingetje.
Ik drink brandnetel thee...zet sochtens n pot van 2 liter en zet die op het aanrecht... en drink ik telkens n kop...als hij afgekoeld is zet ik m in de koelkast en is mn andere helft dus ice tea! Heerlijk met dit weer.

Succes!!

Ik heb zaterdag wijn gedronken... maar iets te veel haha... vanochtend voelde ik me ook niet echt fit... zeg maar ik had n kater! Och dat was lang geleden.

Maar ik heb mn kha even aan de kant gezet vandaag en het ff cup a soup op en smiddags 2 handjes chips voor mn zout aan te vullen. Natuurlijk veel water en thee gedronken. Maar ik heb ook snoep op en bij de bbq brood en pindasaus... ach... even n cheatdag...

Ik was zaterdagochtend 72!! Geweldig goed...maar ik denk dat ik de komende dagen toch zwaarder ben door de wijn en vandaag.
Ach ik heb t gezellig gehad en ik hoop dat als ik weer in the flow ben dat ik gauw weer op mn gewicht ben en zak...

Fijne week iedereen en zet m op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 20:46    
Vrouw Weeggegevens   Sytske
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraat bewust

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Hier ook wat kleinere groene hokjes, merk dat ik het moeilijker vind om groente te pakken bij het snacken nu ik weer bij mijn vader woon. Daardoor ben ik vaak op zolder en is op en neer naar beneden voor een snack toch wel ver.
Hebben jullie nog ideeen voor snacks die niet in de koelkast hoeven? Ik heb nu snacktomaatjes en wat nootjes op zolder...

Ook ga ik deze week veel buiten de deur eten, dus het zal met de kha een beetje gaan tegenvallen. Hopelijk krijg ik het met mijn andere maaltijden daar bewust omheen plannen voor elkaar om niet te veel aan te komen deze week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 13:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sytske je kan kaascrackertjes maken v plakken kaas op 180gr 20min in de oven.

Vandaag hier een dag met onverzadigd zjjn. Mm lijf moet weer even vol in het kooldraatarm komen. Wel goed en genoeg gegeten vandaag maar net na het eten zat ik op zich vol. Niet echt trek maar was gewoon in mn hoofd nog niet verzadigd. Dus als toetje wat Griekse yoghurt en Atkins crusli en heb nu wel t gevoel dat het oké is haha...

Ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt... vanochtend was hij niet lief!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018 19:13    
Vrouw Weeggegevens   Joline74
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Oude gewoontes maken maar langzaam plaats voor nieuwe. Ik merk dat het net is als stoppen met roken, maar dat doe ik gelukkig al 20 jr niet meer), dus er is hoop voor zoet eten.

Eerste 2 weken is nog makkelijk maar nu snak ik echt naar 'iets lekkers'. Ik ga er vanuit dat dat over gaat , maar ik moet de redeneringen die ik zelf maak ook herkennen als een soort van verslaving die tegen me praat:

- Ach het is mooi weer iedereen geniet vandaag...
- Zo gezellig met vrienden ik start morgen wel weer...
- Deze week streng aan dieet gehouden en amper afgevallen, het heeft toch geen zin...
- Slecht geslapen ik heb energie nodig....
- Dit ene koekje maakt niet uit, ik ga zo wel even wandelen...
- Er is niks anders en ik heb nu honger....

Wat ik doe is terug praten of negeren en een blokje gaan lopen als ik een verleiding heb. Voor mij werken cheat-dagen echt niet.

Herkennen jullie dit stemmetje in jezelf?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 13:35    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja die stemmetjes kan ik.
Probeer zelf telkens een kauwgom te nemen, Maar dan lukt het nog niet altijd. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 16:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik herken die stemmetjes ook, maar bij mij is er een stem bijgekomen die het zo zat is te zwaar te zijn.
Ik heb ineens een soort power gekregen: het zal mij toch niet gebeuren dat ik niet kan afvallen. Ik ga iedereen eens laten zien dat ik dat kan. Ik wil weer slank zijn en tevreden naar mezelf kunnen kijken. En mezelf niet als een vreemde zien als ik in de spiegel kijk.

Bij alles wat ik in mn mond doe voert die laatste stem de boventoon en geeft me spirit. Ik heb dit nog nooit gehad, maar het werkt wel...

Vandaag had ik heel veel honger en ik heb ook veel gegeten. Maar gewoon kha dingen. Groenten worst kaas gr yoghurt noten pure chocolade komkommers tomaatjes eiwitshake courget-tomatensoepje gemaakt...enz... na t avondeten v soep en kipfilet met kaas en 3 patatjes! zat ik helemaal vol en was het goed. Mm lijf had t even nodig denk ik...

Ben benieuwd wat de weegschaal zegt...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 23:38    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier gaat het nog steeds goed 7 ons eraf deze week.

vrijdag gaan we 6 dagen naar Thüringen in Duitsland. Hotel met halfpension, ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Zondag kan ik me dus niet wegen, dat wordt waarschijnlijk vrijdag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 18:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11