Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 wkn challenge - low carb - wie doet er mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik had een beetje een veel te gezellig weekje afgelopen week.. was helemaal geschrokken van de weegschaal! En ik had nog redelijke keuzes gemaakt qua eten. Bij een lunch uitsmijter en het brood laten staan, bij de BBQ geen brood etc. Ik heb alleen een dag wel twee pakken koek naar binnen gewerkt (ik weet wel waarom ik zo ben aangekomen...). Maar ik ben er weer tegenaan en dan vrijdag weer een mooi groen vakje Lach.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 7:23    
Vrouw Weeggegevens   theGreen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi ik stap even in. Ben afgelopen week (!) begonnen met GOKken. Dat is een koolhydraatarme leefwijze met iedere dag een uurtje waarin je wel koolhydraten zoals rijst/fruit/pasta e.d. mag eten. Ga kijken of dit iets voor me is.
Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Joline74
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Zelf dus ook 2 ons aangekomen terwijl ik toch nog volledig verstandige keuzes had gemaakt met eten. Door de vele BBQs wel wat witte wijn op en dat is denk ik de boosdoener. En dat ga ik dan deze week ook niet doen. Als ik straks op gewichtsbehoud zit kan het wel maar nu dus blijkbaar niet.

Op naar een iets strenger weekje dus -ohhh volgende week allemaal weer een groen vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 7:48    
Vrouw Weeggegevens   catherina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig afgevallen deze week.
Ik merk ook dat als ik koolhydraten eet ik in verhouding veel aankom. Volgens mij komt het ook door vochtvathouden door de koolydraten. Bij het starten met koolydraatarm eten verlies ik juist veel vocht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 11:02    
Vrouw Weeggegevens   Dyse
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten volgens Mieke Kosters

Reageer met quote
Meiden het warme weer maakt t niet makkelijk... vocht vast houden gaat dan veel sneller. Ik heb vandaag lekker brandnetel thee gedronken. Schijnt wat te helpen.

Aangezien ik zo aan t hannesen was... uit balans, menstruatie en die hitte... was ik de afgelopen 2 dagen wel in gewicht 1ons gezakt...
Maar ik heb gekozen om vanavond even een cheatmeal te nemen. Ik heb heerlijk patat n kroket en n frikandel gegeten!

Toen ik begon zei ik tegen mezelf dat ik 1x per week n cheatmeal mocht van mezelf... maar dat had ik eigenlijk nu 2 weken niet gedaan...
Dus het kan 2 kanten op...
Mm lijf heeft even n shock gekregen en ik ga weer afvallen en kom in balans....
Of
Mn lijf heeft n koolhydraatboost gehad en houdt dit vast en ik sta stil.

Haha! Ik zie t wel... chill alles op zn tijd...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 18:05    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ondanks het warme weer en het vocht vasthouden, hier toch een mooi groen hokje. We gaan dan ook gestaag verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 11:07    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker dyse! Had het gesmaakt? Ik ben ook benieuwd wat het met je gewicht doet nu Lach

Fijn al die groene vakjes hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 19:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
B23 het was echt lekker!! Heb genoten. Mngewicht bleef door de menstruatie al wat schommelen en die cheatmeal heeft ook niet echt goed gedaan maar dat weet ik niet. Was de dag erna zwaarder maar va dinsdag weer aan t zakken...
Hoop morgen (als ik wakker ben...tis al vrijdag 00.22u) een groen vakje te hebben...

Alleen wat ik me afvroeg... toen ik net begon zag ik mn buik smelten... maar hij blijft nu zo opgeblazen...
Komt niet door de patat v zondag hoor want normaal is t na 1 dag streng kha al dat mn buik platter is.
Ik lijk wel zwanger...echt n strak opgeblazen buikje. En mn darmen rommelen ook enorm...
Ik las net dat je lijf zich over aan t geven is aan de kha derwijze, dus dat het goed is...
Ik vraag me af of jullie dit herkennen??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018 23:28    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Eh ja dat valt mij de laatste weken ook op. Opgeblazen gezicht, gek hè! Ik vroeg me ook al af wat dat nou was

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018 23:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
..

Laatst aangepast door Dyse op za 07 jul 2018 8:41, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 8:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 9 van 13