Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 wkn challenge - low carb - wie doet er mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb een tosti gemaakt van dunne plakken knolselderij.
Smaakte heel lekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Joline74
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Het is altijd moeilijk om een 'perfect' dieet, perfect vol te houden. Dat kan eigenlijk niemand op de lange termijn.

Dat ene dessert of dat ene croissantje gaat ons doel om af te vallen niet verstoren, maar dan is het wel belangrijk hier goed mee om te gaan. Ik heb altijd de neiging om na een fout te denken 'ach deze dag is toch al om zeep, ik begin morgen wel weer opnieuw'. Morgen wordt dan snel overmorgen en voor ik het weet ben ik weer helemaal off-track. De truc is accepteren en daarna gewoon de draad weer oppakken. Als je je telefoon laat vallen ga je daarna ook niet door met gooien tot ie helemaal kapot is.

"doorgaan is belangrijker dan perfectionisme"

Bij een 'craving' probeer ik eerst iets te gaan doen en gaat die meestal al weg. Maar heb ook een voorraadje low carb producten in huis als ik iets 'lekkers' wil. Heb die ook in mijn tas. Een proteine shake zonder koolhydraten choco smaak bijvoorbeeld. Dat kan je rustig elke dag pakken in de middag. Ik heb ook mijn smaak voor chocolade langzaam afgebouwd van melk naar 92% puur. Daar zit zo ongeveer geen suiker of KH in. En dat laatste neem ik soms bij de koffie een stukje.

Dat werkt tot nu toe voor mij. Week 2 is nog een paar daagjes. Success allemaal!

PS. Ga vanmiddag ook eens een tostie maken met Aubergine. ben benieuwd Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 10:20    
Vrouw Weeggegevens   Sytske
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraat bewust

Reageer met quote
De draad oppakken was gister eigenlijk best makkelijk. Mijn voorbereide lunch is achteruit geschoven en mijn middag en avondsnack geworden. Dus uiteindelijk prima hoeveelheid calorien en eiwitten op.
Ben ook weer aan het ontdekken hoeveel lekkere groente er is. Normaal blijf ik een beetje bij de voor mij standaard dingen, maar nu ik relatief meer eet is het veel gevarieerder. Jammie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 12:18    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh wat leuk, knolselderij tosti! Ook nog nooit van gehoord!

Ik heb zelf standaard een ongeschilde winterpeen in mijn tas :p. Ik moet soms echt even wat kunnen knagen. En appels neem ik ook wel mee. Toch zoet maar wel gezonder dan koek en zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 17:27    
Vrouw Weeggegevens   catherina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed idee van jullie om altijd iets lekkers / om op te bijten bij de hand te hebben. De laatste twee dagen ging het niet zo goed bij mij. Ga de draad weer oppakken en het minder precies doen, kan ik het beter volhouden.
Beter langzaam en gestaag dan snel en weer opgeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 16:48    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Helemaal mee eens! Succes weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 16:55    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Knolselderij-tosti, klinkt goed ! Ga ik ook eens proberen.
Met aubergine en kaas lukt ook heel goed, trouwens.
Vanavond een etentje met collega's. Ik mag van mezelf 1 avond in de week zondigen. Dat wordt dan vanavond, ben ik bang.
Vanmorgen 7 km hardgelopen als compensatie...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 11:44    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik doe mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 15:22    
Vrouw Weeggegevens   Joline74

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Gisteren was het dan zover. Net iets te veel dingen kwamen samen waardoor ik een zwak moment had. Zaterdag bezoek gehad. Heel gezellig. Wel 3 wijntjes op wat al net iets te veel is, maar in het restaurant mosselen genomen dus dat ging goed. Helaas pas om 1.00 in bed en om 5.30 kwam het eerste kind en Ok 6.00 het 2e. 4,5 uur slaap dus. (Trigger 1) Gisteren een verdaardagspartijtje waarbij ik onzeker werd terwijl ik daar was of ons kado wel goed genoeg was (trigger 2). Daarna kregen we een glaasje bubbelwijn en dat was trigger 3 want na 1 drankje wordt je met snoepen al wat makkelijker. Dan heb ik 3 stukken melk chocola gegeten. Niet het einde van de wereld, maar toch niet wat ik wil. Heb meteen mijn telefoon gepakt op op te schrijven waarom. Dat hielp. Er zijn dus bij mij echt redenen waarom ik een drang naar snoepen krijg.

Herkennen jullie dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 7:44    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik herken dat wel. Ik moet ook heel bewust tegen mezelf zeggen dat na het eerste dingetje zoals een rijstwafel of zo de dag niet verpest is en ik weer normaal door moet gaan. Soms heb ik van die dagen dat ik continue Nee tegen mezelf moet zeggen omdat ik maar wil blijven eten..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 9:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 7 van 13