Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 wkn challenge - low carb - wie doet er mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom!

ja lastig hè! Ik hou ook erg van pasta en rijst. Ik eet het zelf ook nog savonds. Alleen geen brood meer om mee te beginnen!

Ik ga straks even 40 minuten lopen naar de supermarkt en terug in de regen om een aubergine te kopen om er een tosti van te maken! Ben erg benieuwd! Ik vind aubergine wel lekker dus dat moet goed komen!

Verder was ik eventjes niet lekker en dan eet ik altijd veel te veel (wortels en nootjes en zo). Dus weet aangekomen de afgelopen dagen. Nu gaat het iets beter dus ik ga er weer voor!

Mooie groene vakjes zie ik al!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2018 9:12    
Vrouw Weeggegevens   catherina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vorige week voor het eerst bloemkoolrijst gemaakt. Zo apart vond ik het niet zo lekker maar rauw door een salade (met van alles er in) wel.
Ook viscurry (met wat kokosmelk, en groenten) gemaakt en daarbij was de bloemkoolrijst ook lekker. Proefde geen bloemkoolsmaak. Heb het toen wel eerst eventjes gekookt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2018 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik wil ook graag meedoen...ik eet kh bewust...soms wat strenger en soms wat losser
in de zomer doe ik de weekenden wat mee met de rest maar zorg dat ik daarna meteen weer de draad oppak anders is het mis
ik eet wel fruit en roggekrackers...ala Cohen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2018 13:50    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou vandaag een Auberginetosti geprobeerd, lekker hoor! Een hele aubergine vult wel goed ook, ik zit nog steeds vol van de tosti om 12 uur :p. Zou dat ook in een normaal tosti ijzer kunnen op m'n werk? Ik heb daar geen grill ijzer.. en ik wil het tosti apparaat niet slopen :p. Misschien gewoon bij salade houden op mijn werk :p.

Ik kan me wel voorstellen dat Bloemkoolrijst bij een viscurry lekker is. Ga ik eens proberen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2018 13:58    
Vrouw Weeggegevens   Sytske
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraat bewust

Reageer met quote
Vandaag toch maar me laten verleiden tot de tompouce die klaar lag op school in de medewerkerskamer. Vieren dat we veel geslaagden hebben is ook wel leuk. De rest van de dag extra goed opletten op wat ik eet dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 12:33    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook lekker, tompouce. Gefeliciteerd met alle geslaagden hè! Lach. Mag gevierd worden. Succes de rest van de dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 12:51    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
B23 Hoe maak je die Auberginetosti?

5 ons eraf deze week.
Nou ja met onsjes kunnen we er ook komen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 13:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voor de aubergine tosti's:
Minoes schreef: "Heb nu ontdekt dat je met 2 schijven aubergine ipv boterhammen + salami en kaas heerlijke "tosti's"kunt maken !"
Met onsjes komen we er inderdaad ook... ookal is dat soms best lastig vol te houden. Beetje frustrerend.
Dus gewoon maar doorgaan! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 14:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 14:42    
Vrouw Weeggegevens   Ellebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Geen super week resultaat ,,,,, wezen uit eten...
Heerlijk grand dessert gehad. Tja daar ga je ELLEBEL !!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 10:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 6 van 11