Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 wkn challenge - low carb - wie doet er mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi! Ik doe ook graag met jullie mee. Ik ben nu sinds april weer begonnen, en ik merk dat t letten op koolhydraten me enorm goed past. Ik heb dan ook al sinds t begin geen behoefte gehad aan zoetigheden of andere dikmakers. Of dit samenhangt met de koolhydraten weet ik niet, maar voor nu omarm ik t maar!
Volgen jullie een voorgeschreven dieet, of zijn er meerdere deelnemers die, net als ik, een beetje free-wheelen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 7:16    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ik doe ook graag met jullie mee. Ik had net besloten om vanaf komende week weer strenger op de koolhydraten te gaan letten, dus dit sprintje komt als geroepen. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 12:32    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoe was de barbecue gegaan? Ik vind dat ook super lastig! Het is vaak ook te veel en omdat er langere tijd tussen twee dingen zit pak je ook sneller weer omdat het weer wat gezakt is. En ik hou nogal van brood met kruidenboter ;p. Maar dat neem ik nu niet met mijn dieet hoor!

Ik heb de afgelopen twee dagen even niet mijn best gedaan (laten we gerust zeggen helemaal niet..) maar ik ga er vanaf morgen weer voor! En dan hopelijk is er toch wat af vrijdag Lach.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Joline74
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Mijn regels voor mezelf zijn de volgende :
- geen suiker ook geen natuurlijke suikers
- fruit alleen beperkt bessen, bramen of ander niet te zoet fruit
- geen witte koolhydraten (aardappels, rijst, pasta, wit brood)
- geen brood, alleen speciaal koolhydraat arm brood 2 snedes per dag

Maar volgens mij werken meerdere diëten zolang koolhydraten beperkt worden.

Vanaf morgen gaan we ervoor!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 14:45    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Succes Joline! Dat moet lukken dan!

Ik doe

-geen brood (ochtend kwark met fruit, smiddags salade)
-geen rijstwafels, crackers, koek, snoep, chips
-snacken met wortel, komkommer, tomaat, paprika (groente dus) en 's avonds bijvoorbeeld een bakje druiven of iets dergelijks als het moeilijk wordt.
-elke dag bewegen (30 minuten minimaal, of het nou joggen voor de tv, een fitness video of dansen op de Wii is maakt niet uit)
-in principe 1300 calorieën of minder, tenzij ik extra gesport heb, dan 1400. (In rust mag ik 1400 om gelijk te blijven volgens de berekeningen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Deesjedees85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bbq is goed gegaan. Heb een kipfilet op en salade. Vond het wel lastig om niet van het stokbrood te eten.

Vrijdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 23:25    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn deesjedees! Is ook lastig.. maar stokbrood is gelukkig niet het lekkerste van de barbecue. Helaas staat het altijd voor je neus..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 5:38    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe trouwens ook een beetje zelf kijken wat kan en wat niet, Kim.. heb er geen boek bij of zo. Ik weet ook het fijne niet af van complexe en enkelvoudige koolhydraten en zo. Ik weet alleen dat ik geen brood en aardappelen en pasta moet en als ik het dan toch doe dan volkoren :p.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 6:20    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe trouwens ook een beetje zelf kijken wat kan en wat niet, Kim.. heb er geen boek bij of zo. Ik weet ook het fijne niet af van complexe en enkelvoudige koolhydraten en zo. Ik weet alleen dat ik geen brood en aardappelen en pasta moet en als ik het dan toch doe dan volkoren :p.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 6:20    
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik eet ook geen brood ed. Bak mn eigen crackers en wolkenbroodjes, en eet s ochtends vette Griekse yoghurt met zelfgemalen lijnzaad voor de darmen. En ja, t blijk te werken. Ik begrijp ook niet zo veel van witte koolhydraten of complexe, ik eet t gewoon niet. Denk ik.
Wat ik wel jammer vind, is dat fruit erg beperkt gegeten kan worden als je je koolhydraten gaat beperken. Ik ben gek op fruit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 6:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 2 van 13