Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 kilo kwijt in een half jaar

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Wat goed dat je ook wil gaan zwemmen Niki!
Niet wachten, maar meteen starten. Van uitstel komt vaak afstel en nu ben je gemotiveerd, maak daar gebruik van. Neem dan ook meteen een meer badenkaart zodat je ook vaker blijft gaan. Weer extra motivatie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jul 2019 18:09    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig een kilo in de min! Dit geeft deze burger weer moed!!
Lachen
Gezellig weekend allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 7:57    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Helaas, helaas, toch ferm rood vakje. Hittegolf heeft me geen goed gedaan. Had deze week verlof, veel siësta gehouden. Was ik nu aan t zwemmen, had ik toch die beweging gehad. Helaas, niet gestart. Ook niet gewandeld deze week ( enkel nog op maandag 3 km ).
Ga vandaag online badpak kopen en dan begin ik volgende week met zwemmen. Niks meer wachten tot ik onder die 100 zit … Kwaad op mezelf. Vandaag ook weer wandelen. Is nu toch wat afgekoeld. Fijn weekend, we gaan er terug voor …

gr
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 11:03    
Vrouw Weeggegevens   godelieve76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hallo lieve mensen , ik zie dat ik zelfs 3 weken niets heb ingevuld... ik heb twee weken vakantie gehad en ervoor en nu ook weer super druk met werk en opleiding.
veel gewandeld op vakantie, toch 2 kg er bij maar inmiddels in een paar dagen weer eraf dus vermoedelijk was het vocht bij die drie dagen met 40 graden die we hier in zuid limburg gehad hebben.
ik zag gister of eergister een programma op TLC over een hele familie met zware obesitas... nou dat heeft me wel weer wakker gemaakt dat ik beter nu iets kan doen dan het zo ver kan laten komen... bij wijze van. wens jullie een fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 9:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wicht, dat moet een fijn gevoel zijn! Nu er ook voor zorgen dat er komende week weer wat af is, heb je dan weer zo n fijn gevoel!

Niki, jammer dat je niet geweest bent, maar 40 graden is dan ook wel echt extreem weer. Wat goed dat je een badpak besteld hebt.
Veel succes komende week met zwemmen!

Ik kom net uit t zwembad en heb m n badenkaart verlengt. Lach

Godelieve, goed dat je er weer bent en je lekker te Wandelen hebt op vakantie! Wat is je plan om het niet zo ver te laten komen?
Zo n programma kan zeker een een opener zijn. Ben benieuwd naar je plan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 15:14    
Vrouw Weeggegevens   godelieve76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
eerste plan is de fiets te pakken voor alles in mijn woonplaats!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 16:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
à Yeps : zwemmen nog gebleven bij voornemens, wel intss badpakken gepast in winkel. Maar mooiste, niet in mijn maat. Overweeg om het online te bestellen, kan het nog altijd terug sturen, als het niets is …
Toch 2 à 3 keer gewandeld deze week. Vanavond ook nog toerke, ipv morgen ( husband dan jarig )
Klein groen vakje vorige week. Gaat ooit wel lukken.
Fijne zondag nog en goeie week aan iedereen.
gr
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 15:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed plan Godelieve!
Ben benieuwd of je al extra gefietst hebt deze week?

Niki, hopelijk gaat t lukken wat naar je zin te vinden. Wees hierin niette lritisch, als in, laat je niet van je goede voornemen afhouden als t net niet perfect is. Over t algemeen ben je zelf kritischer op jezelf en zal een ander t nieteens opvallen.

Ik heb vandaag weer 1,5 uur gezwommen. Heb de routine er inmiddels goed inzitten en ben ook weer afgevallen deze week.

Nu 3 kilo kwijt sinds het begin van dit sprietje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 15:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
à Yeps : geef je je gewicht niet door ? bewuste keuze ?
wel mee sprinten... Lach

Husband goed gevierd. Vandaag weer wandeldag. Benieuwd hoeveel er mee gaan van ons clubje. Zwemmen blijft bij voornemens … Raak ook niet van koekjes en chocolade af. Blijf er zin in hebben, en eet geregeld iets tss door. Maar slaap wel goed nu. Dat is toch ook al iets.

Goeie moed iedereen.

gr
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 15:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja, bewuste keuze. Ik houd alles bij in mijn excel bestand.
Mijn streefgewicht is overigens correct.
En daarom nu ook een tussentijdse update. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 15:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7