Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 kilo kwijt in een half jaar

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Jammer Godelieve! Wat wil je deze week anders doen zodat er wel wat af gaat?

Welkom Niki! Leuk dat je met ons meeschrijft!
Is het al gelukt om te gaan wandelen?

Hier gaat het goed.
Deze week volgens plan 0,5 kg kwijt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2019 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Wil graag mee doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 11:47    
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee.
Succes allemaal met de strijd tegen de kilo's ! cheerleader cheerleader

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 jul 2019 11:50    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Vorige week vergeten gewicht in te geven. Was toen 104,4 kg. Vandaag 103, dus min 1,4. Ben tevreden.
Maandag boswandeling met schoonzusje : 4 km
Dinsdag : rustdagje
Woensdag : boswandeling met vriendin : 5 km / met 2 ferme beklimmingen - heel wat trappen, heb ze niet geteld ... adem te hard nodig ('Lach')
Donderdag : terug bos met schoonzusje : 5 km ( andere toer, zonder trappen … )
Vrijdag : wou eerst rustdagje inlassen, maar uiteindelijk toch gaan wandelen met husband, langs kanaal, denk 3,5 km
Gaat goed, zin in beweging.
Koekjes en chocolade nog niet volledig uit mijn systeem. Af en toe toch nog toegegeven aan verleiding. Probeer wel meer fruit te eten als tss doortjes. Meloen, aardbeien, af en toe banaan ( na wandeling ) en drink best veel water.
So far so good.
Fijn weekend iedereen.
gr Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 13 jul 2019 14:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Succes Ingrid en Midde!
Leuk dat jullie willen meeschrijven! Benieuwd hoe jullie t aanpakken? Dieet? Sport? Andere trucs? Lach

Goed aan de wandel Niki!
Zelf heb ik deze week naast t zwemmen ook wat korte wandelingen gedaan na t eten savond s wanneer ik geen andere plannen had. Niets bijzonders maar voelt toch echt beter dan enkel bankhangen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 15:29    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Yeps schreef:
Succes Ingrid en Midde!
Leuk dat jullie willen meeschrijven! Benieuwd hoe jullie t aanpakken? Dieet? Sport? Andere trucs? Lach

@Yeps

Ik zit bij de EGA, dat is een club voor betere eetgewoonten die elke week bij elkaar komt en je wordt gewogen, alleen helaas niet tijdens de schoolvakanties dus dat gaat ff spannend worden want na vanavond 6 weken geen EGA-cursus. Maar ik hou gewoon mijn vaste patroon aan zoals ik nu doe en maak van te voren mijn menuplan dus dan komt het vast goed, al zal ik wel die stok achter de deur missen.

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 17:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kan me wel voorstellen als je zo n wekelijks moment gewent bent dat t spannend is dit nu even los te moeten laten.
Kom gerust hier wat vaker langs voor de nodige steun en aanmoediging, zijn die zes weken zo om. Lach

Hier gaat het goed.
Deze week zelfs 2 keer gaan zwemmen en 0,8 kwijt dus daar ben ik ook helemaal tevreden mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019 22:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Weer een stapje dichter bij mijn doel. Voelt goed, weer groen vakje. Had deze week paar dagen buikgriep, altijd goeie start Rollende ogen en nu volhouden. Snoepgoesting is hierdoor wel over.
Wandelen gaat ook steeds beter en heb er echt zin in. Geregeld samen met ons nieuw wandelclubje “the walking girls”, dan doen we zo’n 4 à 5 km. Tss door dan nog alleen of met husband, dan zijn het 3 à 4 km.
À Yeps : zwemmen zou ik ook weer willen doen. Eerst onder die 100 en dan begin ik terug. Op terugweg van mijn werk is er nieuw zwembad geopend. Ga alvast eens opzoeken wanneer daar vrij zwemmen is, of baanzwemmen, dan kan ik dit misschien meteen na werk doen… Je inspireert me 
Gr Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 20 jul 2019 23:40    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Oeps, ik ben de enige die dik geplust heeft. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga weer mijn best doen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jul 2019 17:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
kom op Wicht, gaat je lukken … Hier vorige week goed resultaat maar kwam vooral door buikgriep. Die kilo is er alweer terug aan. Hopelijk tegen eind v d week terug kwijt. Blijft moeilijk. Maar met vallen en opstaan, komen we er wel.

gr
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 jul 2019 18:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7