Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 kilo kwijt in een half jaar

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik heb niet alles bijgelezen, ik heb nog vakantie maar kom even snel aangewaaid. Hier tijdens de vakantie de nodige kilo's erbij die er weer afmogen.
Veel succes allemaal met de warmte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 14:42    
Vrouw Weeggegevens   godelieve76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hier wil het niet er af met die hitte (zuid limburg) en alleen maar water drinken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 7:17    
Vrouw Weeggegevens   Spacey
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Hier in Gelderland hetzelfde godelieve.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben inmiddels een kilo aangekomen.. waarschijnlijk door te veel vocht vasthouden vanwege die warmte.

Gisteren koelde het bij ons gelukkig flink af. Alle deuren en ramen open gezet en inmiddels is het een aantal graden afgekoelt in huis. Heb dan ook een stuk beter kunnen slapen.

Ondanks de warmte drink ik veel en veel te weinig water. Vandaar dat ik nu zoveel vasthoud. Vandaag dus toch proberen het tempo waterdrinken vol te houden. Ik hoop namelijk niet dat die kilo er weer blijvend aan zit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Laurefindl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ook hier gaat het een stuk minder goed deze week.
Dat warme weer is ook niets voor mij, krijg het hier in huis echt niet koel en met 30 graden is Nee zeggen tegen een ijsje ook lastig.
Het resultaat deze week valt me nog mee moet ik zeggen.

Plus dan nog een hoop heen en weer gevlieg naar het nieuwe huis, maakt het er voorlopig niet beter op. Nadeel van 60km verderop gaan wonen, dan is het niet meer "even" heen en weer haha. Nog even de laatste loodjes.

Maar goed, volgende week om deze tijd ben ik over. Hopelijk dat ik daarna iets meer rust heb.
Zag een leuke actie bij de sportschool bij het nieuwe huis, dus vanavond eens zien of ik me in kan schrijven daar en dan over 1,5 week beginnen daar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2019 10:16    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Reageer met quote
Ik kan ook absoluut niet tegen het hete weer, gelijk dikke vingers tijdens het wandelen (echt na 2 minuten al). Helemaal onder de zonuitslag en bultjes, heel fijn deze keer in mijn gezicht....

Maar door iedere dag met de hitte toch te wandelen (55km in totaal afgelopen week) en iedere dag ruim 3 liter water te drinken en naar 2 concerten te zijn gegaan (ook daar water, water, en meer water drinken), 1,7 kilo eraf! Doorzetten allemaal Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Azula
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Succes iedereen, deze week! Gelukkig is het nu weer wat koeler, dat scheelt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 16:49    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dat t weer wat koeler is bevalt me wel, Azula.

Hier gaat t nu goed met minder snoepen en meer bewegen. Blij dat t me lukt om dit na de vakantie weer op te pakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 0:17    
Vrouw Weeggegevens   godelieve76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
en weer niks er af... maar gelukkig ook niet erbij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 16:46    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
hoi
heb me ook aangemeld voor dit sprintje. Met vallen en opstaan moet ik er toch ooit in slagen … 10 kg prima begin.
Veel te warm, energie ver te zoeken. Toch vanaf maandag terug beginnen te wandelen, dan maar 's avonds laat, als het wat ik afgekoeld.
Morgen mijn weegmoment van deze week nog. Vrees ervoor. Maar we herbeginnen weer. Komt 'ooit' goed. Morgen schrijf ik na wegen, nog wat bij ...

fijn weekend
gr
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 23:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7