Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 kg minder op 1 mei 2021

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dit sprintje zal nog gevolgd worden door een tweede sprintje, bij elkaar 24 weken. Het doel is om op 1 mei 2021 10 kg minder te wegen dan nu. Het lijkt me een realistisch doel, maar al te veel uitglijders moet je je dan natuurlijk niet permitteren.
Hoe kan je dit doel bereiken?
Stel je concreet die dag in mei voor. Hoe denk je er dan uit te kunnen zien met zoveel minder gewicht? Je gezicht, je buik, je billen en heupen. Welke kleding wil je kunnen passen? Iets speciaals waar je al langer over droomt? Ga online kijken of in winkels neuzen als je daar nog niet over hebt nagedacht. Maak het zo concreet mogelijk! Ga misschien een foto van deze kleding ergens zichtbaar ophangen. Je kunt ook je omgeving over je plannen inlichten zodat je van die kant misschien ook steun krijgt.
Als je moeilijke momenten hebt, dan moet in je hoofd die gedachte aan 1 mei je tegenhouden om toe te geven aan verleidingen.
Het is de bedoeling om nu al min 10 kg in te vullen. Dan zie je aan het einde van het eerste sprintje hoeveel procent je er van gehaald hebt. Het mooiste is dan natuurlijk 50 %.
Wie zet er samen met mij flink de schouders eronder?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 nov 2020 11:55    
Vrouw Weeggegevens   Sanne1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi, ik doe graag mee!
Komt precies goed uit zo!
Laatste tijd steeds meer aangekomen en nu weer een nieuwe poging.
Ongeveer 0,5kg pw
Ik ga er weer voor
Jij ook succes Sasa

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe mee! Op het eind van dit jaar wil ik op 80 zitten, daarna door, op naar de zomer Cool !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 16:20    

Reageer met quote
Welkom, Sanne en Kaatje! Leuk, dat jullie hier mee willen doen! Veel succes! Mooi dat je een tussendoor hebt, Sanne! We gaan er helemaal voor!
Ikzelf zou graag in deze sprint min 5 kg willen halen. Ik heb de laatste twee weken niet zo heel goed mijn best gedaan, maar dat moet nu weer anders! Ik hoop dan ook de komende weken iets meer dan 0,5 kg per week kwijt te raken, en het zou mooi zijn om dan wat extra marge voor de feestdagen te hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 23:08    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
Hoi allemaal, ik wil ook heel graag mee doen. 1 mei lijkt nog zo ver weg, maar de maanden vliegen voorbij. Als ik door ga zoals ik dat nu doe dan ben ik 1 mei nog net zo zwaar als nu (of misschien wel zwaarder). We gaan er dus voor. Elke week er iets af en dan stapje voor stapje naar het einddoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 9:35    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Ik doe mee!

Succes allemaal Lach

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 15:16    

Reageer met quote
Welkom, Sunflower en Lucius! Leuk dat jullie hier willen aansluiten!

Welke plan van aanpak hebben jullie om de kilo’s te lijf te gaan? Zit je in al de goede flow of moet je jezelf eerst nog een schop geven voor een nieuw begin?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 22:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn aanpak van de laatste tijd is meer gericht op gezond eten en voldoende groente elke dag.
Vanaf nu wil ik ook dat het gewicht weer naar beneden gaat.
Dus is dit sprintje goed. Ik zie het al voor mij om in mei in leuke strakke shirtjes te lopen Lach

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 7:38    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
Is het al bijna 1 mei??? Ik ben zo klaar met dit overgewicht. 1,5 jaar geleden was ik 10 kilo afgevallen. Wat was dat heerlijk. Nu zitten er 20 kilo bij. Kan wel janken. Net mijn kledingkast nog eens doorgelopen. Echt niks past meer. Ik moet mezelf nu echt een schop onder mijn kont geven en er voor gaan. Ik wil gaan voor gezonde voeding en dat de rest van mijn leven volhouden. Zelf weer de regie pakken. Iets lekkers mag absoluut maar dan wel gepland of er goed over na gedacht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 11:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn idee Sunflower. Twee jaar geleden woog ik 67 kilo. Toen met de feestdagen misgegaan en nu al 2 jaar aan het tobben.

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 12:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 1 van 10