Auteur |
Bericht |
Sasa Weegclubfan voor het leven

|
|
Dit sprintje zal nog gevolgd worden door een tweede sprintje, bij elkaar 24 weken. Het doel is om op 1 mei 2021 10 kg minder te wegen dan nu. Het lijkt me een realistisch doel, maar al te veel uitglijders moet je je dan natuurlijk niet permitteren.
Hoe kan je dit doel bereiken?
Stel je concreet die dag in mei voor. Hoe denk je er dan uit te kunnen zien met zoveel minder gewicht? Je gezicht, je buik, je billen en heupen. Welke kleding wil je kunnen passen? Iets speciaals waar je al langer over droomt? Ga online kijken of in winkels neuzen als je daar nog niet over hebt nagedacht. Maak het zo concreet mogelijk! Ga misschien een foto van deze kleding ergens zichtbaar ophangen. Je kunt ook je omgeving over je plannen inlichten zodat je van die kant misschien ook steun krijgt.
Als je moeilijke momenten hebt, dan moet in je hoofd die gedachte aan 1 mei je tegenhouden om toe te geven aan verleidingen.
Het is de bedoeling om nu al min 10 kg in te vullen. Dan zie je aan het einde van het eerste sprintje hoeveel procent je er van gehaald hebt. Het mooiste is dan natuurlijk 50 %.
Wie zet er samen met mij flink de schouders eronder?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 14 nov 2020 11:55 |
|
 |
|
 |
Sanne1986 Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi, ik doe graag mee!
Komt precies goed uit zo!
Laatste tijd steeds meer aangekomen en nu weer een nieuwe poging.
Ongeveer 0,5kg pw
Ik ga er weer voor
Jij ook succes Sasa_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 nov 2020 12:27 |
|
 |
Kaatje77 Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik doe mee! Op het eind van dit jaar wil ik op 80 zitten, daarna door, op naar de zomer ! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 nov 2020 16:20 |
|
 |

|
|
Welkom, Sanne en Kaatje! Leuk, dat jullie hier mee willen doen! Veel succes! Mooi dat je een tussendoor hebt, Sanne! We gaan er helemaal voor!
Ikzelf zou graag in deze sprint min 5 kg willen halen. Ik heb de laatste twee weken niet zo heel goed mijn best gedaan, maar dat moet nu weer anders! Ik hoop dan ook de komende weken iets meer dan 0,5 kg per week kwijt te raken, en het zou mooi zijn om dan wat extra marge voor de feestdagen te hebben._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 nov 2020 23:08 |
|
 |
|
 |
Sunflower0209 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-8-2020 Berichten: 63 Dieet: Mieke kosters en Beck's Woonplaats: Zwolle
|
|
Hoi allemaal, ik wil ook heel graag mee doen. 1 mei lijkt nog zo ver weg, maar de maanden vliegen voorbij. Als ik door ga zoals ik dat nu doe dan ben ik 1 mei nog net zo zwaar als nu (of misschien wel zwaarder). We gaan er dus voor. Elke week er iets af en dan stapje voor stapje naar het einddoel._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 17 nov 2020 9:35 |
|
 |
Lucius Vaste Weegclubfan

|
|
Ik doe mee!
Succes allemaal  _________________
zaterdag weegdag |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 17 nov 2020 15:16 |
|
 |

|
|
Welkom, Sunflower en Lucius! Leuk dat jullie hier willen aansluiten!
Welke plan van aanpak hebben jullie om de kilo’s te lijf te gaan? Zit je in al de goede flow of moet je jezelf eerst nog een schop geven voor een nieuw begin?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 17 nov 2020 22:14 |
|
 |
|
 |
Lucius Vaste Weegclubfan

|
|
Mijn aanpak van de laatste tijd is meer gericht op gezond eten en voldoende groente elke dag.
Vanaf nu wil ik ook dat het gewicht weer naar beneden gaat.
Dus is dit sprintje goed. Ik zie het al voor mij om in mei in leuke strakke shirtjes te lopen  _________________
zaterdag weegdag |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 18 nov 2020 7:38 |
|
 |
Sunflower0209 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-8-2020 Berichten: 63 Dieet: Mieke kosters en Beck's Woonplaats: Zwolle
|
|
Is het al bijna 1 mei??? Ik ben zo klaar met dit overgewicht. 1,5 jaar geleden was ik 10 kilo afgevallen. Wat was dat heerlijk. Nu zitten er 20 kilo bij. Kan wel janken. Net mijn kledingkast nog eens doorgelopen. Echt niks past meer. Ik moet mezelf nu echt een schop onder mijn kont geven en er voor gaan. Ik wil gaan voor gezonde voeding en dat de rest van mijn leven volhouden. Zelf weer de regie pakken. Iets lekkers mag absoluut maar dan wel gepland of er goed over na gedacht._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 18 nov 2020 11:46 |
|
 |
Lucius Vaste Weegclubfan

|
|
Mijn idee Sunflower. Twee jaar geleden woog ik 67 kilo. Toen met de feestdagen misgegaan en nu al 2 jaar aan het tobben._________________
zaterdag weegdag |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 18 nov 2020 12:05 |
|
 |
|
|