Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 kg minder op 1 mei 2021

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Ach achter elke wolk....
Ben nogal ziek deze week en kan ook niet goed eten maar mooi voor mijn afval doelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2020 16:07    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Kleinthe - mooi zo dat het gelukt is om je voedingspatroon aan te passen en je weer wat bent afgevallen!

@Felicia - ruim 4 kg afvallen is natuurlijk een droom, maar dan ben je echt flink ziek, en dat is helemaal niet best! Goede beterschap!!

Het begin van een nieuwe week - ik ben er weer gemotiveerd voor! Succes iedereen! Hoe zit het bij jullie met het Sinterklaas snoepgoed? Is dat al op of kwam het je huis niet eens binnen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2020 8:58    
Vrouw Weeggegevens   Filiae
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Felicia, beterschap!

Sasa, hier wat gekregen via cadeautjes. Alleen voor mijn man gevulde speculaas gehaald. Dat lust ik wel, maar heeft vooral hij gegeten. Verder alles in porties verdeeld om als tussendoortje te kunnen pakken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2020 13:13    

Reageer met quote
Ben aardig in de stress: morgen is onze jongste jarig - ook alweer 16! overmorgen Sinterklaas vieren, waarvan ik nog lang niet alle cadeautjes heb gekocht en ook het gedicht nog niet af is. Daarnaast een (bijna) fulltime baan, schoenmoeder met dementie die mantelzorg nodig heeft. Meestal heb ik het aardig op een rijtje, maar nu even niet meer. Net nog 1 1/2 uur weg geweest naar de supermarkt, voor heel veel eten in huis. Phhhh...
Gelukkig gaat het afvallen wel goed. Nu alleen opletten met twee speciale dagen achter elkaar.

Ik zie veel groene vakjes! Goed bezig!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 23:37    

Reageer met quote
Dubbel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 23:37    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Sasa, klinkt zeker als een heel druk programma!! Alvast gefeliciteerd met je Jongste kind!

Hier ook druk gehad en ook wel een beetje moeite gehad om na zondag de draad weer op te pakken..paar slechte dagen achter elkaar en moest dus vol aan de bak di-wo-do om het weer eraf te krijgen. Net aan in de groen deze week.
Gister voor het eerst naar de diëtist geweest, een eerste gesprek. Veel tips gehad en alles is even doorgemeten... en we hebben een mooi doel gemaakt voor volgend jaar. Het geeft wel weer even een nieuwe boost in het afval proces.
Er waren ook al een heel aantal dingen wat ik al goed deed dus het zijn vooral kleine aanpassingen. Het mocht zelfs soms wel wat meer zijn qua ontbijt met bepaalde vezels enzo.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 7:39    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
@sasa, gefeliciteerd met je zoon. Alles nog op tijd af kunnen krijgen?

@lady blue, wat goed dat je naar een dietist bent gegaan. Een echt mooie stok achter de deur en inderdaad ook weer een extra stimulance.

@Felicia, wat vervelend dat je zo ziek bent. Hopelijk ben je inmiddels weer wat opgeknapt.

Hier gaat het even wat minder. Wel groene hokjes, maar niet helemaal op de goede manier. Er slingert hier in huis nog veel te veel sinterklaassnoep rond. Als ik dan per ongeluk een stuk chocola had gepakt compenseerde ik dat door een boterham minder te eten. Daarnaast afgelopen weken veel stress gehad. Gisteren was mijn lichaam er klaar mee. De hele dag duizelig op de bank gelegen. Was niet echt een pretje, maar wel een geweldige wake-up call. Vanaf vandaag weer kiezen voor echt gezond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2020 8:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer een betere dag gehad. Nu volhouden. Gaat de komende weken wel een uitdaging worden. De kinderen weer thuis van school. Die zag ik niet echt aankomen. Middelbare school nog wel, maar basisschool absoluut niet. In maart ging de combinatie van zelf werken en tegelijkertijd voor juf spelen me niet echt goed af. Nu maar eens even bekijken hoe we dat de komende weken beter kunnen gaan regelen. Ik merk echt dat bij stress het afvallen een stuk lastiger wordt. Als het allemaal niet lekker loopt dan is een stuk chocola of een afhaalmaaltijd wel heel verleidelijk. Deze lockdown wil ik echt gaan voor afvallen ipv coronakilo's er bij.

Hier nog meer mensen met basisschoolkinderen die werken en lesgeven moeten combineren? Hoe pakken jullie dit aan? Tips??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Pfff ja sunflower en alle andere ouders met jonge kinderen, veel sterkte. Laat je niet gek maken! Maak er allemaal een heerlijke kerst van.

Met mij gaat het weer wat beter nu bijna 2 weken heel ziek geweest (geen covid ;-) maar gaat de goede kant op. Ik kan al weer wat bezig zijn met "sporten" (wandelen enz) en weer wat eten en drinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 10:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Felicia, jeetje, wat heb jij het goed te pakken gehad. 2 weken is niet niks. Fijn dat het nu wat beter gaat. Goed aansterken.

Hier gaat het redelijk maar nog niet zoals het zou moeten. Maar vandaag gewoon weer een nieuwe kans. Mijn dochter kwam gisteren thuis met een pakje heerlijke kerstkransjes. Van die koekjes die je onbewust achter elkaar opeet. Ook manlief zag ik al met een koekje door het huis lopen. Ik heb ze maar even uit het zicht gezet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 7:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11