Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 kg minder op 1 mei 2021

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Tof, ik doe mee. Succes allen!

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 18:02    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom, Kleintje! Veel succes hier!

Ik zie bij een paar mensen Mieke Koster langskomen. Haar boek, Het geheim van slanke mensen, heb ik ook gelezen. Dat vond ik heel verhelderend!

Ik was in anderhalf jaar zo’n 15 kg afgevallen. Sinds februari ben ik daarvan weer 6 kg aangekomen en daar baal ik behoorlijk van. Ik ga dan ook echt voor 1 mei. Ik wil zo graag mijn streefgewicht bereiken. Dat is hier op de Weegclub in 10 jaar tijd nog niet gebeurd, maar ik wil dit nu echt halen! Ik doen aan intermitted fasting en eet gedurende 8 uur op een dag (tussen 11 en 19 uur) en daarbuiten eet ik niet. Dat vind ik voor mezelf lekker duidelijk. In het weekend meestal één dag niet. Verder probeer ik dan gezond en puur te eten met zo min mogelijk suiker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 23:41    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik wil er ook echt voor gaan! Ik zit nog niet op mijn streef dan maar ben dan wel bijna op een gezond bmi. Ik ben de laatste weken al op de goede weg. Deze week geen klapper maar met 2x borrelen moet ik al blij zijn als er toch iets af is Lachen . Volgende week staat er niks op het programma van verjaardagen of afspraken dus dat gaat dan makkelijker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 17:29    

Reageer met quote
Jammer, mijn getal van -10 kg is veranderd. Omdat ik dat nog afgelopen week had ingevuld. Nu lopen we niet meer allemaal gelijk. Maar ach, het is maar een getal en het gaat natuurlijk om de eindstreep.

Ik had wel een goede week met gisteren een moeilijk moment, maar ben heel tevreden. Beweging zat ook goed. Nu als uitdaging het weekend. Dat vind ik altijd veel lastiger.

Hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
Gisteren had ik weer zo'n dag van "morgen ga ik echt lijnen, dus vandaag even alles eten wat ik lekker vind". Rond 2 uur was ik daar wel klaar mee. Heb alles wat ik in huis nog had liggen weg gegooid. Heel erg zonde, maar als ik het niet had gedaan was ik nog dagen aN het eten geweest. Vandaag dus echt begonnen. Moet ook wel want de weegschaal had vanochtend een nieuw recordgetal op het display staan.

Vanochtend vroeg op gestaan om te gaan wandelen. Het wakker worden en uit je bed komen is vreselijk, maar daarna is het heerlijk om buiten te lopen. 30 minuutjes wandelen zijn in de pocket. Zo even douchen en dan ontbijten.

@Sasa, intermitted fasering heb ik veel over gehoord. Ik heb het zelf ook eens geprobeerd, maar ik miste mijn ontbijt wel heel erg. Ik heb me nu voorgenomen om na het avondeten niks meer te eten tot aan mijn ontbijt. Ik kom dan niet aan de 16 uur maar aan zo'n 14 uur. Denk dat het inderdaad goed is voor je lichaam om tijd te krijgen om al het voesdsel rustig te kunnen verwerken. Lukt het jou dagelijks om je aan die 16 uur te houden of is dat nog een uitdaging?

@Lucius, wat vervelend dat je al 2 jaar aan het tobben bent. Lastig he om die knop om te zetten. Maar nu gaan we het gewoon doen. In mei 10 kilo lichter. Gewoon veel schrijven hier in het sprintje en dan komt het allemaal goed.

Succes iedereen met het weekend. Ben heel benieuwd naar de eerste resultaten van iedereen volgende week. Ik ga nog even hard aan de slag voor mijn groene hokje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2020 9:02    

Reageer met quote
Sunflower - dat klinkt nu echt naar een kantelpunt! Ik hoop dat je inmiddels op de goede weg zit en de rest van het weekend goed door bent gekomen! Goed dat je een wandeling hebt gemaakt, dat is goed voor lichaam en geest!

IF lukt hier prima. ja, s avonds heb ik wel eens zin om wat te pakken, maar dat is wat anders dan honger en is het sowieso beter om daar niet aan toe te geven. In de ochtend, zo rond 10 uur heb ik wel eens een knorrende maag, maar wat het leuke is, is dat honger ook weer over gaat en een kopje thee doet wonderen.
Als jij er nu voor kiest om 14 uur niet te eten is dat denk ik ook al winst! Iedereen moet toch een beetje voor zichzelf uitvogelen wat het beste bij hem/haar past.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 23:29    

Reageer met quote
Ik heb zaterdag voor het eerst een dagje vasten ingelast. Van vrijdag 18uur tot zondag 9 uur niet gegeten. Ik had me goed voorbereid en vanalles gelezen erover. Het is me meegevallen, een kilo er af en ook na de zondag weer normaal eten is er vandaag weer een beetje af. Ik realiseerde me dat ik met mijn normale eten een heel eind in de buurt kom van IF. 3 maaltijden, geen tussendoortjes, de laatste maaltijd rond 18 uur en daarna niks meer eten. Als ik moet werken op locatie ontbijt ik wel vroeg maar als ik thuis werk of vrij ben meestal tussen 9-10.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 8:14    

Reageer met quote
Kaatje77 schreef:
Ik heb zaterdag voor het eerst een dagje vasten ingelast. Van vrijdag 18uur tot zondag 9 uur niet gegeten. Ik had me goed voorbereid en vanalles gelezen erover. Het is me meegevallen, een kilo er af en ook na de zondag weer normaal eten is er vandaag weer een beetje af. Ik realiseerde me dat ik met mijn normale eten een heel eind in de buurt kom van IF. 3 maaltijden, geen tussendoortjes, de laatste maaltijd rond 18 uur en daarna niks meer eten. Als ik moet werken op locatie ontbijt ik wel vroeg maar als ik thuis werk of vrij ben meestal tussen 9-10.

Goed bezig! Voor mij zit de meeste winst in het niet meer eten na 19 uur. Ik ben iemand die s avonds veel zin heeft in snaaien. Overdag valt het meestal wel mee en kan ik me in het algemeen goed aan de maaltijden houden.
Manlief heeft net pepernoten veroberd.. Het kwam nog even in me op om dit ook te pakken. Maar dan komt meteen de gedachte erachter aan: Nee, mag niet, het is al 9 uur geweest. En dan ga ik verder ook niet meer met mezelf in discussie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 22:39    

Reageer met quote
ja, dat was bij mij ook normaal, in de avond wijntje en hapje er bij of chips. En tja, die pepernoten... Gister hadden ze die op t werk voor t eerst, dacht dat ik t makkelijk zou vinden om er af te blijven maar toen ik ze rook had ik t er ook wel even moeilijk mee... Maar ben er van af gebleven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 8:08    

Reageer met quote
Goed zo, Kaatje, dat je sterk bent gebleven en de pepernoten kon laten staan.

Mij vallen drie dingen op als ik goed bezig ben met lijnen:
- ik heb het vaak koud
- mijn nagels breken makkelijk af
- ik houd geld over met boodschappen doen

Herkenbaar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 12:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 2 van 10