Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 jaar

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Animootje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Hallo mensen van de Weegclub,

10 Jaar geleden ben ik bij de Weegclub terechtgekomen om de laatste kilo's met medestanders kwijt te raken. een jaar daarvoor was ik begonnen met shakes en daarmee 15 kilo afgevallen maar de shakes begonnen me tegen te staan en ik zocht een andere manier van afvallen. Met wat geGoogle kwam ik op deze site terecht. Echt enorm leuk om op die manier tips en trics te krijgen en ook van andere te horen dat er wel degelijk dipdagen tussen zaten. wederom verloor ik in vrij korte tijd weer 15 kilo met het Cohen dieet en ben op een gegeven moment gestopt omdat ik genoeg was afgevallen. Het is best heel lang goed gegaan, soms een paar kilo meer en soms weer wat minder....nu ruim een jaar geleden gestopt met roken en nu merk ik dat de kilo's die er aankomen er niet zo makkelijk meer afgaan . Wilde dus weer met Cohen gaan beginnen maar zie dat daar niet veel aanhangers van zijn. Ben helemaal uit het dieetcircuit dus wat kunnen jullie mij aanbevelen? De eerste stap is gezet, ik behoor weer tot een club, morgenochtend ga ik wegen en misschien vanavond een beetje oriënteren op de diëten, hoop dat er van jullie wat ideeën tussen zitten!

Groetjes, Animootje
Opnieuw een start met Cohen of......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2019 17:35    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
hoi Animoontje
cohen werkt nog steeds het beste voor mij maar ik krijg het niet voor elkaar om er weer echt mee te beginnen...

als je stopt met roken gaat je stofwisseling anders werken maar uiteindelijk komt dat wel weer goed...met ouder worden idem...doorzetten loont
Erg blij welkom back

einddoel 70 kilo 20 augistus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2019 22:47    
Vrouw Weeggegevens   Animootje

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Hey Dipinipi...wat leuk, een oude bekende van lang geleden!!! Zijn er nog meer mensen van die tijd (weer) aanwezig bij de Weegclub? Ik ga dus toch weer twijfelen...Cohen of Dr. frank....heb me er nog niet in verdiept of er veel overeenkomsten zijn maar moet wel gaan beginnen met iets. cohen heeft toen wel gewerkt maar eigenlijk werkt alles als je er helemaal voor gaat en geen misstap maakt, tenminste zo werkt het voor mij.
Ga je vast snel weer spreken, ook veel succes....misschien kunnen we samen het Cohendraadje weer oppakken?

Groetjes, Animootje
Opnieuw een start met Cohen of......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2019 22:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ja er zijn er wel een paar hier en daar
het voordeel van cohen is dat je fruit mag en roggecrackers...

ik probeer rond de 75 gr kh te zitten

einddoel 70 kilo 20 augistus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2019 23:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1