Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Izonneke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Christia schreef:
Ik doe ook graag mee. Ben al twee jaar zooo ontevreden over mijn gewicht en de mate waarin ik even, 2 of 3 weken, goed bezig ben en dan weer alles laat varen en het me niet meer boeit. Mijn figuur en gezondheid boeien me wel maar dan steek ik gewoon even mijn hoofd in het zand en negeer alle stemmetjes die zeggen dat ik dingen beter niet kan pakken en eten. Dus nu weer de zoveelste poging, maar ik heb de moed nog niet opgegeven anders was ik al gestopt op de weegclub!

Heb je niet iets wat je wilt bereiken, waardoor je meer gemotiveerd zou kunnen worden?
Ik heb bijvoorbeeld o.a. als motivatie dat ik af wil vallen zodat ik fitter word en wil blijven om met mijn kleinkinderen te kunnen spelen en wandelen. En natuurlijk ook voor mijn man en mezelf Lachen
Ik heb zelf heel veel baat bij een app myfitnespal genaamd.
Hiermee ben ik bewuster gaan eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 6:39    
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en matig eten

Reageer met quote
Izonneke schreef:
Christia schreef:
Ik doe ook graag mee. Ben al twee jaar zooo ontevreden over mijn gewicht en de mate waarin ik even, 2 of 3 weken, goed bezig ben en dan weer alles laat varen en het me niet meer boeit. Mijn figuur en gezondheid boeien me wel maar dan steek ik gewoon even mijn hoofd in het zand en negeer alle stemmetjes die zeggen dat ik dingen beter niet kan pakken en eten. Dus nu weer de zoveelste poging, maar ik heb de moed nog niet opgegeven anders was ik al gestopt op de weegclub!

Heb je niet iets wat je wilt bereiken, waardoor je meer gemotiveerd zou kunnen worden?
Ik heb bijvoorbeeld o.a. als motivatie dat ik af wil vallen zodat ik fitter word en wil blijven om met mijn kleinkinderen te kunnen spelen en wandelen. En natuurlijk ook voor mijn man en mezelf Lachen
Ik heb zelf heel veel baat bij een app myfitnespal genaamd.
Hiermee ben ik bewuster gaan eten.

Dank je voor het meedenken! Ik wil zeker slanker en gezonder zijn en mijn kleding weer passen! Het lukt ook vaak om het 1 of 2 weken vol te houden (gezond en matig eten). Ik zet dan alles wat ik op een dag eet in de foodapp. Dat geeft houvast. Maar dan wordt ik makkelijk hierin en boeit het me niet meer zo op dat ogenblik en ik kom alles weer aan... ik denk dat ik maar een tabel maak om krulletjes te zetten met wat ik op een dag wil bereiken. Voor oktober. 1 maand volhouden lijkt me al heel wat, en daarna weer verder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 6:53    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
kleine stapjes Christina en niet te streng,het moet een gewoonte worden om gezond te eten met af en toe een uitzondering
dat heb ik eigenlijk wel van de weight watchers geleerd

ik heb af en toe een dip maar eet best wel gezond

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 7:06    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Quote:
Natuurlijk mag je ook minder dat geldt voor de meeste van ons. Wij zijn niet zo streng. Maar zijn blij met elk onsje eraf

Fijn Janniek. Ik heb er zin in.

Quote:
Dank je voor het meedenken! Ik wil zeker slanker en gezonder zijn en mijn kleding weer passen! Het lukt ook vaak om het 1 of 2 weken vol te houden (gezond en matig eten). Ik zet dan alles wat ik op een dag eet in de foodapp. Dat geeft houvast. Maar dan wordt ik makkelijk hierin en boeit het me niet meer zo op dat ogenblik en ik kom alles weer aan...

Christia ik vermoed dat je een beetje doorslaat wanneer je begint, waardoor je het al snel zat wordt.
Zoals Dipinipi zegt wat rustiger aan starten in kleine muizenpasjes. Dan ga je telkens een klein stapje vooruit i.p.v. twee grote stappen naar voren en de derde weer terug in de achteruit.

Ook jij kunt het, kom op meis. Geef jezelf en je lijf vooral ook alle tijd om in een rustig tempo aan nieuwe leefgewoonten te wennen.
Verander eerst 1 klein dingetje en als dat goed gaat een 2e enzovoorts.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 9:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lief, hoor, jullie commentaren! Ik denk niet dat ik doorsla in het begin. Ik eet ca 1700 a 1800 kcal op een dag. Dan heb ik geen honger. Hiermee val ik lekker af want ik ben nogal lang. Dat is ook prima vol te houden, alleen ontbreekt het dan telkens aan wilskracht. Maar ik ga nu een paar dingen doen:
- elke dag in oktober de foodapp invullen
- hier meteen wat schrijven als het tegen zit
Ik wil er nu weer mijn schouders onder zetten en ga voor een goede oktober (en daarna nog meer goede maanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik krijg het schema hier niet in beeld, maar als ik het goed heb begrepen, beginnen we a.s. maandag met dit sprintje.

Ik ben ook wel blij, want vorige week wilde ik alvast beginnen, maar ik had nog zoveel lekkers in huis ( en mijn hoofd stond er ook nog niet echt naar ), dat het volgende week ook veel beter uitkomt.

Ik pak het wandelen etc. ook weer op, dus misschien gaat mijn gemoedstoestand ook wel weer wat omhoog.

't Zal wel heel mooi zijn, als ik aan het einde van dit jaar toch nog zo'n 4 a 5 kg af kan vallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 11:33    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dribbel02 schreef:
Ik krijg het schema hier niet in beeld, maar als ik het goed heb begrepen, beginnen we a.s. maandag met dit .

Klopt dribbel van ons oude sprintje is het de laatste week dus gaan we gelijk door.

Fijn alle nieuwe mede sprinters gezellig dat jullie meedoen. Hoop dat we met elkaar er weer een gezellige sprint van maken en elkaar goed kunnen steunen.

Succes allemaal vlgd week.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 14:31    
Vrouw Weeggegevens   Deesjedees85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee.
Ik jojo flink. Hou het dan ff vol. Die kilo’s vliegen er dan af en dan ben ik er in een keer klaar mee. Ik ga het nu ook niet zo streng doen. Hopelijk lukt het dan wel

Vrijdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 5:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deesjedees85 schreef:
Ik doe ook graag mee.
Ik jojo flink. Hou het dan ff vol. Die kilo’s vliegen er dan af en dan ben ik er in een keer klaar mee. Ik ga het nu ook niet zo streng doen. Hopelijk lukt het dan wel

Heeeel herkenbaar! Als we nu allemaal ons best doen om in dit sprintje de eindstreep te halen zonder af te haken zou dat grote winst zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 6:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thee, mijn grote vriend! Nu het kouder wordt ‘s avonds wat koppen heerlijk geurende thee en ik kom de avond goed door terwijl anders de avonden zo problematisch zijn en mijn eetprobleem anders meestal van 21 uur gaat spelen, overdag niks aan de hand!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 7:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 3 van 15