Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Izonneke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dribbel, heel veel sterkte met je kat.....ik weet hoe gehecht je kunt zijn aan je huisdier.
Hier gaat het z'n gangetje, mijn gewicht schommelt een beetje, maar echt afvallen doe ik op dit moment niet.
Wel heb ik mijzelf afgelopen week eens gemeten, dat was alweer een tijdje geleden.
Ik ben sinds vorig jaar juli best wel wat centimeters kwijt.
Op mijn heupen 19 cm - mijn taille 18 cm - mijn borst 8 cm.
Mijn bovenbenen zijn beide maar liefst 12 cm minder en mijn bovenarmen 6 cm.... reken maar uit hoeveel dat samen is. Niet mis hè?
Gisteren nog een compliment gekregen van mijn dochter, dat ze zo trots is op mij om wat ik afgelopen jaar gepresteert heb.
Zij heeft me aangezet om samen met haar af te vallen - zij deed op haar sportschool mee aan de afvalchallange en had daar ook een coach die haar steunde. Ik ben een week later begonnen en heb het in mijn uppie gedaan. Beide zijn we een stuk slanker. Mjah, ik ben eigenlijk ook wel trots op mezelf en op mijn knappe dochter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 9:31    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Dribbel02. Ik snap precies wat je bedoelt. Hier is onze hond ziek. Ze plast steeds in haar mandje terwijl ze veel te jong is om incontinent te worden. Inmiddels testen gedaan waar nog niets uit is gekomen. Inmiddels urine naar een laboratorium in Utrecht doorgestuurd en we wachten nu op antwoord. En vorige week maandag is mijn man door zijn rug gegaan. Dinsdag kon hij helemaal niet meer op zijn benen staan en is in de badkamer op de grond gevallen. Het heeft toen 3 kwartier geduurd voordat hij weer op bed lag. De zorg voor zowel hond en ook voor mijn man, zorgt er voor dat ik mezelf behoorlijk vergeet. Met als onregelmatig eten en niet de juiste dingen eten tot gevolg. Ik weet dat ik ook goed voor mezelf moet zorgen maar ik kan het nu even niet opbrengen. Wat weer tot gevolg heeft dat ik mezelf voorbij aan het lopen ben. Sip Gelukkig gaat het met mijn man al weer wat beter. Hij kan al weer lopen en de fysiotherapeute zegt dat hij hard vooruit gaat maar dat hij niet te hard van stapel moet lopen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 14:50    

Reageer met quote
Izonneke daar mag je zeker trots op zijn. Wat een hoop centimeters zeg. En natuurlijk ook trots op je dochter.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 14:51    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
He Dribbel wat sneu van de kat, ik hoop dat het inmiddels wat beter ermee gaat.

Jeetjes wat een hoop centimeters Lzonneke, en wat goed dat je het alleen doet.

Wat een ellende allemaal Yvonne-the-lady, maar je moet wel goed voor jezelf blijven zorgen hoor, ze hebben je ook nodig, wat hebben ze er aan als jij straks omvalt.

Hier ook een onzekere tijd, me vader van ruim 80 ligt in het ziekenhuis , en het gaat niet echt goed met hem, heb de telefoon de hele dag dicht bij me, het weekend al me konijn overleden, dit zijn niet van die fijne dingen.

Al en met toch een fijn weekend gewenst allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 11:30    

Reageer met quote
@ de eeuwige jojo. Heel veel sterkte en beterschap voor je vader. En je konijn overleden zijn inderdaad geen leuke dingen. Is altijd treurig als er een huisdier weg valt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018 8:09    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
hier weer een plus...1 troost...het was erger Lachen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018 10:14    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hello allemaal!
Ik ben weer terug op Nederlandse bodem. Wat heb ik genoten van 4,5 weken rondreizen door Australië. Mezelf weer goed leren kennen en nieuwe energie opgedaan. Ik zal aan het einde van komende week weer meewegen. Heb mezelf nog niet gewogen, maar is wel een plus. De vraag is, hoeveel? Lachen Morgen weer de gezonde dingen oppakken en dan zien we het vrijdag wel.
Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018 15:39    

Reageer met quote
Fijn dat je zo genoten hebt in Australië Jasmijn. Dat zijn weer mooie herinneringen erbij. Geniet van je weekend.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 14:33    
Vrouw Weeggegevens   Izonneke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Hello allemaal!
Ik ben weer terug op Nederlandse bodem. Wat heb ik genoten van 4,5 weken rondreizen door Australië. Mezelf weer goed leren kennen en nieuwe energie opgedaan. Ik zal aan het einde van komende week weer meewegen. Heb mezelf nog niet gewogen, maar is wel een plus. De vraag is, hoeveel? Lachen Morgen weer de gezonde dingen oppakken en dan zien we het vrijdag wel.
Fijn weekend allemaal.

We hebben je gemist...het was hier een stuk stiller

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 16:09    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ah, dat is lief. Nou, ik had mezelf zondagochtend even gewogen en ben wel aangekomen. 2,2 kg. Nu helaas flink verkouden, dus veel beweging zal er niet zijn de komende dagen, maar wel weer gezonder eten en dan zullen we zien of ik het er weer af ga krijgen:)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 dec 2018 9:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Pagina 14 van 15