Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Izonneke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik merk gelukkig dat ik niet de enige ben die druk, druk, druk is.
Helaas geen minnetje. Ik probeerde weer zachtjes aan gewoon met de pot mee te eten, dus niet meer alles afwegen en bijhouden in de app, wel kleinere porties ( ik eet bewust van een klein bord), maar ik denk dat ik daar de balans nog in moet vinden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2018 16:28    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Mijn lijf is weer enorm met kilo's aan het goochelen. Nog even geen gewicht ingevuld omdat dat een plus van 3 kilo zou geven. Wil nog even kijken wat mijn lichaam vandaag of morgen nog doet. Want ik heb er echt geen 3 kilo aan gegeten deze week. Het is veel vocht vast houden.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 7:34    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Zo dat is best wel veel 3 kilo, wat doet een lichaam toch vreemd af en toe he? Ik hoop voor je dat het er weer snel af is.

Heel veel succes deze week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 13:00    

Reageer met quote
Ach wel ja, dat komt vast goed. Het is alleen niet zo leuk om zulke schommelingen op de weegschaal te zien. Hormoonhuishouding heeft van mijn 20ste tot mijn 35ste zo in de war gezeten dat ik geen menstruatie's heb gehad. En nu op mijn 51ste denkt mijn lijf, hormonaal gezien, dat ik 18 ben. Erg blij Dat terwijl ik eigenlijk richting de overgang zou moeten gaan. Er zijn dus een aantal hormonen in mijn lichaam elkaar aan het tegenwerken. Althans zo voelt het voor mij. En in de bloedwaarden gezien vallen ze dan weer wel nog binnen de normale waarden en artsen weten dus niet wat ze er mee aan moeten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 13:37    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het is vervelend als je lichaam ( homonen) niet mee werken, en dat de artsen het ook niet weten is denk ook frustrerend.
Hoop dat het toch weer de goede kant op gaat straks,

Tzonneke weer met de pot mee eten: het is idd erg lastig om dan niet teveel op te scheppen,

ik probeer nog steeds minder te koken, want je schept zo snel nog een keer op als er nog wat in de pan zit. zo kan ik mn man ook helpen om minder te eten, al doet hij daar zelf erg weinig aan.

Bij mij wil het ook niet erg lukken om onder de 78 te komen, maar we gaan gewoon door.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 19:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
hier te veel gezelligheid en dat merk ik op de weegschaal Rollende ogen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 01 dec 2018 13:27    

Reageer met quote
janniek schreef:
Het is vervelend als je lichaam ( homonen) niet mee werken, en dat de artsen het ook niet weten is denk ook frustrerend.
Hoop dat het toch weer de goede kant op gaat straks.

Ik loop daar nu al een paar jaar tegen aan dat mijn gewicht erg schommelt. Dat maakt het ook zo moeilijk om me aan mijn eetpatroon te houden. Maar als ik dat niet doe dan gaat het helemaal de verkeerde kant op.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 01 dec 2018 23:51    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben niet echt meer afgevallen. De laatste keer dat ik keek, was ik iets aangekomen. ( Weet niet precies hoeveel. )

Mijn kat is erg ziek en ik kan mij gewoon niet focussen op afvallen en ontspannen.

Dieren kunnen de stress aanvoelen, maar hoe kan ik in hemelsnaam ontspannen als mijn kat zo ziek is ? Het duurt nu al maanden.
Ik ben doodmoe van al de stress.

Vandaag naar de dierenarts geweest en ze hebben nu monsters genomen voor onderzoek. Nu maar afwachten en niet in paniek raken. Het ging al iets beter dan vorige week, maar er is nog niet voldoende resultaat geboekt.

Ik heb een wonder nodig. Een engel.

Hoe kom ik door deze periode heen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 16:57    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dribbel 02 wat vervelend. Je kat is net een kind van je je wil niet dat ze ziek zijn. Hoop dat er wat uitkomt en hij weer snel opknapt.
En logisch dat je je nu niet kan focussen op goede eetgewoontes.
Probeer het toch te beperken anders val je zover terug. Maar dat weet je zelf ook wel.
Wens je veel sterkte en zal duimen voor je.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 17:15    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dank je wel @janniek. Lief dat je hebt gereageerd.
Ik denk dat ik het gewoon met mensen wil delen.
Echt aankomen valt denk ik wel mee, want overdag voel ik weinig behoefte om te eten.

Ik probeer zometeen wat muziek op te zetten. Mijn katten reageren hier doorgaans positief op. Kijken of er toch iets van ontspanning kan komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 17:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15