Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hier blijft speculaas en pepernoten nog uit huis. Zeker zolang de Sint nog niet in het land is. Gelukkig krijgt na die tijd alleen mijn man wat in zijn schoen. De Sint weet zeker dat hij me daar niet mee helpt. Lachen Ik ondervind wel problemen met het gewone snoepgoed en koekjes die we in huis hebben. Mijn man heeft een eigen droppot met dropjes en winegums erin. Het is op het ogenblik een hele uitdaging om daar vanaf te blijven. Dat terwijl ik meer van chocolade ben dan van drop. Maar aangezien er alleen chocolade in huis is in de vorm van duopasta en hagelslag en die staan in de kast en de dropjes staan voor het grijpen, zijn de dropjes dus meer een uitdaging om vanaf te blijven. Ook nog eens vanwege mijn te hoge bloeddruk geen goede keuze. Verward Grrrr soms baal ik zo van mezelf als ik er dan toch aangezeten heb.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 nov 2018 15:03    
Vrouw Weeggegevens   maxx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het met gewicht nog steeds helemaal verkeerd, maar verder juist weer eeg goed gelukkig. Op zich vind ik het niet zo heel erg om een terugval te hebben (al is het natuurlijk wel zonde van al dat harde werk) maar ik ben vooral bang voor de feestdagen die er aan komen. Dat wordt heel veel bewegen of de weegschaal verstoppen Lach.

Grappig dat we inderdaad de afwezigheid van Jasmijn gelijk zo missen. Die kan eigenlijk gewoon niet op vakantie Lach.

Iedereen een fijn weekend en succes de aankomende week!

PS: @dipinipi: als je ergens over wil praten maar niet op de site, kun je me een pm sturen hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 nov 2018 15:26    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
maxx schreef:

PS: @dipinipi: als je ergens over wil praten maar niet op de site, kun je me een pm sturen hoor.

erg lief maar niks aan de hand hoor
ik baal alleen dat ik niet afval en me niet aan m'n eetplan houd....het hoe en waarom....allemaal smoesjes zeg ik dan maar Lachen Rollende ogen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 17 nov 2018 15:44    

Reageer met quote
Je bent niet de enige Dipinipi. Hier het zelfde. Erg aan het snoepen en ik baal er ook van. Maar dat komt ook weer goed.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2018 15:26    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Je bent niet de enige Dipinipi. Hier het zelfde. Erg aan het snoepen en ik baal er ook van. Maar dat komt ook weer goed.

Ook ik heb daar last van, probeer de koektrommel te ontwijken maar dat lukt niet helemaal,
Probeer iig te zorgen dat ik niet aankom daar heb ik op t moment vrede mee.
Maar eraf is beter, en dat blijf ik proberen.
succes deze week allemaal.

Heb weer een paar mede sprinters verwijderd, die vanaf het begin niet meededen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2018 18:00    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Pffff voor de 2 de week op rij, geen gram eraf of erbij. Ik sta gewoon stil, ik denk dat mijn lichaam zich wapent tegen de kou haha. Ik laat het maar even zo, heb ook met de diëtiste pas weer een afspraak begin februari gepland. Er gebeurt echt wel wat in mijn lijf, want het vetpercentage neemt nog steeds af en de spiermassa toe. We laten ons niet ontmoedigen door de cijfers op de weegschaal maar het frustreert me wel eens.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 15:54    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
hier was het ook wekenlang stilstand terwijl ik netjes at...ik baal dan en ben af en toe van het padje afgeweken...en dan nog een paar feestweekenden eroverheen en hoppa...rode vakjes Rollende ogen

wat ik wel merk dat ik de draad weer makkelijk oppak

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 19:04    

Reageer met quote
Hier ondanks dat ik toch gesnoept heb, het extra's van vorige week er af en een beetje meer Erg blij Ik snap er echt geen hout meer van welke kant mijn lijf nu op wil. Zo vliegt het er aan en zo vliegt het er af en juist op momenten dat ik het niet verwacht had.

Ik heb afgelopen week wel weer lief praten tegen mijn lichaam opgepakt en gezegd dat ik het te veel op mijn buik echt niet meer nodig heb. Misschien heeft dat toch geholpen. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 nov 2018 12:00    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik loop helaas achter met het lezen en reageren.

Ik wilde al bijna stoppen met mijn poging om af te vallen, omdat ik de laatste tijd zoveel aan mijn hoofd heb.....totdat ik op de weegschaal stond.

Ik zag dit weekend al dat ik was afgevallen ( 1kg ) en vandaag ontdekte ik dat ik nog een halve kilo ben afgevallen.

't Is voor mij een beetje een raadsel, maar ik vermoed dat dit komt omdat ik veel weg ben geweest, veel beweging heb gehad en dat ik door de drukte ( te ) weinig heb gegeten.

Misschien had ik de lat ook te hoog gesteld m.b.t. afvallen ( en misschien heeft dit onbewust voor weerstand gezorgd ). Misschien moet ik toch kijken of ik kleinere stappen kan nemen naar een gezondere levenstijl, maar ik weet nog niet hoe.

Oh, ja; ik heb ook nog een cake gebakken en toch ben ik dus afgevallen..........Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 18:35    

Reageer met quote
Soms kan het inderdaad dat al je focus even niet meer bij lijnen ligt dat je toch afvalt. Gewoon omdat je even wat anders doet dan je lichaam gewend is. Fijn dat er toch zoveel van af is.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 nov 2018 17:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 12 van 15