Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ben jij dat jojo-en ook zat?
Laten wij stoppen met te proberen om 5 kg in 1 week of maand af te vallen, maar met kleine stapjes een blijvend resultaat proberen te behalen.

Ik volg geen speciaal dieet, maar probeer mijn dagelijkse dingen aan te passen. Met de fiets naar het werk i.p.v. met de auto, na het eten een korte wandeling, kleinere porties opscheppen, water drinken i.p.v. frisdrank. Wel dat taartje op die verjaardag maar dan als lunch ter compensatie een salade. Zulke dingen.

Door kleine aanpassingen te doen, houden we het hopelijk langer vol.
Met als doel het behalen en vasthouden van je streefgewicht.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 18:51    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik ben er graag weer bij. Als ik nu eens werkelijk die halve kilo ga halen per week en dan ook nog eens door die 100 kilo grens ga in dit sprintje, dan ben ik een heel gelukkig mens. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 20:26    

Reageer met quote
Ik probeer die 75 kg te bereiken voor mn vakantie in september.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe mee! De laatste loodjes gaan langzaam toch zal een halve kilo per week mooi zijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018 14:32    

Reageer met quote
janniek schreef:
Ik probeer die 75 kg te bereiken voor mn vakantie in september.

Dat is een mooi streven Janny.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018 14:58    

Reageer met quote
Hanjah89 schreef:
Ik doe mee! De laatste loodjes gaan langzaam toch zal een halve kilo per week mooi zijn

Zo is het.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018 14:59    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik hoop de 70 kg grens te kunnen beslechten deze sprint.
Uiteindelijk is mijn doel om in november rond de 65 kg te zitten en weer fitter te zijn dan nu. Dan ga ik ruim een maand door Australië reizen en ben van plan om ook te gaan hiken, dus dan moet je wel een beetje in goede doen zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 6:43    

Reageer met quote
Mooi vooruitzicht jasmijn hoop dat t gaat lukken.

Hanjah welkom

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 13:46    
Vrouw Weeggegevens   Claire68
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb me ook voor het eerst gemeld voor een sprintje. Ik vind het wel een beetje eng, maar het lijkt me toch wel prettig motiverend zo samen in een groepje te zitten.

Eerst dacht ik: sprinten, dat lijkt me helemaal niet goed als het om afvallen gaat. Je kunt dan maar beter rustig "wandelen". Een streven naar niet meer dan een halve kilo gewichtsverlies per week spreekt me dus aan!

Ik heb nu een gewenst gewichtsverlies van 3,9 kilo ingevuld (streefgewicht 75) maar eigenlijk zou ik nog liever streefgewicht 76 doen. Ik vond mezelf al heel behoudend toen ik 75 koos, afgezet tegen die 0,5 kilo per week. Maar ik zie nu dat Janniek zich deze keer 1,5 kilo gewichtsverlies heeft voorgenomen, dus zo rustig 'mag' blijkbaar ook hier en dat vind ik mooi. Zou je mijn streefgewicht dan willen veranderen in 76, Janniek?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 11:31    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Claire68 schreef:
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb me ook voor het eerst gemeld voor een sprintje. Ik vind het wel een beetje eng, maar het lijkt me toch wel prettig motiverend zo samen in een groepje te zitten.

Eerst dacht ik: sprinten, dat lijkt me helemaal niet goed als het om afvallen gaat. Je kunt dan maar beter rustig "wandelen". Een streven naar niet meer dan een halve kilo gewichtsverlies per week spreekt me dus aan!

Ik heb nu een gewenst gewichtsverlies van 3,9 kilo ingevuld (streefgewicht 75) maar eigenlijk zou ik nog liever streefgewicht 76 doen. Ik vond mezelf al heel behoudend toen ik 75 koos, afgezet tegen die 0,5 kilo per week. Maar ik zie nu dat Janniek zich deze keer 1,5 kilo gewichtsverlies heeft voorgenomen, dus zo rustig 'mag' blijkbaar ook hier en dat vind ik mooi. Zou je mijn streefgewicht dan willen veranderen in 76, Janniek?

Welkom Claire. Ik ben het helemaal met je eens over 'sprinten'. Ik zie het maar gewoon als motiverende groepen om af te vallen. Fijn dat jij het ook zo ziet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 11:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 1 van 18