Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Izonneke schreef:
jasmijn86 schreef:
Bah, even zeuren hoor, maar ik kan vandaag alleen maar aan eten denken. En dan bedoel ik niet aan worteltjes....zoveel drang naar slecht eten. En vanavond weer broccoli op het menu, bleh moet er echt even niet aan denken. Hopen dat ik de strijd kan winnen vandaag...

Heel herkenbaar, maar als je dan bedenkt wat je al hebt bereikt kun je het toch wel ietsjes beter aan. Sterkte

Helaas. Toch gezwicht voor 2 koeken en ipv broccoli is het risotto geworden met wijn. Tsja....shit happens.
Vanavond een borrel en dan het weekend maar gezond compenseren. Gek genoeg vanmorgen weinig schade op de weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 7:10    
Vrouw Weeggegevens   Izonneke
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou, fijn toch Jasmijn dat de schade mee viel! De boog kan niet altijd gespannen staan, als je maar wel de draad straks weer oppakt. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 21:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat is ook wel zo, Izonneke. Maar mijn valkuil is dat ik gelijk weer doorsla. Vanochtend wel schade op de weegschaal en morgen mijn weegdag dus dat wordt wel een rood vakje. Maar zoals jij ook zegt: als je de draad maar weer oppakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 7:26    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:

Helaas. Toch gezwicht voor 2 koeken en ipv broccoli is het risotto geworden met wijn. Tsja....shit happens.

jammer jasmijn, maar heeft het dan wel gesmaakt? Anders ben je idd voor niks de "fout "in gegaan.

Nu je zelf weer stevig toespreken en valt het misschien nog wel mee met je weegmoment, je kan het.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 19:04    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ha Jasmijn. Herkenbaar ! Zeker zo tegen de avond zwichten voor wat lekkers. Zucht...
Ik hou nu alles wat ik eet en drink bij op een appje en dat helpt wel, moet ik zeggen. Wel een behoorlijke administratie..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 7:49    
Vrouw Weeggegevens   maxx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yesss, ik sta weer in het groen Cool.

Iedereen nog een fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 11:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
janniek schreef:
jasmijn86 schreef:

jammer jasmijn, maar heeft het dan wel gesmaakt? Anders ben je idd voor niks de "fout "in gegaan.

Nu je zelf weer stevig toespreken en valt het misschien nog wel mee met je weegmoment, je kan het.

Helaas is het een heel slechte week geworden, met als 'beloning' een keihard rood vakje. Tsja....niet verrassend.
Komende week tot het weekend 100% in het gareel en maar weer hard aan het werk om het er weer af te krijgen.

@ Mininoes, gebruik je myfitnesspal? Dat gebruik ik namelijk ook. Inderdaad handig.

@Maxx, gefelciteerd met je groene vakje! Heerlijk gevoel he? Hoop dat jullie een mooi weekend hebben gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 16:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sjonge, wat heb ik slecht geslapen van mezelf. Vanmorgen op de weegschaal nog zwaarder dan op mijn vorige weegmoment. Zo stom dat het iedere keer weer mis gaat als ik op een bepaald punt kom.
Komende week hoop ik weer wat kwijt te raken, maar ben aankomend weekend in Antwerpen met een vriendin en de week erna heb ik een weekje vrij. Eerst was het plan om van ma t/m do naar familie te gaan, die aan de andere kant van het land wonen, maar heb toch maar besloten om dinsdag heen te reizen en donderdag weer terug te gaan. Dan heb ik nog wat extra dagen gewoon thuis en dan heb ik 100% controle over het eten en het sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 7:24    
Vrouw Weeggegevens   maxx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jasmijn,
Ook de worstelmomenten horen er bij. Je zit wel al in de “gezond gewicht” fase dus je bent super bezig! Lekker genieten is ook belangrijk. Alleen geen wafels met chocola en slagroom nemen. Die krijg je toch niet zonder knoeien maar binnen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 15:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
maxx schreef:
Hoi Jasmijn,
Ook de worstelmomenten horen er bij. Je zit wel al in de “gezond gewicht” fase dus je bent super bezig! Lekker genieten is ook belangrijk. Alleen geen wafels met chocola en slagroom nemen. Die krijg je toch niet zonder knoeien maar binnen Lach

Hahaha, heerlijk die wafels! Erg blij
Gisteren gelukkig weer een goede dag gehad. Dankjewel voor je woorden, maxx! Hoe gaat het bij jou?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018 10:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 9 van 15