Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb vandaag weer een mooi groen vakje mogen invoeren van vrijdag. Superblij mee. Een fijne zondag gewenst allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2018 8:48    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Netjes jasmijn

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2018 8:56    
Vrouw Weeggegevens   maxx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd Jasmijn!
Ik heb een rood vakje maar ik probeer deze week gewoon weer opnieuw. Ik vind eten ook zo lekker Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2018 22:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
maxx schreef:
Gefeliciteerd Jasmijn!
Ik heb een rood vakje maar ik probeer deze week gewoon weer opnieuw. Ik vind eten ook zo lekker Lach

Het is maar een klein plusje, die ben je vast zo weer kwijt. Ga er weer voor! Enne......heel herkenbaar dat houden van eten hahaha. Ik eet in de weekenden vaak wel wat lekkers, maar dan met mate. Dat gaat soms goed en soms niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2018 7:40    
Vrouw Weeggegevens   Izonneke
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het begin is er weer, geen rood vakje. Pfff het valt wel wat tegen om weer "netjes in het gareel" te komen na er een paar weken minder acht op te slaan....maar ik zet door want ik wil perse mijn streefgewicht halen.
Het wandelen gaat me gelukkig nog steeds niet tegenstaan en ik heb, volgens mijn man, ook een stevig tempo...zo'n 5,4 km per uur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 8:21    

Reageer met quote
Het begin is er weer, geen rood vakje. Pfff het valt wel wat tegen om weer "netjes in het gareel" te komen na er een paar weken minder acht op te slaan....maar ik zet door want ik wil perse mijn streefgewicht halen.
Het wandelen gaat me gelukkig nog steeds niet tegenstaan en ik heb, volgens mijn man, ook een stevig tempo...zo'n 5,4 km per uur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 8:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed dat je wandelt. Ben ik ook mee bezig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 10:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bah, even zeuren hoor, maar ik kan vandaag alleen maar aan eten denken. En dan bedoel ik niet aan worteltjes....zoveel drang naar slecht eten. En vanavond weer broccoli op het menu, bleh moet er echt even niet aan denken. Hopen dat ik de strijd kan winnen vandaag...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 12:21    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Deze week even geen weegmoment, ik had keurig de weegschaal meegenomen op vakantie maar is nu stuk. Ik had een glazen weegschaal, En heb die laten vallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 13:32    

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Bah, even zeuren hoor, maar ik kan vandaag alleen maar aan eten denken. En dan bedoel ik niet aan worteltjes....zoveel drang naar slecht eten. En vanavond weer broccoli op het menu, bleh moet er echt even niet aan denken. Hopen dat ik de strijd kan winnen vandaag...

Heel herkenbaar, maar als je dan bedenkt wat je al hebt bereikt kun je het toch wel ietsjes beter aan. Sterkte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 20:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 8 van 15