Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ohh wat baal ik van mezelf, ik kan me op dit moment niet herpakken met afvallen en kom helaas alleen maar aan.
Ik loop bij een diëtiste maar die is nu 5 weken op vakantie, ik heb nu ook zoiets ach voordat ze terug is is het er wel weer af, maar dat gaat niet werken dus he.
Een grote schop onder me kont kan ik wel even gebruiken bahhhh.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 10:18    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ de eeuwige jojo, ik zit in precies dezelfde fase nu. Het boeit me ook gewoon dan even niet als ik eten pak, tot ik het heb gedaan natuurlijk....zo stom. Bij deze een schop onder je kont. Zou mooi zijn als je de diëtiste een mooi resultaat kan laten zien als ze terug is.
Mijn moeder komt morgen langs en blijft een nachtje slapen, dus dat wordt ook weer borrelen etc.

@Yvonne, goed gewerkt. Fijn dat het zo mooi geworden is en geniet nog even!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Izonneke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
de eeuwige jojo schreef:
Ohh wat baal ik van mezelf, ik kan me op dit moment niet herpakken met afvallen en kom helaas alleen maar aan.
Ik loop bij een diëtiste maar die is nu 5 weken op vakantie, ik heb nu ook zoiets ach voordat ze terug is is het er wel weer af, maar dat gaat niet werken dus he.
Een grote schop onder me kont kan ik wel even gebruiken bahhhh.

Zal ik hier dan even die schop geven?
Even zonder gekheid....ik heb hetzelfde gehad afgelopen weken. Ik had minder motivatie en dreigde zelfs weer aan te komen.....iets wat ik eigenlijk niet wou. Dus heb ik begin van de week, mezelf voor de spiegel even flink toegesproken....ik weet het, het klinkt absurd.
Maar het heeft tot nu toe wel gewerkt. Ik voel de spirit weer en ook in de winkel loop ik de verleidingen voorbij, kost wel wat moeite maar toch lukt het me.
Dus......als ik het kan kun jij het ook.
Jasmijn lees je ook even mee: Geef jezelf een compliment voor het tot nu toe behaalde resultaat en geef jezelf ook op je donder dat je niet op mag geven. Bekijk het even per dag. Jullie kunnen het ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 20:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel, Izonneke. Ik heb gisteravond ook écht even een moment gehad waarbij ik mijzelf de vraag stelde: wil je straks weer terug bij af zijn? Nee natuurlijk niet. De schade is nu nog heel beperkt dus het is zo weer op te pakken, anders heb je alles tot nu toe voor niks gedaan. Vandaag en morgen gaat nog niet heel gezond worden, mijn moeder komt zoals gezegd en we gaan leuke dingen doen, dus zondag ga ik er weer écht tegenaan. Dan maak ik weer een menu voor de week en een plan om niet terug te vallen.
Dank voor je support!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2018 7:30    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Gelukkig sta ik er niet alleen voor, ik heb de schop onder me kont aanvaard en ga er vanaf maandag hard tegen aan, want wie houd ik nu eigenlijk voor de gek, ja precies alleen maar mezelf Schaam Schaam
Zaterdag hebben we nog een leuk bedrijfsuitje op het programma staan, we gaan naar een Dinershow, heerlijk eten en genieten van de shows..
Ik ben toch echt van plan om de kilo s die eraf waren er weer af te krijgen, dus hup aan de bak ermee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2018 14:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Dankjewel, Izonneke. Ik heb gisteravond ook écht even een moment gehad waarbij ik mijzelf de vraag stelde: wil je straks weer terug bij af zijn? Nee natuurlijk niet. De schade is nu nog heel beperkt dus het is zo weer op te pakken, anders heb je alles tot nu toe voor niks gedaan. Vandaag en morgen gaat nog niet heel gezond worden, mijn moeder komt zoals gezegd en we gaan leuke dingen doen, dus zondag ga ik er weer écht tegenaan. Dan maak ik weer een menu voor de week en een plan om niet terug te vallen.
Dank voor je support!

Graag gedaan Duizelig ....we zijn hier toch immers om elkaar te steunen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2018 16:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
de eeuwige jojo schreef:
Gelukkig sta ik er niet alleen voor, ik heb de schop onder me kont aanvaard en ga er vanaf maandag hard tegen aan, want wie houd ik nu eigenlijk voor de gek, ja precies alleen maar mezelf Schaam Schaam
Zaterdag hebben we nog een leuk bedrijfsuitje op het programma staan, we gaan naar een Dinershow, heerlijk eten en genieten van de shows..
Ik ben toch echt van plan om de kilo s die eraf waren er weer af te krijgen, dus hup aan de bak ermee.

Goed te horen Lopen het is toch wel fijn als we elkaar af en toe kunnen oppeppen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2018 17:01    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
was even een paar dagen druk met werk en oppassen op de kleinkinderen, nu ligt er ook 1 te slapen van 1 1/2 jaar is voor het eerst dat hij blijft slapen, dus een beetje onwennig voor hem,
zie wel hoe laat hij wakker is morgen

Was vergeten te wegen vanmorgen moest aan t werk, dus maar hetzelfde opgegeven maar was deze week wel iets minder.

gelukkig kunnen we elkaar een beetje moed in spreken. hopen dat we de komende week weer heel veel groene vakjes neerzetten met z'n allen. nu zie ik vrij veel rode.
Al is het maar 1 ons je minder Erg blij fijne zondag verder.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 sep 2018 19:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, veel rode vakjes deze week. Ik noteer ook weer een rode morgen helaas. Vanaf morgen weer terug in het gareel. Ik heb morgenmiddag een tenniswedstrijd dus in ieder geval weer wat beweging.

Fijn dat we elkaar kunnen steunen en dat we elkaar ook een schop onder onze kont kunnen geven. Af en toe elkaar streng toespreken kan ook wel eens helpen, ik denk dat ik er weer klaar voor ben.

Wat zijn jullie plannen voor de aankomende week? Doelen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 sep 2018 21:22    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Heb me net weer ingeschreven voor een proefles bij de nieuwe sportschool die maandag open gaat.
Hoop dat die me weer een zetje in de goede richting geeft.
Het is al weer ruim 6 jaar geleden dat ik gesport heb. Was er toen even helemaal klaar mee.
Verder nog geen doel.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 sep 2018 21:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 16 van 18