Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   maxx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ai, toch weer een rood vakje. Het zag er vrijdag nog goed uit. Deze week ga ik proberen wat meer te bewegen. Ik heb erg veel stilgezeten. Misschien is dat het probleem. De rest allemaal veel succes en fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 9:35    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer, maxx. Gelukkig is het maar een heel klein rood vakje, dat is dan toch minder erg. Veel plezier met je gezin vandaag. Geniet ervan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 10:33    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Zo ben ook weer thuis, gisteren en vandaag nog last van migraine van de vlucht dat heb ik altijd,
Nog heerlijk een week vakantie en dan weer rustig aan beginnen,
Gisteren alvast verjaardag van kleindochter gevierd die moren 4 wordt, en de oudtse wordt donderdag 10 dat wordt vlg wk zondag gevierd. We gaan woensdagmiddag met haar samen een kadootje kopen.

Er zal deze week wel een rood vakje komen, gisterochtend vergeten te wegen, maar er zit wel een paar kg bij hop dat ik er deze week al weer wat af krijg.

iedereen weer succes deze week.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 14:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Janniek, dat rode vakje wegwerken komt straks wel. Vakanties zijn er toch om ook te genieten van het eten? Je hebt nog een weekje vrij, dat is fijn. Genoeg leuks op de planning met de kleinkinderen dus. Geniet ervan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 7:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nou jaaaaaa zeg! Vanochtend even weer gespiekt op de weegschaal en bijna een kilo zwaarder!!! Geen idee echt hoe! Hoe demotiverend Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 8:52    

Reageer met quote
Misschien niet meer" spieken" jasmijn. Het werkt idd zo deprimerend als t iedere keer zo verschilt.
Bij mij gaat ie heel langzaam naar beneden. Heb gisteren ook ff gewogen. Gister met kleindochter naar de stad geweest om kado te kopen is vandaag 10 geworden. Ze heeft uiteindelijk 3 lange broeken en 2 sweaters en 1 t-shirt uitgezocht. Ze kon niet kiezen. Dus maar iets duurder gegaan deze keer wel alles bij c en a gekocht cool dat had niets leuks voor haar.
Bij de Mac gegeten e n s avonds bij dochter gekookt. Dus niet vriendelijk voor de lijn geweest. Alleen wel alles op de fiets dus in totaal 30 km gefietst.
Nog 2 dagen vakantie en vlg week weer aan t werk.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 9:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, maar zo frsutrerend die - 1.5 en dan weer + 1, vind het zo raar. En als ik nou vreselijk had gezondigd, maar dat ook niet. Grrr...

Jij hebt een leuke dag gehad gisteren. Gezellig samen op pad geweest? En toch veel gefietst! Voor de rest: neem het er maar van, volgende week mogen we je pas weer een schop onder je kont geven, deze week nog genieten Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 9:49    
Vrouw Weeggegevens   Izonneke
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik sta stil....en dat frustreert me. Ik wandel elke dag, ook best wel stevig doorstappen ook nog. Nu stel ik mijn streefgewicht maar op eind dit jaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 10:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Is ook heel lastig, die laatste kilootjes, Izonneke. Het lijkt me ook heel moeilijk dat je die kilo's er niet meer af ziet vliegen. Je bent al van zo ver gekomen en je hebt al een mooi gewicht nu, vraag niet teveel van jezelf. Als je het eind dit jaar haalt is dat toch ook prima? Ik vind het heel goed van je dat je iedere dag wandelt.

Bij mij is het dan toch mis gegaan gisteren. Doordat ik ineens weer zwaarder was, ik was later thuis van werk en toen ben ik voor de pizza en wijn gegaan. Alsof de weegschaal dan wel omlaag gaat.....
Mijn verlies maar weer nemen en weer doorgaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 6:46    

Reageer met quote
Toch heb je ook al een mooi gewicht bereikt jasmijn
Ik ben weer terug waar ik was. Heb er zelfs deze week al 1 kg afgekregen. Vlg week weer stevig in t gareel. Nu nog ff iets losser met alles.
Fijn weekend alvast

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 8:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Pagina 14 van 15