Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Ik denk inderdaad ook veel vocht. Ik mag morgen weer invoeren maar gisteren zat ik gelukkig al weer onder de 80. Hopelijk morgen op 79,5, dan zit ik weer op hetzelfde als 18 mei. Maar alles onder de 80 is prima Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 14:29    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Dikke voeten en benen en vandaag is het gelukkig wat koeler. Als een gek moeten plassen vandaag maar toch nog 1,5 kilo zwaarder dan vorige week. En dat was gisteren nog een kilo meer dus. Pffff wordt gek van mijn lijf. 1 dag wat buiten mijn boekje eten en de kilo's komen er aan en met een hele week goed volgens mijn boekje eten en het gaat er maar met onsjes af Bleh!

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 23:17    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vervelend Yvonne dat je lichaam zo reageert het is zo teleurstellend. Je doet zo je best.

Hier toch weer een kleine min ben er blij mee.
@jasmijn. Met mn hand gaat t iedere keer wat beter. Ben afgelopen week voor t eerst een paar cliënten gaan doen ff proberen dus alleen medicijnen geven en een opdruppel. Het werk viel mee maar de dingen er om heen nog niet zoals zo veel keer je fiets op slot zetten, ook moet ik een schaar meenemen om de zakjes open te knippen. Maar zal zo langzamerhand wel weer meer gaan doen het heeft echt zn tijd nodig.
Verder wens ik iedereen weer een fijn weekend.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 02 jun 2018 8:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Dikke voeten en benen en vandaag is het gelukkig wat koeler. Als een gek moeten plassen vandaag maar toch nog 1,5 kilo zwaarder dan vorige week. En dat was gisteren nog een kilo meer dus. Pffff wordt gek van mijn lijf. 1 dag wat buiten mijn boekje eten en de kilo's komen er aan en met een hele week goed volgens mijn boekje eten en het gaat er maar met onsjes af Bleh!

ja dat herken ik wel...ik had/heb daar ook last van...ik probeer dan ook maar zo min mogelijk uit eten te gaan ed

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 02 jun 2018 9:15    

Reageer met quote
janniek schreef:
Vervelend Yvonne dat je lichaam zo reageert het is zo teleurstellend. Je doet zo je best.

Hier toch weer een kleine min ben er blij mee.
@jasmijn. Met mn hand gaat t iedere keer wat beter. Ben afgelopen week voor t eerst een paar cliënten gaan doen ff proberen dus alleen medicijnen geven en een opdruppel. Het werk viel mee maar de dingen er om heen nog niet zoals zo veel keer je fiets op slot zetten, ook moet ik een schaar meenemen om de zakjes open te knippen. Maar zal zo langzamerhand wel weer meer gaan doen het heeft echt zn tijd nodig.
Verder wens ik iedereen weer een fijn weekend.

Zolang er maar vooruitgang in blijft zitten is het goed.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 16:52    
Vrouw Weeggegevens   maxx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig is er bij mij deze week toch weer wat van af ondanks een etentje. Als het zo door blijft gaan ben ik tevreden Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 18:40    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ook hier last van vocht. Daarnaast uit eten gewest 2 dagen voor mijn weegdag, dus een dikke plus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018 7:27    

Reageer met quote
Gelukkig weer groen voor deze week. Helaas nog beetje rood voor dit sprintje maar gaat weer de goede kant op.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 13:18    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:

wat klinkt dat bekent. Kei hard werken en amper verschil merken. en dan 1 keer niet opletten en de kilo's vliegen eraan....zo frustrerend.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 13:56    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Dat is zeker een bekend fenomeen...helaas. Nu gaat het weer goed, maar na 1 pinksterweekend zat er 2,9 kilo bij. Geschokt

Maar nu is die er ook wel al bijna weer helemaal af. Het gaat er wel sneller af dan de 2,9 kilo daarvoor merk ik. Ik hoop bij jullie ook!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 15:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 9 van 17