Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Spacey
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
De eerste stap is er weer. Het is dan wel geen pond, maar alle beetjes helpen en veel beetjes maken een berg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 17:48    
Vrouw Weeggegevens   scholliebollie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben deze week gelijk gebleven, tja hou wat vocht vast. Maandelijks probleempje Lachen.
Maar zal er wel snel weer af zijn denk ik Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 18:20    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
ik doe mee. zou graag 0,5 kg per week willen afvallen. maar als ik dat kon was ik allang op mn streefgewicht geweest. al sinds februari 2 keer per week intensief aan het sporten. daarnaast 1 of 2x week een uur wandelen. let op m'n eten en m.n. op suiker. en resultaat? 1,5 kg eraf tot nu toe. m.a.w. dat komt neer op ongeveer 1 ons per week. Om te janken toch.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 10:41    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Na 2 weken heerlijk op vakantie geweest ben ik er weer. Vanmorgen gewogen en tot me stomme verbazing gelijk gebleven , en dat na 2 weken toch echt wel opletten. Ik had met de diëtiste afgesproken dat er 2 kilo af zou zijn als ik weer bij haar kwam, mmmm dat houd dus in dat ik er nu deze week heel hard tegen aan moet gaan om volgende week toch goed te zijn afgevallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 12:53    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Ik sluit ook nog graag aan bij dit sprintje. Het gaat bij mij niet hard, maar zo langzaamaan val ik steeds een klein beetje af. Dus die -0,5 kg spreekt mij wel aan. Dat red ik meestal niet eens, maar ik hoop wel steeds in de buurt te komen. Afgelopen week gelijk gebleven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 14:38    
Vrouw Weeggegevens   maxx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Iels999 schreef:
ik doe mee. zou graag 0,5 kg per week willen afvallen. maar als ik dat kon was ik allang op mn streefgewicht geweest. al sinds februari 2 keer per week intensief aan het sporten. daarnaast 1 of 2x week een uur wandelen. let op m'n eten en m.n. op suiker. en resultaat? 1,5 kg eraf tot nu toe. m.a.w. dat komt neer op ongeveer 1 ons per week. Om te janken toch.

Iels999: met sporten kan het soms heel lastig zijn om het resultaat op de weegschaal terug te zien omdat spieren nu eenmaal zwaarder wegen dan vet. Maar uiteindelijk is het wel de beste manier met het mooiste resultaat dus hou vol!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 17:14    
Vrouw Weeggegevens   Gupsel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
jup, voor mij toch niet gelukt de tweede week goed vol te houden. Excuses genoeg, jarig, lang weekend, moederdag, vocht door warmte etc. maar natuurlijk blijven dat excuses en die wil ik niet serieus nemen deze keer. Het is gewoon stom en nu is er gewicht bij. Zo klaar is dat. Dus volgend week moet er weer wat af zijn want bij is niet leuk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 18:16    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
welkom alle nieuwe mede sprinters ook succes met het behalen van je doel.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 20:07    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Thx!!!
Idd meer spier. Toch vieren de putjes en wiebel-kwabjes nog hoogtij Erg blij
Ik hoop gauw resultaat in buikomtrek te zien want ook die heb ik nog niet... Verward Huil huil

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 20:22    
Vrouw Weeggegevens   Estee68

Dieet: Lowcarb (Cohen)

Reageer met quote
Zaterdag vergeten te wegen. Ik ben weer meer aan het bewegen (hardlopen, planken etc.) en hoop dat dit wat zoden aan de dijk zet.
Nu geen plakjes kaas meer afsnijden e.d., dat is mijn valkuil.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 9:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 4 van 17