Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Nee heb ik niet van gehoord maar ben wel benieuwd. Ik volg een een eetpatroon wat ik zelf in kan vullen maar wel volgens vaste regels. Dat werkt heel goed tot aan 1 of 2 kilo boven de 100. Dan loop ik vast en krijg ik er niets meer af. Sip

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 20:40    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Gelukkig toch nog 4 ons eraf, ondanks me gips en het vele vocht wat ik vast houd , en het veelvoudige medicijn gebruik ben ik toch goed bezig. Morgen weer op de weegschaal bij de dieetiste , maar dat komt ook wel goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018 11:48    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Yvonne, inderdaad wat gaan wisselen. Volgens mij is variatie heel belangrijk bij een plateau. Dat je niet weken precies hetzelfde doet, maar dan je lichaam even weer wakker schudt. Je bent ook niet dezelfde calorieën nodig op dag 1 ten opzichte van dag 90. Je valt in het begin af, maar je lichaam past zich ook aan, dus heeft het minder calorieën nodig om gelijk te blijven. Kun je dus een aanpassing maken. Misschien 100 of 200 calorieën minder per dag eten?
Is het geen vocht? Denk dan aan je zoutgehalte, dat je niet teveel zout eet. Zorg ook dat je voldoende water drinkt. Ik ben geen professional, maar heb dit eerder gelezen over plateaus.
Sport je?

@ de eeuwige jojo, hartstikke goed 4 ons! Ik zou er zeker blij mee zijn.

Ik ben ook erg tevreden met mijn - 1,5 kg. Alleen was ik wel ongesteld afgelopen week en uit eerdere ervaringen weet ik dat ik dan op een of andere manier de week erna altijd weer zwaarder ben. Hopelijk dit keer niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018 12:23    

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
@Yvonne, inderdaad wat gaan wisselen. Volgens mij is variatie heel belangrijk bij een plateau. Dat je niet weken precies hetzelfde doet, maar dan je lichaam even weer wakker schudt. Je bent ook niet dezelfde calorieën nodig op dag 1 ten opzichte van dag 90. Je valt in het begin af, maar je lichaam past zich ook aan, dus heeft het minder calorieën nodig om gelijk te blijven. Kun je dus een aanpassing maken. Misschien 100 of 200 calorieën minder per dag eten?
Is het geen vocht? Denk dan aan je zoutgehalte, dat je niet teveel zout eet. Zorg ook dat je voldoende water drinkt. Ik ben geen professional, maar heb dit eerder gelezen over plateaus.
Sport je?

Ik drink alleen water of (ice)thee. Icetea zelf gemaakt dus zonder suiker. Soms crystal clear maar dan max twee glazen per dag. Aan mijn eten voeg ik geen zout toe. Calorieën tellen doe ik niet. Wel weeg ik volgens de EGA methode mijn eten af maar dat zijn dus geen recepten gericht op calorieën. De ene dag zit dus echt anders in elkaar dan de andere dag. Met deze methode ben ik eerder al eens 30 kilo afgevallen zonder dat ik last had van plateaus. Door omstandigheden ben ik helaas toen 40 kilo weer aangekomen Sip . Daar heb ik er nu weer 24 van af. Maar die rest wil ik ook graag kwijt. Sporten is voor mij lastig omdat mijn gewrichten dat niet aankunnen. Wel heb ik inmiddels het wandelen weer opgepikt samen met een vriendin. Ook pakken mijn man en ik steeds vaker de fiets ipv de auto. Maar goed. Ook ik kan soms wel 1 tot 2 kilo schommelen in een week. Dus ergens reageert mijn lichaam niet meer zoals ik dat wil. Daar zal vocht ook een groot probleem bij zijn. En ook hormonen hebben daar enorm invloed op heb ik gemerkt. Ook ik val in de week van de menstruatie vaak goed af en de week erna zit het er ook weer aan. Of een deel daarvan. Ik ben blij met je tips. Ga ze nog maar even strakker toe passen en dan maar hopen dat ik nu eens wel een gewicht van twee getallen ga bereiken. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018 16:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lastig Yvonne, het is ook zo anders voor iedereen en inderdaad ook hormonen spelen een rol. Gewoon doorzetten, dan volgt de beloning wel! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 7:24    

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Lastig Yvonne, het is ook zo anders voor iedereen en inderdaad ook hormonen spelen een rol. Gewoon doorzetten, dan volgt de beloning wel! Lach

Ga in ieder geval mijn best doen om niet weer terug te vallen. Hoe lastig dat ook is als je lange tijd geen resultaat meer ziet terwijl je wel je best doet. Daarom blijf ik ook mee sprinten. Gewoon omdat ik steun heb aan jullie berichtjes. Dank daarvoor.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 13:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, kan ik me voorstellen. Gewoon doorgaan, Yvonne. Geef het niet op. Als je gezond blijft eten dan gaan de kilo's er echt wel af.
Fijn dat je ook weer verder gaat in het nieuwe sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 6:40    
Vrouw Weeggegevens   maxx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Yvonne: bij mij hielp de vorige keer sporten (3 keer in de week 40 minuten op de crosstrainer) heel goed. Misschien lukt het met zwemmen? Succes in ieder geval!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 0:06    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
De laatste week alweer die 12 weken vliegen om.
Ik hoop toch op een groen vakje deze week ben ik weer van die 0 af.
Succes allen zeker met deze hitte.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 16:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het was niet een succesvolle sprint voor mij. Slechts 1,1 kwijt. heb een giga dip gehad. Nu weer op de goede weg gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 10:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende
Pagina 16 van 17