Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Joehoe ik ben trots op mezelf , eindelijk 10 kilo eraf, en richting de 90 kilo, hoop dat het me gaat lukken voor de vakantie.
Vanaf woensdag zou het wel wat lastiger worden, ik word geopereerd aan me hand en kom in het gips , dus fietsen gaat hem even niet worden, ik mag ook niks doen moet voor thuis hulp regelen voor de huishoudelijke taken, maar ik ben toch echt niet van plan om op de kont te gaan zitten, zo zonde van al die kilo die ik er al af heb.

Een fijne week allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 12:34    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat goed, gefeliciteerd! Een mooie mijlpaal en een extra boost om zo door te gaan. Vervelend dat je wordt geholpen aan je hand, maar je kunt dan misschien wel gaan wandelen. Ik weet niet wat je normaal doet aan beweging, maar ook beenspieroefeningen en dergelijke kun je doen. Wandelen is sowieso de gemakkelijkste optie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 12:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zie er wel tegen op hoor dat ik geopereerd ga worden, ze gaan een rij handwortelbeentjes weghalen, ik heb ooit zonder te weten een bandje gescheurd, nu erg veel artrose in me hand waar niks meer aan te doen is , behalve het weghalen van de handwortel beentjes, ik ben altijd heel actief met mijn handen maar dat zit er voorlopig niet meer in.
Ik heb mezelf voorgenomen om maar veel te gaan wandelen, we hebben een hond maar die is al weken logeren bij dochter lief die op zichzelf woont haha.
Normaal fiets ik zoǹ 15 kilometer per dag maar dat zit er niet in de aankomende maanden.
We gaan het allemaal wel meemaken hoe het herstel gaat worden , zonder pijn graag Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 21:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja het is nooit leuk om geopereerd te worden, maar hou jezelf maar voor dat het voor een goed doel is en dat het hopelijk nadien een stuk beter zal worden.
Heel veel succes met de operatie en hou je taai Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018 9:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ de eeuwige jojo, hoe is de operatie verlopen?

@Janniek, ben je nog op vakantie?

Hier gaat het redelijk goed. Gisteravond heeeeel veel zin in boterhammen met hagelslag en pindakaas, had ook echt trek, maar uiteindelijk toch weerstaan. Aankomend weekend heb ik weer gezelligheid gepland (verjaardag, uitjes, wk kijken in de kroeg) dus ik weet dat ik mij dan niet kan veroorloven om nu óók nog ongezond te gaan eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 17:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi Jasmijn.

Wat lief dat je er naar vraagt. De operatie op zich is goed gegaan, alleen de verdoving werkte niet, had een oksel prik gekregen die alles moest uitschakelen, nou op de OK werkte alles nog, me vingers bewogen gewoon en alles voelde ik, toen is er toch maar besloten me onder narcose te brengen, ik kwam er alleen heel slecht uit, ik werd zeer slecht wakker, ze hebben me een nachtje daar gehouden aan het infuus en zuurstof.
Nu weer lekker thuis, maar kan gewoon niks, een prutje van de grond oprapen is al teveel. Ik weet dat het een lang revalidatie proces is , nu nog accepteren pfffff daar ben ik niet zo n ster in.
Met goede pijn stilling 5 x per dag moet ik het redden, rust rust en nog een rust houden dan komt het wel weer goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 11:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat vervelend dat het niet zo soepel verliep. Dat had je je toch wel heel anders voorgesteld lijkt me. Gelukkig ben je nu in ieder geval weer fijn thuis. Ik kan me voorstellen dat je sneller wilt dan je kan en dat het moeilijk accepteren is dat het een lange weg gaat worden, maar ik hoop dat je je toch op de positieve dingen kan richten. Anders maak je het alleen jezelf maar nog moeilijker en wordt het alleen maar ellende. Kop op, bekijk dag per dag wat er goed gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 12:17    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ben niet op vakantie jasmijn maar had mezelf te rust gegeven.

Zie dat het sprintje weer bijna is afgelopen zal ik weer een vervolg aanmaken?

We stimuleren elkaar toch goed met ons kleine groepje.

Wens jullie fijn weekend. Vandaag verder oppassen op kleinkinderen dus geen tijd meer voorlopig.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 8:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oh dat had ik dan verkeerd begrepen. Hoop dat je dan lekker aan het rusten bent Erg blij ja, ik wil weer een vervolg Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 9:40    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Ben wel een weekje weggeweest hoor dus dat had je wel goed.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 9:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16