Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Maar voor iemand die om 7 uur opstaat en om 8 uur begint net werken (zoals ik) kan dat toch nooit gezond zijn? Bovendien wordt toch ook altijd gezegd dat je juist niet je ontbijt moet overslaan? Ik weet wel dat ik om 1e uur dan echt op apen gapen lig...

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 17:37    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Iels999 schreef:
Maar voor iemand die om 7 uur opstaat en om 8 uur begint net werken (zoals ik) kan dat toch nooit gezond zijn? Bovendien wordt toch ook altijd gezegd dat je juist niet je ontbijt moet overslaan? Ik weet wel dat ik om 1e uur dan echt op apen gapen lig...

Het schijnt toch allerlei gezondheidsvoordelen te hebben. Het is natuurlijk voor mij ook nog maar een test hé.
Ikzelf sta om 6u30 op, wel heb ik een zittend beroep.
Wat ik wel merk is dat ik me echt goed voel. Naar mijn werk fiets ik 15 kilometer ( elektrisch ) zonder problemen, ik voel me niet suf en heb de indruk dat ik zeer gefocust ben. Kan ook tussen mijn 2 oren zitten hoor Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 18:21    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Oke , nou het zou mijn ding niet zijn, om half 8 ben ik toch echt wel toe aan een ontbijt , ik kan dan soms als misselijk worden van de honger, om dan nog te wachten tot 12 uur gaat hem echt niet worden. Ook voor de kinderen is het niet echt een voorbeeld, want die moeten toch echt eten, en ja als mama het niet doet waarom zouden hun dan wel.
Gelukkig is niet iedere mens het zelfde, jij voelt je er goed bij , dus lekker verder gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 21:17    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
de eeuwige jojo schreef:
Oke , nou het zou mijn ding niet zijn, om half 8 ben ik toch echt wel toe aan een ontbijt , ik kan dan soms als misselijk worden van de honger, om dan nog te wachten tot 12 uur gaat hem echt niet worden. Ook voor de kinderen is het niet echt een voorbeeld, want die moeten toch echt eten, en ja als mama het niet doet waarom zouden hun dan wel.
Gelukkig is niet iedere mens het zelfde, jij voelt je er goed bij , dus lekker vejrder gaan.

Zo denk ik er ook over, maar wel fijn voor je slankie30 dat je je goed voelt enz. Dat is ook belangrijk.

Iedereen weer een fijn weekend

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 7:41    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Pas een artikel gelezen dat het ontbijt niet de belangrijkste maaltijd van de dag is en dat met regelmaat het ontbijt overslaan juist de vetverbranding aan de gang zet. Dat dit in eerste instantie moeilijk kan zijn voor iemand die het gewent is om een ontbijt te eten maar dat het daarna vanzelf went. Ik weet dus niet uit eigen ervaring maar zoals deze man het schreef klonk het best logisch. Hij trap bovendien wel tegen meer heilige huisjes aan wat afvallen betreft. https://happyhealthy.nl/intermittent-fasting/

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 10:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig gaat het weer de goede kant op, na een paar weken stilgestaan te hebben was er vanmorgen toch weer een kilo af. Steeds verder van die 100 kilo af en richting me eerste doel van 90 kilo. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2018 11:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
zet m op!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 7:32    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zo is het, van de 100 naar de 90kg!
Ik kan ook niet wachten, over een paar weken onder de 90kg?...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 9:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik probeer al 4 maanden van 88 naar 85 te komen. schiet maar niet op. ik hou vol.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 9:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk m1981 we staan er zo n beetje het zelfde voor met ons gewicht .
We moeten het toch redden om binnen korte tijd onder die 90 kilo te komen?
We kunnen het en gaan er voor.

Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 20:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 11 van 17